ברוכה השבה: ארקיע חוזרת לטוס החל מ-2 באוקטובר. פרסום ראשון

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
אחרי חצי שנה של הדממה, חברת ארקיע מחדשת טיסות. החל מ-2 באוקטובר תחדש טיסות לחו"ל והחל מ-11 באוקטובר תחדש טיסות לאילת. יו"ר ארקיע: "עשינו מאמצים רבים להגיע לשלב הזה". כמה יעלו כרטיס טיסה / חבילות נופש עם ארקיע בחג סוכות?
ארקיע
צילום: ארקיע

ארקיע מסתערת על השמיים. תחדש את פעילותה אחרי חצי שנה של הדממה. החל מ-2 באוקטובר תחדש טיסות לחו”ל והחל מ-11 באוקטובר תחדש טיסות פנים.

ארקיע תציע כבר בחג סוכות הממשמש ובא טיסות וחבילות נופש ל-3 יעדים בינלאומיים: רודוס, כרתים ובלגרד, בירת סרביה. בהמשך החודש, תפעיל ארקיע טיסות גם לאתונה וסלוניקי. בהמשך, צפויה לפתוח יעדים נוספים בהתאם לרשימת המדינות הירוקות שיפתחו לישראלים.

כמה יעלה לטוס ארקיע? החל מ-239 דולר לכרטיס טיסה והחל מ-349 דולר לחבילת נופש. בתוך כך, ארקיע פרסמה את לו”ז הטיסות שלה לעיר הנופש הדרומית אילת, כאמור החל מ-11 באוקטובר תפעיל 5 טיסות יומיות במטוסי האמברייר והאיירבס שלה לנמל התעופה רמון במחיר של החל מ-99 שקל לכיוון.

גדי טפר, יו”ר ארקיע מסר: “אני שמח ונרגש להוביל את ארקיע לאחר 6 חודשים של הפסקת פעילות לשוב לשמיים ולהוביל חזרה את ארקיע למקום מרכזי
בתעופה הישראלית. עשינו מאמצים רבים על מנת שנגיע לשלב הזה ובהזדמנות זו אני רוצה להודות למשפחת נקש, לאבי חורמרו, לשותפים, לאבי אדרי וההסתדרות ולעובדי ארקיע שנכנסו מתחת לאלונקה על מנת להגיע לרגע זה”.

ירון אמזלג, מנכ”ל ארקיע, הוסיף: “ארקיע עומדת לשוב לפעילות וזו בשורה גדולה לתעופה הישראלית. הייתה פה תרומה גדולה של כל הצדדים ובכלל זה בעלי המניות, העובדים, ההסתדרות, משרד האוצר והמערכת הבנקאית. שובו לטוס ארקיע”.

ירון אמזלג
“שובו לטוס ארקיע”. ירון אמזלג. צילום: יוסי כהן

עוז ברלוביץ, מנכ”ל ארקיע אינטרנשיונל: “החברה ערוכה להפעלת המטוסים ליעדי הנופש במהלך חג הסוכות. בימים אלו אנו נמצאים בעיצומה של הכשרת צוותי הקרקע והאוויר והתאמת נהלי משרד הבריאות לרווחת ובריאות לקוחותינו. אנו מוכרים דרך אתר האינטרנט בו ניתן יהיה לרכוש טיסות וחבילות לכל יעדי החברה בהנחות משמעותיות. פתחנו מחדש את מרכז הזמנות שישוב ויפעל במתכונת מצומצמת. החברה תפעיל בקווים את מטוסי האמברייר 195 והאיירבס 321 NEO החדשים שלנו המצוידים במערכות סינון ואוורור מהמתקדמות בעולם”. עוד לדברי ברלוביץ, “בקו לאילת אנו מציעים כ-5 תדירויות יומיות על טהרת מטוסי הסילון – 3 מטוסי אמברייר 195 בעלי 122 מושבים שיגובו במהלך סופי השבוע בתדירויות נוספות במטוסי האיירבס 321 החדשים. עשינו סקרים והתאמנו את שעות הטיסה במיוחד לצרכיו של הסקטור העסקי, תושבי אילת וקהל הנופשים עם פתיחת המלונות”.

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

9 מחשבות על “ברוכה השבה: ארקיע חוזרת לטוס החל מ-2 באוקטובר. פרסום ראשון”

  1. חבל מאוד שמשבר הקורונה והקפאת הפעילות של חברות התעופה הישראליות לא נוצלה למהלך של איחוד כל החברות הללו (כולל קאל – למטענים) למותג ישראלי אחד וחזק, שיוכל להתמודד מול התאגידים הזרים החזקים. במצב של היום – 4 חברות, 4 הנהלות, 4-3 מוקדי הזמנות, כפילויות מטורפות, והפסדי עתק של כולן כמעט שהתחילו עוד מזמן, בלי קשר לקורונה בכלל – זה מבטיח דבר אחד: כולן ימשיכו לצלוע, להפסיד, ולהידרש לסיוע ממשלתי פעם אחר פעם ללא הפסקה.

    1. ארקיע לא קיבלה מעולם סיוע ממשלתי. לחילופין היא קיבלה הרבה מאוד מקלות בגלגלים. אפילו עכשיו לא מקבלים סיוע ממשלתי אלא הלוואה מבנקים. נכון שיש ערבות ממשלתית.

    2. ואז מה חכמולוג?
      יהיה עוד מנופול ישראלי כמו חברת החשמל, אמישראגז, מניב וכדומה, שלא תהיה תחרות ומי המפסיד הגדול יהיה ?הציבור הישראלי.
      בנוסף, אם החברות יתאחדו יהיה גל פיטורים המוני, שכן לא צריך את אותם בעלי תפקידים בחברה אחת.
      שווה לפעמים להסתכל על הדברים בחשיבה רוחבית ולא בחשיבה צרה.

      1. סליחה שאני מתערבת, אבל איזה מונופול? כל החברות הישראליות ביחד לא תפסו לדעתי, לפני הקורונה, 30% מהשוק. אין סיכוי לשום מונופול, כשהתחרות היא מחברות מחו”ל. הציבור ממילא הולך לרוב להיכן שזול
        יותר, וזה לא היה בחברות מישראל. ובעיית הפיטורים? מה עוזר לך להחזיק עובדים מיותרים כשהחברה מפסידה כסף ולא תחזיק מעמד בשוק? למה צריך 3 מנכ”לים, 3 דירקטוריונים, 3 לשכות, 3 מערכי שיווק ויח”צ, 3 מערכי מכירות ותחזוקה, 6-5 דגמים שונים של מטוסים, כשכל החברות האלה גם יחד לא מחזיקות צי של 30 מטוסים (שזה נתון אקטואלי לעכשיו, אחרי צמצומי הקורונה), שזה למשל 15% מסך המטוסים שיש לחברה אחת לא ענקית בעולם כמו איזיג’ט… אין לדבר הזה בישראל שום בסיס כלכלי. מזכירה גם ש-וויז וריינאייר שקלו להקים בייסים בישראלי, ולהציב פה מטוסים. זה היה מחסל לגמרי חלק ניכר מהתעשייה הישראלית.

        1. דבר ראשון לא אמור להפריע לך 3 מנכלים, 3 דירקטריונים, 3 לשכות ושאר הדברים…את יכולה בהתאם להתייחס לכך בכל עסק שקיים-תקשורת, מזון, אנד וואטאבר.
          למה צריך מקדונלדס ובורגראנץ?( יש מלא המבורגריות קטנות/גדולות) למה צריך סלקום פרטנר ופלאפון (לא חבל על כל העובדים?) עם 20 לשכות?
          שטויות.
          את מדברת פה על תקופה זמנית שתחלוף, שכחת שיש טיסות פנים שהן בשליטה בלעדית של החברות הישראליות, חלק מהנוסעים הישראלים חשוב להם הבטחון שהחברות הישראליות נותנות באמצעות בטחון אלעל ולכן מבחינתם גם אם תהיה חברה ישראלית אחת (שתעלה לנוסע הרבה יותר מאשר כאשר יש שלוש חברות)אותו נוסע יבחר לטוס באותה החברה ואותו הדבר בעניין של האוכל הכשר שחשוב לאוכלוסיות מסויימות ולא מוצע בכל החברות החיצוניות.
          בנוגע לפיטורים? כל בעלים של אותה חברה והשיקולים שלו להעסיק אדם מסוים בין אם הוא תורם לא או לא, אך יש עוד משכורת שנכנסת לבית בישראל ופחות אבטלה מאשר שתהיה חברה אחת שתשלח עובדים של שתי חברות הביתה ומדובר באלפים.
          בנוגע לצי המטוסים- לפני הקורונה היו הרבה קווים לחברות ועוד קווים שהיו עתידים להפתח ולכן החברות חכרו עוד מטוסים ועם פרוץ הקורונה ביטלו את הסכמי החכירה. להגיד שזה הסוף? טעות, הקורונה קרוב לוודאי תחלוף בסביבות אפריל ועם הקווים הנוספים שיתווספו לחברות בזכות הסכמי השלום, שכן לא מדובר רק במזרח אלא בעוד יעדים במזרח כגון: הפליפינים ויאטנם וכדומה וכל זאת בזכות קיצור זמן הטיסה המשמעותית ובכך חיסכון רב של עלויות שונות לחברות.
          המטוסים יחזרו ולהגיד שכרגע יש רק 30 לכל החברות זאת טעות כי יש יותר (בסביבות ה-40+) ולהשוות לאיזיג׳ט? את רצינית? אין מה להשוות חברה אירופאית שמטיסה כמות אדירה של נוסעים ולה בייסים במספר מדינות לעומת החברות הישראליות שלהן קהל קטן יותר ובייס רק בישראל.
          דרך אגב ארקיע הייתה בתנופה אדירה לפני הקורונה עם פתיחת יעדים חדשים וקניית מטוסים (שחלקם עוד לא הגיעו וגם נדחו) וכל זאת בשל הטעות האיומה(!) לסגור את שדה דב ואת אילת פגיעה משמעותית בחברות וכן בנוסעים.

  2. שימי נוסע מתמיד

    הגיע הזמן שהבעלים אשר נכתב עליו שהוא גם ציוני הדוק יבין שארקיע באויר זו ציונות ובמיוחד עם צוות עובדים שכזה. בהצלחה!!!

  3. 1 איך זה שעובדי החברה הבחירים שהביאו את החברה למצב כושל זה עוד לפני הקורונה עדין עובדים??? אלו שמתראיינים בכתבה.
    2 אין לך 3 מטוסים יש לך כרגע רק 2 אמבראירים אז תדייק .
    3 אני מאוד מקווה שהעובדים שסחטתם ועוד תסחטו אותם כל כך יוכלו לספק את דרישות חברת התעופה
    4 אין לכם עובד מקצועי אחד שיכול להוביל את החברה את כולם אתם מביאים בכסף קטן מהחברה תשקיעו קצת באיכות האנשים מה לעשות זה עולה.

  4. אחד שיודע

    ארקיע היא כמו זהבה בן:
    מוכשרת בטירוף
    נראית טוב
    אבל הניהול הכושל שהיא נוהלה, הביא אותה לשפל.
    ישראייר כמו שרית חדד:
    קטנה
    מוכשרת
    ומצליחה עקב ניהול נכון.
    אולי ההשוואה מצחיקה, אך הדמיון והמציאות זהים בהחלט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020
  • תא לחץ

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.