בריטיש איירווייס: מהפכה במחלקות היוקרה

חברת התעופה הבריטית הודיעה כי תבצע שדרוגים משמעותיים בעיצוב, בתצורת המושבים ובתפריטי הארוחות במחלקות ראשונה, עסקים ותיירים משודרגת בהשקעה של 6.5 מיליארד ליש"ט. בכירה בחברה: "צוות המעצבים שלנו, השפים ואנשי השירות חשבו בקפידה על כל פרט"

בריטיש איירווייס: יוקרה בשחקים. צילום: יחצ בריטיש איירווייסבריטיש איירווייס: יוקרה בשחקים. צילום: יחצ בריטיש איירווייס

חברת התעופה בריטיש איירווייס הודיעה כי החל מחודש מארס בהדרגה עד שנת 2022, תבצע שינויים משמעותיים בעיצוב, בתצורת המושבים ובתפריטי הארוחות במחלקה הראשונה (First), במחלקת העסקים (World Club) ובמחלקת תיירים המשודרגת (World Traveler Plus). זאת כחלק מתוכנית ההשקעה השנתית של החברה, העומדת על סך 6.5 מיליארד ליש"ט.

עם כניסתו לשירות של מטוס האיירבוס 350A החדש והמתקדם, ביולי הקרוב, נוסעי המחלקה הראשונה יקבלו, בין היתר, פיג'מה שעוצבה במיוחד עבור בריטיש איירווייס על ידי בית אופנת העל הבריטי Temperley London. לצד הפיג'מות, יקבלו הנוסעים ערכה אישית המכילה מגוון מוצרי טיפוח גוף ופנים מבית מותג הקוסמטיקה המוביל ELEMIS, כולל מוצרים מובחרים לשמירה על העור רענן במהלך הטיסה. נוסעי המחלקה יקבלו גם מצעים ארוגים מיותר מ-400 חוטים כל אחד, כיסויי מזרן עשויים מסיבי בד מיוחדים ושמיכה וכרית. זאת ועוד, מערכת בידור המכילה מעל 1000 שעות של תכנים לבחירה, אוזניות Meridian, מותג האודיו המוביל בבריטניה.

מחלקת העסקים תאובזר במושבי ה-Club Suite חדשים, שהם למעשה סוויטות אישיות עבור הנוסעים במחלקה. העיצוב המחודש של המחלקה בתצורת 1-2-1, יאפשר לכל נוסע גישה ישירה למעבר היישר מהמושב, פרטיות הודות לדלת הזזה אישית לכל סוויטה ומיטה-ספה. מחלקת העסקים החדשה תהיה בעלת יכולת אכסון כבודה יד גבוהה ב-40%, תציעה פינת טיפוח ומראה אישית בכל סוויטה, חיבור לאינטרנט אלחוטי מהיר, מסך אישי בגודל 18.5 אינץ', מערכת בידור עם תכנים חדשים לאורך כל הטיסה, מרגע ההמראה ועד הנחיתה ובנוסף, חיבור מותאם להטענת מחשב ומכשירים ניידים נוספים. מטוס האיירבוס 350A החדש, בעל יכולת סינון רעשים, תאורה מותאמת לזמן ולאור השמש ולחץ אוויר זהה ללחץ האוויר בגובה 6,000 רגל בלבד.

 

במחלקת World Traveler Plus, המושבים, 56 במספר, ירוהטו מחדש ויהפכו לנוחים יותר. הטסים במחלקה זו יקבלו ערכת טיפוח אישית, כרית קטיפתית ושמיכה אישית, לצד תפריט ארוחות מורחב. ואילו מחלקת תיירים, שתכיל 219 מושבים, תרושת באינטרנט אלחוטי מהיר שיוצע לרכישה לטובת הנוסעים.

בגזרת הקולינריה, השפים של בריטיש איירווייס, עמלו על תפריטים חדשים עם מנות שיוגשו בסגנון "א-לה-קארט". התפריטים החדשים יוגשו על גבי צלחות חרסינה שעוצבו במיוחד על ידי המעצב הבריטי ויליאם אדוארדס. לרווחת הנוסעים במחלקה יוצע גם "תה אחר הצהריים", כמיטב המסורת הבריטית לצד מתאבנים וסנדווצ'ים קלים.

עוד הודיעה החברה כי החל מאוקטובר 2019 ישודרגו המחלקות גם בשני מטוסי בואינג 777 וב-2020 יושלם המהפך בכל צי המטוסים בטיסות ארוכות הטווח של החברה, כולל במטוסים הפועלים בקו לישראל.

לדברי אלכס קרוז, יו"ר ומנכ"ל בריטיש איירווייס, "כל סוויטה במחלקת העסקים תאפשר גישה ישירה למעבר ותאובזר בדלת אישית לפרטיות מקסימלית. זהו עיצוב שתוכנן במיוחד בהתאם למשוב שקיבלנו מלקוחותינו. עמלנו קשה במטרה להבטיח חוויית טיסה יוקרתית כיאה לסטנדרט במחלקת העסקים, ה-Club World שלנו, החל מריענון הטרקלינים בשדות התעופה המרכזיים בעולם, דרך השקת תפריטי גורמה מבית Do&Co ועד לערכות מצעים חדשים ויוקרתיים של המותג The White Company. כל אלו מעניקים ללקוחות את הסגנון הבלתי מתפשר והרמה הגבוהה לה הם מצפים מאתנו. לחברה שלנו ישנו צי מטוסים מהגדולים באירופה לטיסות ארוכות, רשת הקווים שלנו, הפרוסה בכל העולם, מצריכה מאתנו לבצע את תהליך השדרוג בהדרגתיות. כולנו תקווה שהנוסעים שלנו יהנו לטוס במחלקה החדשה, כמו שאנו נהנינו לשדרג אותה".

לדברי קרולינה מריטונלי, מנהלת מותג וחווית לוקח בבריטיש איירווייס, "כחלק מהשקעתנו על סך 6.5 מיליארד ליש"ט, שיפרנו חלקים שונים מחווית הטיסה במחלקה הראשונה. צוות המעצבים שלנו, השפים ואנשי השירות חשבו בקפידה על כל פרט ופרט שיכול להיות משמעותי עבור לקוחותינו." עוד לדבריה, "כחלק מחגיגות 100 השנים, בחרנו והשקענו בעבודה לצד האנשים הטובים ביותר על מנת להבטיח שטיסה במחלקה הראשונה של בריטיש איירווייס תהיה חוויה בלתי נשכחת".

 

 

נושאים שמוזכרים בידיעה