בריטיש איירווייס הודיעה לבית המשפט על תוכניותיה להסדיר תביעות פיצויים ללקוחות, שנפגעו משתי פריצות למסד הנתונים שלה בשנת 2018, עפ”י אמצעי התקשורת בבריטניה.
בעקבות לחץ מתמשך של ועדת ההיגוי האחראית לניהול המו”מ, חברת התעופה קיבלה עליה את האשמה בגין הפרת בטיחות הנתונים ומוכנה להציע פיצוי ללקוחות הנפגעים.
לרשות הלקוחות המושפעים יש פחות משלושה חודשים להצטרף לתביעה הייצוגית ולתבוע פיצויים במסגרת ההתדיינות הנוכחית.
“החדשות לפיהן בריטיש איירווייס מבקשת להסדיר תביעות פיצויים ברבעון הראשון של שנת 2021 היא הכרה במשגה בהגנה על נתוני הלקוחות”, אמר אמאן ג’והל, מנהל משרד עורכי הדין המנהל מו”מ עם בריטיש איירווייס.
“אני קורא לכל המושפעים מההפרה להתייצב ולהצטרף לתביעה הייצוגית… אתם עלולים להפסיד סכום פשרה, העשוי להגיע לחמש ספרות אם לא תצטרפו בזמן”, הוא הוסיף. “מדובר בבשורה חיובית עבור קורבנות ההפרה ולמען זכויות הצרכן באופן כללי, אך אנשים חייבים לפעול במהירות כדי להימנע מפספוס”.
משרד עורכי הדין הודיע כי חברת התעופה צפויה לעמוד בפני חשבון פיצויים פוטנציאלי של 2.4 מיליארד ליש”ט, עם כמעט חצי מיליון לקוחות מושפעים, שכל אחד מהם עשוי לקבל 6,000 ליש”ט בממוצע.
בריטיש איירווייס צפויה לשלם 2.4 מיליארד ליש”ט פיצויים ללקוחות
- דוד אדלר
- 16:09
- ינואר 7, 2021
- אין תגובות
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
חברת התעופה הסכימה להגיע להסדר פשרה על שתי הפריצות למסד הנתונים שלה בשנת 2018 ולפצות כמעט חצי מיליון לקוחות נפגעים

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
השאירו תגובה לפוסט

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?