אא

ברנסון מזהיר: "וירג'ין לא תשרוד בלי סיוע ממשלתי"

חברת התעופה הבריטית שהפסיקה את טיסותיה לישראל וגם לכל היעדים בעולם בעקבות משבר הקורונה מזהירה כי לא תוכל להמשיך לפעול ללא סיוע ממשלתי. ברנסון: "החברה נמצאת בתקופה המאתגרת ביותר מבחינתה במשך 50 שנה"

ריצ'רד ברנסון עם דיילות חברת וירג'ין אטלנטיק שבבעלותו. צילום: יח"צ וירג'ין ריצ'רד ברנסון עם דיילות חברת וירג'ין אטלנטיק שבבעלותו. צילום: יח"צ וירג'ין
הטייקון סר ריצ'רד ברנסון, הזהיר, שחברות התעופה וירג'ין אטלנטיק ווירג'ין אוסטרליה לא ישרדו אם לא יקבלו סיוע ממשלתי בזמן הקרוב. כל מטוסי קבוצת וירג'ין מקורקעים בשל מגפת הקורונה והפסקת הטיסות. במכתב לאלפי עובדיו ב-35 מדינות, כתב היום ברנסון כי הוא" עובד יום ולילה" על מנת לטפל במשבר כאשר כסף יוצא אך לא נכנס לקופת החברה. שתי חברות התעופה חשופות לסקטורים שנפגעו קשה ממגפת הקורונה. ברנסון מציין, כי הזרים 250 מיליון דולר כדי לסייע לחברות וירג'ין. אולם, הוא לא יוכל לשאת בהוצאות בלי סיוע ממשלתי, כאשר אין וודאות למשך הזמן שהמטוסים יהיו מקורקעים. וירג'ין ביקשה כבר סיוע של כ-500 מיליון דולר מממשלת בריטניה. בקשת הסיוע לממשלת אוסטרליה סורבה על סך של 1.4 מיליארד דולר. יש כבר חברי פרלמנט בבריטניה שדורשים מתן סיוע לוירג'ין.  
וירג'ין אטלנטיקוירג'ין אטלנטיק
צילום 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםוירג'ין אטלנטיקסר ריצ'ארד ברנסון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: