ברצלונה תגביל עגינת אוניות קרוז

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
ראשת העיר של בירת קטלוניה מבקשת למנוע את זיהום האוויר בעיר, והודיעה כי תתנגד להרחבת שדה התעופה ותגביל כניסת מכוניות. מאז כניסתה לתפקיד עשתה כבר ראשת העיר, מהלכים לא מעטים נגד מספר התיירים הגואה בעיר ובעיקר נגד תיירות הקרוזים

קרוב ל-2.8 מיליון נוסעי קרוז בשנה ירדו ב-2018 מסיפון אוניות הנופש אל רציפי נמל הקרוזים של בירת קטלוניה, לחוף הים התיכון.

הכמויות העצומות של התיירים הפוקדים את העיר מעוררות את זעמם של התושבים כבר זמן רב וגם פוגעים באיכות הסביבה והאוויר שלה. 

ראשת העיר, עדה קולאו, עלתה בשבוע שעבר על סיפונה של ריינבאו-וורייר, הספינה שמתפעל ארגון גרינפיס, ובתום הביקור הבטיחה לשומעיה כי ברצלונה תגביל את מספר ספינות הקרוז הרשאיות לעגון ברציפי הנמל של עירה. במקביל הצהירה ראשת העיר על התנגדותה להרחבתו של שדה התעופה של ברצלונה. על כך דיווח אתמול (5.7.19) הגארדיין הלונדוני. “אין לנו יכולת קליטה אין-סופית”, אמרה.

 

רמת  הזיהום של האוויר בברצלונה נושקת לסף העליון של המותר על פי כללי ארגון הבריאות העולמי. השבוע תכריז מועצת העיר על הגבלת אזורים לכניסת כלי רכב ותאסור לחלוטין כניסת רכב מזהם לתחומי ברצלונה.

המערכה הציבורית נגד נוסעי הקרוז ניזונה בין השאר מן העובדה שהם תורמים מעט לכלכלת העיר.

כל נוסע קרוז מוציא בממוצע רק 63 אירו במהלך ביקורו בברצלונה. נמל הקרוזים של העיר הוא העסוק ביותר באירופה וניצב בראש רשימת הנמלים המזהמים כתוצאה מעגינת הספינות. 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.