גוליבר מצמצמת: שני שליש מהעובדים יצאו לחל”ת של 30 יום

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
בשל השפעת הקורונה, חברת התיירות תעבור במהלך החודש הקרוב באופן זמני לעבודה במתכונת מצומצמת. יוקפאו פיתוחי טכנולוגיה אסטרטגיים, כשני שליש מעובדיה יצאו לחל"ת, ולחלק האחר תצומצם אחוז משרתם. גוליבר: "חווית השירות ללקוחות לא תפגע"

 

“אפקט הקורונה” מגיע גם לחברת גוליבר. חברת התיירות הודיעה כי בעקבות משבר הקורונה היא עוברת זמנית למתכונת עבודת אונליין מלאה. במסגרת זו, החברה תצמצם הוצאות ותעבור למבנה הוצאות רזה.

מחברת גוליבר נמסר, כי החברה “עוקבת אחר ההתפתחויות העסקיות האחרונות בארץ ובעולם הקשורות לוירוס הקורונה והשפעותיו על ענף התיירות והתעופה. “בגוליבר מסבירים כי מדובר בצעד מנע, במסגרתו החליטה החברה באופן זמני “לעבור למתכונת עבודה אונליין מלאה, ולמבנה הוצאות רזה ובכך להקדים את יישום תוכניתה האסטרטגית לעבודה מרחוק.

עוד מציינים בגוליבר על  הצעד הדרמטי כי “מדובר בפעולה הכרחית שתסייע לחברה ולעובדים לעבור את תקופת המשבר שתקף במלוא העוצמה את תעשיית התיירות בכללותה. במהלך החודש הקרוב, תעבור החברה באופן זמני לעבודה במתכונת מצומצמת, יוקפאו פיתוחי טכנולוגיה אסטרטגיים, כשני שליש מעובדיה יצאו לחל”ת של 30 יום, ולחלק האחר תצומצם אחוז משרתם.”

בגוליבר מסבירים כי פעולה זו מתאפשרת הודות לעובדה כי 90% מפעילות החברה מתקיימת באתר האינטרנט ובאפליקציית המובייל של החברה ועל כן היא לא תפגע בחוויית השירות של הלקוחות ויינתן מענה שירות מלא ללקוחת החברה. האתר ימשיך לפעול במלואו וניתן יהיה להמשיך לרכוש 100% ממוצרי החברה באמצעותו – בדסקטופ ובמובייל. גם מוקד המכירות של החברה יעבור זמנית גם הוא במלואו למתן שירות אונליין בלבד.

זיו רוזן, מנכ”ל גוליבר מסר בתגובה: “המלצת משרד הבריאות מיום רביעי בשבוע שעבר הקוראת לציבור הישראלי להימנע מטיסות יוצאות לחו”ל, הגבירה את המשבר בענף התיירות שעוד קודם להודעה נמצא במצב מאתגר. ההודעה הדרמטית חוללה רעידת אדמה של ממש. ישראל היא המדינה הראשונה בעולם היוצאת בהצהרה מסוג זה”. כחברה אחראית, שחושבת קודם כל על טובת העובדים, הלקוחות והספקים, אנחנו משוכנעים שחובתנו היא לנקוט במיידי בפעולות נכונות שיסייעו לשמור על החברה ועל עובדי החברה ככל הניתן לטווח הארוך, היות ואני משוכנע שהביקוש לטיסות ימשיך ואף יגדל, ואנו נהיה שם בשביל הלקוחות שלנו.”

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

  • flying sport 2020
  • תא לחץ

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.