אא

ג'ט בלו האמריקאית תכריע האם תוקם חברת תעופה חדשה ע"י מנכ"לי אל על והאוצר לשעבר

חברת התעופה האמריקאית אמורה לתת תשובה סופית באשר לנכונות שלה להיכנס כמשקיעה בחברת התעופה החדשה שמנכ"לי האוצר ואל על לשעבר, שי באב"ד וגונן אוסישקין, מבקשים להקים בימים אלה במודל לואו קוסט

ג'ט בלו. צילום: shutterstock ג'ט בלו. צילום: shutterstock
חברת התעופה האמריקאית ג'ט בלו היא זו שתקבע האם תוקם חברת תעופה חדשה בישראל, רביעית במספר, ע"י מנכ"לי אל על והאוצר לשעבר, גונן אוסישקין ושי באב"ד (בהתאמה). יוזמי החברה החדשה ממתינים לתשובה סופית מהחברה האמריקאית, שאמורה להיכנס כשותפה ולא ממהרת, לפי שעה, לתת אור ירוק למיזם.
גונן אוסישקין, לשעבר מנכ"ל אל עלגונן אוסישקין, לשעבר מנכ"ל אל על
גונן אוסישקין, לשעבר מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג' כזכור, באב"ד ואוסישקין שסיים את תפקידו כמנכ"ל אל על לפני כשנה, פועלים להקמת חברת תעופה במודל חסך (לואו קוסט) המתבססת בעיקר על עובדים במיקור חוץ. חברה עם מינימום הוצאות. הערכה היא כי השניים הצליחו לגייס עד כה כ-30 מיליון דולר מתוך ה-50 מיליון דולר הנדרשים להם על מנת לצאת לדרך עם החברה החדשה. מנכ"ל אל על לשעבר ומנכ"ל האוצר לשעבר, תלויים למעשה בצלע הנוספת של ג'ט בלו שאם החברה תקום יהיה לה חלק משמעותי במיזם החדש. האמריקאים נמצאים כיום במו"מ בדברים שלא קשורים במיזם הישראלי, וכאמור הוא תלוי בהחלטה הסופית אם הוא יצא אל הדרך או ייפול. בין התומכים במיזם: איש העסקים ניר צוק, הבעלים של חברת פאלו אלטו, שנתן אור ירוק להצטרפותו למיזם כבר בתחילת הדרך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםגונן אוסישקיןשי באב"ד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: