אא

גלאמפינג כבר ניסיתם? לישון באוהל מדוגם בלי אבנים בגב

גלאמפינג, שילוב של Glamorous ו־Camping, הוא טרנד עולה בתיירות. ובמילים אחרות, אוהל משודרג עם מיטה ומזגן צמוד בחיק הטבע. עוד ועוד מתחמי גלאמפינג כאלה צצים בארץ ברמות מחיר שונות. קפצנו לגלאמפינג "בלום וילג'" בכפר בלום שבאצבע הגליל

בלום וילג' בכפר בלום. צילום: אלעד שושן בלום וילג' בכפר בלום. צילום: אלעד שושן
אוהל סיירים עם שק"ש ויתושים זה לא הסיפור פה, אלא יותר אוהל משודרג עם מיטה ומזגן צמוד בחיק הטבע ואפילו, ארוחת בוקר המוגשת לשולחן קק"ל הסמוך. אנחנו מדברים כמובן, על "גלאמפינג" - שילוב של Glamorous ו־Camping, טרנד עולה בשנים האחרונות בעולם התיירות הישראלי. רק באחרונה הודיעה רשת מלונות דן על זכייתה, יחד עם החברות "גו אירועים" ו"כנס ישראל", במכרז של עיריית אילת והחברה הכלכלית אילת, להפעלת מתחם אוהלים וגלאמפינג עם בריכות פרטיות בעיר הנופש הדרומית.
גלאמפינג כבר ניסיתם? לישון באוהל מדוגם בלי אבנים בגבגלאמפינג כבר ניסיתם? לישון באוהל מדוגם בלי אבנים בגב
כך נראה האוהל עם מזגן צמוד. "בלום וילג'" בכפר בלום. צילום: אלעד שושן
מתחם גלמפינג באילתמתחם גלמפינג באילת
כך יראה מתחם הגלאמפינג של רשת מלונות דן באילת. צילום הדמיה: דונה פריטל במתחם הקמפינג "בלום וילג'" בקיבוץ כפר בלום שבאצבע הגליל, אומנם אין בריכות פרטיות אבל יש את הירדן המציע לאורחי המתחם שיט קיאקים ואומגה ישירות למימי הנחל כלול במחיר האוהל. במקום יש 45 אוהלים משפחתיים. כל אוהל מאובזר במזגן, מיטות עם כריות, סדינים וציפיות, שקע חשמלי להטענת ניידים, מקרר עם מקפיא, תאורה, מרפסת דק מעץ, שולחן קק"ל ופינת ישיבה. בנוסף, האוהלים סובבים מדשאה רחבת ידיים עם פינות ישיבה, מנגלים, מטבחון מרכזי מאובזר בכיורים, מיקרוגל, קומקומים חשמליים וכן מקלחות ושירותים מרכזיים. מחיר: 1,000 באמצע שבוע–1,280 שקל בסוף שבוע לאוהל משפחתי עד 5 נפשות. המחיר כולל כרטיס כניסה משפחתי לשיט קיאקים ולמתחם החבלים "טופ-רופ".
בלום וילג' בכפר בלוםבלום וילג' בכפר בלום
יש גם מקרר ושולחן בכניסה לאוהל. "בלום וילג'" בכפר בלום. צילום: אלעד שושן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מטיילים בארץרשת מלונות דןכפר בלוםקייקי כפר בלום

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: