גלובל כנפיים: "אפשרות רכישת ישראייר, חלק ממגוון הפתרונות שנבחנו לאור השינויים החלים בתעשיית התעופה"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
כך מציינת החברה שמתחרה על רכישת חברת התעופה בדו"ח הכספי שפרסמה אמש (ראשון). כמו כן, רשמה החברה הפסד של 17.410 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2020, לעומת רווח של 1.185 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. סה״כ רווח של 594 אלף דולר ברבעון השלישי של השנה
הנהלת גלובל כנפיים. צילום: גיא אסייג
הנהלת גלובל כנפיים. צילום: גיא אסייג

גלובל כנפיים, המתחרה על רכישת ישראייר, פרסמה אמש (ראשון) את הדו"ח הכספי שלה ל-3 הרבעונים הראשונים של 2020.

בדו״ח ציינה החברה כי: "אפשרות רכישת מניות ישראייר נעשית כחלק ממגוון הפתרונות שנבחנו על ידי החברה לאור השינויים שחלים בתעשיית התעופה כמו גם אי הוודאות שעדיין קיימת בענף. יחד עם העובדה כי שני מטוסים רחבי גוף של החברה אינם מוחכרים בעת הזו, דבר אשר יצר סיטואציה ייחודית והוביל את החברה לבחון פתרונות נוספים לסיטואציה זו".

כמו כן, החברה פרסמה בדו״ח כי רשמה בתשעת החודשים הראשונים של 2020 הפסד של 17.410 מיליון דולר, לעומת רווח של 1.185 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2019.

הכנסות החברה הסתכמו לסך של כ-17 מיליון דולר, לעומת 21.355 מיליון דולר אשתקד.
הקיטון ב-21% בהכנסות החברה בתקופה המדווחת לעומת תקופה מקבילה אשתקד נובע בעיקר מירידה בדמי חכירה, שכן, נכנס חוכר מהותי להליכים תחת ניהול מיוחד והודעה על הפסקת השימוש במטוס איירבוס 200-330. כמו כן, מימוש מטוס איירבוס 200-330 בפברואר 2019, חתימת הסכם חכירה חדש עבור מטוס 300-330 בחודש נובמבר 2019 ומימוש מטוס איירבוס 200-321 ביולי 2020.

הרווח הגולמי הסתכם לסך של 6.888 מיליון דולר, לעומת סך של 9.509 מיליון דולר.

הרווח התפעולי הסתכם בהפסד של 18.472 מיליון דולר, לעומת רווח של 7.608 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2019 .

הוצאות המימון ירדו לסך של כ-3 מיליון דולר, לעומת סך של כ-5.800 מיליון דולר אשתקד.

החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה, למרות הפגיעה בשל נגיף הקורונה, עם רווח של 594 אלף דולר, לעומת הפסד של 4.406 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

זאת הודות להכנסות של רווח הון בסך של כ-4.3 מיליון דולר בעקבות מימוש מטוס איירבוס 321-200, בקיזוז הוצאות אחרות בעיקר בגין ירידת ערך בסך של כ-2.9 מיליון דולר בגין מטוסי איירבוס 330-300 ואיירבוס 330-200 .

ההכנסות הסתכמו לסך של 3.763 מיליון דולר, לעומת סך של 6.855 מיליון דולר אשתקד. הקיטון ב-45% נובע בעיקר מירידה בדמי חכירה.

הרווח הגולמי הסתכם לסך של 1.417 מיליון דולר, לעומת סך של 2.546 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2019 .

הרווח התפעולי הסתכם לסך של 1.948 מיליון דולר, לעומת הפסד של 3.413 מיליון דולר אשתקד.

הוצאות המימון ירדו לסך של 1.206 מיליון דולר, לעומת סך של כ-2 מיליון דולר אשתקד. הקיטון נובע בעיקר מירידה בהוצאות הריבית על הלוואות ואגרות חוב כתוצאה מירידה ביתרות החוב וירידה בשיעור הריבית.

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

תגובה אחת

  1. למה יש כתבה על זה שחברה שגם שם תמי ברוביץ רוצה לקחת ולהרוס. בגלל שהיא רוצה להכניס את שני המטוסים שלה שלא ‏מוזכרים. ואז היא תהרוס עוד חברה הארץ. למה לפרסם ביגלל שהיא כשורה לתקשורת. מספיק אם המשפחת מוזס וברוביץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.