אא

בלי הישראלים: כמיליון נוסעים צפויים לעבור בשדה״ת של דובאי ב-10 הימים הקרובים

בזמן שדובאי אסורה לישראלים, חברת אמירייטס איירליינס צופה לזינוק נוסף במספרי הנוסעים שיעברו בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי לחגיגות השנה האזרחית החדשה

דובאי. צילום: פספורטניוז דובאי. צילום: פספורטניוז
איחוד האמירויות אומנם הוכרזה על ידי ישראל כמדינה אדומה, אבל מסתבר שבדובאי לא ממש ירגישו בחיסרון של הישראלים בתחילת השנה האזרחית החדשה. חברת התעופה אמירייטס איירליינס צופה לעליה נוספת במספרי הנוסעים. ענקית התעופה צופה לכמות גדולה של נוסעים אשר צפויה לעבור בשדה התעופה של דובאי לרגל חגיגות השנה החדשה ועונת החגים. על פי הערכות של החברה כמיליון נוסעים יעברו בטיסות היוצאות והנכנסות אל ומ-דובאי בתקופת השיא שהחלה אתמול ה-31.12 ותימשך עד ה-10 בינואר 2022. בהתאם לאמצעי הזהירות ותקנות הבריאות הקפדניות של Emirates ושדה״ת של דובאי וכדי להבטיח את בטיחות הציבור הרחב, רק נוסעים עם כרטיסי טיסה תקפים יורשו להיכנס לשדה״ת. באמירייטס קוראים לאזרחי ותושבי איחוד האמירויות, ולנוסעים בינלאומיים הטסים מדובאי לרשת הקווים הבינלאומים של החברה לאורך כל התקופה העמוסה, לעקוב אחר הנחיות חברת התעופה לפני מועד טיסתם. נוסעי Emirates יכולים לבצע צ'ק-אין כבר 24 שעות לפני טיסתם, ואת המזוודות שלהם יוכלו לשים ב- 32 מכונות מיוחדות להורדת תיקים בשירות עצמי. בנוסף, לרשות הנוסעים -16 עמדות צ'ק-אין הזמינות בטרמינל 3 של החברה, או בדלפקי הצ'ק-אין של אמירייטס. נוסעים שטסים מדובאי לארה"ב יכולים לבצע צ'ק-אין 12 שעות לפני היציאה בדלפקי הצ'ק-אין של Emirates.

כפי שפורסם בפספורטניוז, נמל התעופה של דובאי חזר לפעול כבר ב-100 אחוז כאשר כל הטרמינלים, המתחמים, הטרקלינים, המסעדות והחנויות הקמעונאיות פתוחות,

התיירות והתעופה בדובאי מתגברות בסוף השנה, כאשר זרים, המהווים את רוב אוכלוסיית איחוד האמירויות, נוסעים לביתם לקראת החגים, ומבקרים רבים באים לחגוג את השנה החדשה במדינה המציעה מגוון רחב של אטרקציות לתיירים.

בשנת 2020 נמל התעופה הבינלאומי של דובאי דיווח על ירידה של 70% בתנועת הנוסעים - מ-86 מיליון נוסעים ב-2019 ל-25.9 מיליון ב-2020. במחצית הראשונה של 2021 עברו בנמל התעופה 10.6 מיליון בני אדם, ירידה של 41 אחוזים מהנתונים שלפני המגפה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותדובאיאיחוד האמירויותפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: