אא

גן עדן קרוב מתמיד: אייר סיישל נחתה בת"א

טיסת הבכורה של אייר סיישל נחתה אמש בנתב"ג והתקבלה בטקס המסורתי של התזת מים, נאומים, הרמת כוסית וחיתוך עוגה שנבחרה מתוך 14 עוגות של סטודנטים בבית הספר לקונדיטוריה אסטלה. צפו בתמונות מהטקס

אייר סיישל בנתבג. צילום: אמיר לשם|העוגה הזוכה בטקס הגעת אייר סיישל לישראל. צילום גיא יחיאלי|אייר סיישל בנתבג. צילום: גיא יחיאלי|אייר סיישל. צי? אייר סיישל בנתבג. צילום: אמיר לשם|העוגה הזוכה בטקס הגעת אייר סיישל לישראל. צילום גיא יחיאלי|אייר סיישל בנתבג. צילום: גיא יחיאלי|אייר סיישל. צי?
אם גם אתם חולמים להגיע לסיישל, בוודאי תשמחו לשמוע שההגעה אל היעד הקסום הזה הופכת לקלה הרבה יותר. אמש (ד') נחתה בת"א טיסת הבכורה של חברת התעופה אייר סיישל בנתב"ג.   נציגי סיישל בישראל. צילום: אמיר לשם   חברת התעופה הלאומית של הרפובליקה של סיישל, תפעיל טיסה ישירה סדירה שבועית אחת ומהרבעון הראשון של 2020, צפויה להוסיף טיסה שנייה אל היעד, כולל טיסת המשך אל האי מאוריציוס במחיר של החל מ-1,100 דולר (טיסת ההמשך למאוריציוס של שעתיים וחצי יוצאת לאחר המתנה של כ-90 דקות), דרום אפריקה (יוהנסבורג) ואפילו הודו (מומבאיי).   פותחים שמפניה בטקס בנתבג. צילום: אמיר לשם   החברה, שצי המטוסים שלה מונה 7 מטוסים בסך הכל, הכניסה לקו לישראל את מטוס ה-A320neo שלה (neo הם ראשי תיבות של new engine option) ובו 164 מושבים בתצורה של 3X3 מתוכם 12 מושבי ביזנס בתצורה של 2X2. יצוין כי "אייר סיישל" טסה בעבר הרחוק, לפני כשני עשורים, לישראל, ואמש חידשה את טיסותיה הישירות לישראל. עוד יצוין כי לישראלים אין צורך בוויזה בכניסה לארכיפלג של סיישל הכולל 115 איים שנהנה מטמפרטורה קבועה של בין 24-27 מעלות. הטיסה אל היעד אורכת כ-6 שעות. בשנה החולפת, 2018, ביקרו בסיישל 4,814 ישראלים.

הטיסה הראשונה של אייר סיישל שנחתה אמש בנתב"ג התקבלה בנמל התעופה עם כל הטקסיות של התזת מים, נאומים, הרמת כוסית וחיתוך עוגה. בטקס נכחו מנכ"ל החברה יחד עם הצוות הבכיר שלו, שגריר ישראל בסיישל, מנכ"ל רשות התעופה האזרחית, נציגי חברת טל תעופה המייצגת את החברה בישראל ומכובדים אחרים. טיסת החזור יצאה מנתב"ג לקראת חצות.

צפו בכניסת המטוס אל הטרמינל:

צילום: Christine Ozouf, מנהלת אייר סיישל באירופה

זאת ועוד, לרגל הגעתה של החברה לישראל, פנו נציגיה לסטודנטים של בית הספר לקונדיטוריה אסטלה והוזמנו ליצור עוגה המסמלת את האירוע החגיגי. 14 סטודנטים ובוגרי בית הספר ענו לאתגר ויצרו עוגות מרהיבות. צוות השופטים המורכב מקונסול הכבוד של סיישל בישראל, מנכ"ל אייר סיישל ואסטלה בחרו את העוגה המרהיבה של לירז מלכה שחולקה בטקס אמש.

  העוגה הזוכה בטקס הגעת אייר סיישל לישראל. צילום אמיר לשם   צילום: אמיר לשם  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאייר סיישל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: