אא

דובאי - יעד הנופש החם של הישראלים

דובאי היא אחד היעדים הפופולאריים בקרב ישראלים. היא כוללת נופים משגעים וקסומים, מקומות היסטוריים ולא מעט אטרקציות מהנות . הגעה לדובאי אורכת כ-3 שעות טיסה // תוכן פרסומי

דובאי - יעד הנופש הבא של הישראלים. צילום: depositphotos דובאי - יעד הנופש הבא של הישראלים. צילום: depositphotos

חבילות נופש בדובאי – החבילות המשתלמות ביותר

חבילות נופש לדובאי כוללות מיטב מלונות הפאר והיוקרה של דובאי וטיסות מוזלות. בנוסף לכך, תוכלו לשלב אטרקציות שונות שיעבירו לכם את הזמן בנעימים וישאירו לכם חוויה נעימה וכיפית לאורך שנים רבות. מאחר שדובאי היא עיר שמרנית ומוסלמית יש להתלבש צנוע ולהתנהג בצורה מכבדת ונאותה. בין חבילות נופש לדובאי תמצאו מלונות חמישה כוכבים של הרשתות המובילות ביותר בעולם במחירים משתלמים ביותר. ואם תרצו מלונות יוקרתיים תוכלו פחות למצוא לא מעט כאלה במחירים סופר נוחים ושווים לכל כיס.

למה כדאי לכם חופשה בדובאי?

אם אתם מתכננים חופשה במחיר סופר משתלם לא הרחק מהבית ועם שלל אטרקציות מהנות, דובאי היא המקום עבורכם. בדובאי תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מחופשה כיפית ומהנה הרחק מהבית. דובאי מתגאה במלונות הפאר שלה, מתחמי הקניות הגדולים ומהרווחים, השווקים הצבעוניים ומעוררי התיאבון, האתרים ההיסטוריים שלה וכן שלל אטרקציות שלא תמצאו במקום אחר. מעבר לכך, קבלת הפנים לישראלים בדובאי היא קבלת פנים חמה, עוטפת ואוהבת. היחס הוא הוא חם ביותר ושונה עד מאוד משאר המדינות בעולם. הנופים הקסומים ועוצרי הנשימה הם אחד הדברים המהממים שטרם נתקלתם בהם, והם אחת הסיבות שכדאי לכם לבקר בדובאי. חבילות נופש לדובאי כוללים לא מעט חבילות משתלמות ביותר עם מיטב מלונות הפאר היוקרתיים של דובאי. את חבילות נופש לדובאי יש להזמין מראש.

מתי כדאי להגיע לחופשה בדובאי?

החודשים הטובים להגיע לחופשה בדובאי וליהנות ממזג אוויר נוח ונעים, החל מחודש מרץ. גם בחודשים נובמבר, דצמבר וינואר תוכלו ליהנות ממזג אוויר נוח וקריר שיאפשר לכם לטייל כמה אתם רוצים. ואם אתם מתכננים להגיע בקיץ קחו בחשבון שהטמפרטורות גבוהות בדומה לארץ ונעות בין 41-31 מעלות מה שמקשה לטייל במהלך שעות היום. אם בכל זאת אתם רוצים לעשות את חופשת הקיץ שלכם בדובאי, רצוי שתארזו איתכם במזוודה בגדים קלילים ונוחים וכן בגדי ים.

אטרקציות בדובאי שאסור לכם לפספס

בדובאי תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות ולהעביר את היום שלכם בקיץ ועל הדרך לצבור חוויה מהנה וכיפית שתישאר אתכם שנים רבות. האטרקציות שאסור לכם לפספס הן: סקי בדובאי - סקי בדובאי כולל הר בגובה 85 מטר וחמישה מסלולי סקי בדרגות קושי שונות. כמו כן שטחו של פארק הסקי כולל 3000 מ"ר במתחם מקורה עם 400 מטרים מסלולי סקי. במקום תמצא מעלית ומעלית גרירה אשר מורידות את הגולשים אל ההר וממנו. כמו כן, תוכלו למצוא מזחלות שלג, מגדלי סקי, מערת קרח ופינגווינים. בורג' חליפה - אחד המגדלים הגבוהים ביותר בעולם. המגדל מתנשא לגובה של 828 מטרים וכולל 163 קומות כולל מרכז מסחרי ודירות פרטיות. בקומה ה-124 תוכלו לתצפת על כל העיר כולה וליהנות מנוף מרהיב ועוצר נשימה. האווקריום בדובאי - האקווריום בדובאי הוא האקווריום הגדול ביותר בעולם, הוא כולל אלפי סוגי דגים במגוון גדלים, סגנונות וצבעים וכן בעלי חיים נוספים כגון: תנינים, לוטרות, דגי זהרון, פינגווינים ועוד חיות. בנוסף לכך, ישנה מנהרת אקווריום שאורכה 48 מטרים שבהם ניתן לשלוט בסירה וכן להיכנס בתוך המנהרה או לצלול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: