אא

דובאי עם ילדים

הורים, בואו להכיר את פארקי המים,השעשועים,הפעילויות, האטרקציות ואת כל מה שיש לדובאי להציע לילדים ב-2022 \\ תוכן פרסומי

צילום:FREEPIK צילום:FREEPIK
כל תייר טוב יודע – דובאי היא אחד מיעדי התיירות החמים ביותר באיחוד האמירויות. מרגע פתיחת השערים עבור ישראלים, החלה נהירה המונית לעיר המרהיבה, היוקרתית ושופעת האטרקציות, ובצדק. עיר כל האפשרויות – דובאי מלאה בכל הטוב שיכולה להציע עיר תיירותית למטייליה, לרבות חיי יוקרה ושפע, אטרקציות אטרקטיביות, מסעדות ומתחמי קניות לחובבי השופינג. מזג האוויר החם והנעים בעונות הפופולריות הוא עוד סיבה נהדרת להגיע לביקור בעיר, כמו גם היותה מתאימה לכל גיל או הרכב – טיול יחידנים, זוגות או משפחות. מתכננים להגיע לדובאי עם ילדים? אנו שמחים לבשר לכם שדובאי היא יעד שמאפשר לכם לתכנן טיול שיותאם אליכם אישית. לאור היותה רבגונית, אתם תוכלו לבחור מה יהיה סגנון החופשה שלכם, באיזה אזורים בעיר ללון וכן באילו פעילויות אתם רוצים שהילדים שלכם ישתתפו. אם אתם בשלבי בנייה ותכנון של הטיול שלכם, כדאי לכם להיעזר במידע שאספנו לפניכם כאן ולעשות סדר בעניינים.

אילו בתי מלון מתאימים לדובאי עם ילדים?

Jumeirah Beach Hotel - מלון Jumeirah Beach Hotel משתרע על גבי מרכז רצועת החוף של העיר, מיקום שנחשב לאטרקטיבי ונגיש לכל. בתוכו ישנו מועדון ייעודי עבור ילדים, ועבור המעוניינים קיימים גם שירותי בייביסיטר עבור הילדים (כי גם לכם מגיע ליהנות בפרטיות לא?). הפעילויות הייעודיות לילדים מתאימות לטווח גילאים רחב של 2-12, ביניהן ניתן ליהנות גם משיעורי שחייה, בריכות לילדים, טרמפולינות, חדר לוגו, הכנת עפיפונים, משחקי מחשב ומשחקי חברה. על יד המלון ישנו את פארק המים Wild Wadi, החולק את אותם הבעלים של בית המלון, ומשום כך מתאפשר לאורחי המלון להיכנס אליו בעלות נמוכה יותר או אפילו בחינם. Rixos The Palm - מלון Rixos The Palm שוכן באי הדקלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מחוף פרטי צמוד, שגם הוא מותאם לשהייה של ילדים. גם במלון זה ישנו מלון המציע שפע של אטרקציות לילדים, ביניהם מופעי קסמים, משחקי 'מצא את המטמון' ושיעורים מהנים המלמדים אומנות, ספורט ובישול. כמו כן, במלון ישנו קולנוע המקרין סרטי ילדים שמתאימים לטווח רחב של גילאים. מתחם Dubai Parks Resorts - מתחם Dubai Parks Resorts כולל שני בתי מלון, המתאימים גם הם לאורחים בהרכב משפחתי עם ילדים, וכן ארבעה גני שעשועים רחבי ידיים שמתאימים לילדים. Raffles – מלון Raffles בנוי בצורת פירמידה. על אף שהוא פחות מזוהה עם יתר בתי המלון כמיועד לילדים, בפועל הוא מהווה מלון שמאכלס משפחות רבות. רבים ממליצים עליו בחווייתם האישית כמתאים למשפחות, וזאת בשל גודל החדרים והשירות המותאם שהצוות מעניק במקום. המלון שוכן במרכז העיר, סמוך לכל האטרקציות ולשדה התעופה.

השכרת רכב בדובאי

חושבים להשכיר רכב בדובאי? שתדעו שאתם עושים את הדבר הנכון! השכרת רכב בעיר עבור משפחות הינה יותר ממומלצת, שכן אתם יכולים להגיע לכל אטרקציה, בכל מרחק שהוא, בכוחות עצמכם ומבלי להיות תלויים באף נהג שייקח או יחזיר אתכם. הכבישים בדובאי מרווחים ונוחים לנסיעה, ובכל יעד שהוא יש שפע חניות. כדי לנווט בתוך העיר ניתן להשתמש באפליקציות ווייז וגוגל מאפס.

אטרקציות לילדים בדובאי

כפי שכבר ציינו, העיר דובאי שופעת באטרקציות כיפיות ומרעננות. אם אתם מתכננים ליהנות מהאטרקציות השונות, חשוב לבחון באיזו תקופה בשנה הן פעילות. חודשי מאי אוקטובר – תקופת הקיץ בדובאי. בבוקר ובערב מזג האוויר נעים, אולם בשעות הצהריים חם ומוטב לשהות בחללים ממוזגים. אטרקציות כמו פארקי מים, חופים וכו' יכולות להיות מעולות. חודשי נובמבר אפריל – סוף הסתיו. מתאים לטיולים בגן הפרחים, השווקים ופארקי השעשועים. חודשי יולי אוגוסט – פחות מומלץ לאור טמפרטורות גבוהות, סופות חול ולחות גבוהה ששוררת באזור בחודשים אלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: