אא

דירקטוריון אל על אישר הנפקת מניות ב-150 מיליון דולר

בעקבות דרישת האוצר מחברת אל על להנפיק מניות ב-150 מיליון דולר כתנאי לקבלת הלוואה בערבות מדינה, דירקטוריון אל על אישר את ההנפקה. במקביל, היום תסדיר אל על את ביטוח הדירקטורים שהיה אמור לפוג היום

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

בעקבות דרישת משרד האוצר להנפיק מניות חברה כתנאי למתן הלוואה בערבות מדינה, דירקטוריון חברת אל על אישר את הנפקת המניות בסך של כ-150 מיליון דולר היא כאמור אחד מאבני הדרך שהציב האוצר לצורך קבלת כ-250 מיליון דולר בערבות מדינה. במכתב ששלחה מנכ"לית האוצר, קרן רטנר, לדירקטוריון אל על, רטנר ביקשה לעשות זאת עד יום ראשון הקרוב. על כך אל על תקבל מהמדינה סך של כ-10 מיליון דולר מקופת הפיצויים של החברה.

אל על תתחיל ביום ראשון במרתון עבודה סביב השעון כדי להכין את החברה להנפקה שאמורה להתקיים, לפי דרישת האוצר, עד סוף חודש אוגוסט. היום (שישי), תשלים אל על את כל החתימות מול חברות הביטוח ובכך יושלם המשך ביטוח הדירקטורים שאמור היה לפוג היום וסיכן את המשך קיומה של החברה.

יצוין כי גורמים באל על כבר היו מוכנים להגיש בקשה להקפאת הליכים, נוכח העליות והירידות במגעים מול משרד האוצר וכשכל פעם צץ משהו חדש. אולם בעקבות מכתבה של מנכ"לית האוצר עם המתווה המסוכם לקבלת הסיוע מהמדינה, נשמו לרווחה באל על. בזמן שחברות תעופה בעולם נהנות מסיוע נדיב להתמודדות עם משבר הקורונה, באל על נמצאים במצב של תחנונים מהמדינה. כך או כך, באל על יכולים לסמן כהצלחה את דחיית מועד החזרת הכסף לנוסעים מ-14 באוגוסט ל-1 באוקטובר. זאת כמובן בהנחה שעד אז, אל על תוכל להכניס לקופתה מזומנים ממכירה מחודשת של כרטיסי טיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: