אא

דלתא אייר ליינס מחדשת

חברת התעופה האמריקאית משדרגת את חווית הטיסה במחלקת התיירים שלה בטיסות מחוץ לארה"ב. סגן נשיא בכיר בדלתא: "הכוונה היא להשקיע בכל נוסע ונוסע שבוחר לטוס עם דלתא, ולא משנה איפה הם יושבים במטוס"

צילום: יח"צ דלתא אייר ליינס. (אין קשר בין הצילום לדיילת בכתבה)| צילום: יח"צ דלתא אייר ליינס. (אין קשר בין הצילום לדיילת בכתבה)|
החל מחודש נובמבר השנה יוכלו נוסעי דלתא אייר ליינס, הטסים מתל אביב לניו יורק במחלקת התיירים, לקבל עם כניסתם למטוס משקאות קוקטייל בליני על חשבון הבית, שירות מגבות חמות ואופציות של מתאבנים בהתאמה אישית ומנות פתיחה גדולות יותר. אליסון אוסבנד, סגן נשיא בכיר בדלתא, האחראי לשירות בטיסה: "השיפורים המוקפדים והמחושבים היטב, שאותם אנו מפתחים בכל תחומי חווית הטיסה במחלקת התיירים, תוכננו ועוצבו ע"י דיילי האוויר. מטרתם העיקרית הייתה להציע חוויה יוצאת דופן שתרגש את קהל לקוחותינו, ותגרום לצוות שלנו, שהוא הטוב בענף, לספקהּ בגאווה". חווית הטיסה במחלקת התיירים פרי תכנונם של דיילי האוויר, לא תהיה זהה לשירות שדלתא התנסתה בו לפני למעלה משנה. ביקורת קפדנית של השירות אותו ניתחה קרוב ל-14,000 שעות טיסה, מידע מ -1,800 סקרי לקוחות, משוב צוות יסודי ונתונים שנתקבלו מצוות העיצוב והתכנון המורכב מ- 24 דיילי אוויר, כל אלה הביאו לשורה של שינויים שנועדו לשכלל את השירות החדשני בטיסות הבינלאומיות של דלתא.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: