אא

דלתא איירליינס תפעיל בקו ניו יורק - ת"א את המטוס החדש ביותר של החברה

מטוסה החדש ביותר בצי של חברת התעופה האמריקנית, ה-A330-900neo, יגיע לראשונה לישראל וישרת את קו הטיסה היומי שבין תל אביב לניו יורק. מה כולל המטוס ומתי יחל לפעול הקו?

מטוסה החדש של דלתא איירליינס A330-900neo1. צילום: Airbus מטוסה החדש של דלתא איירליינס A330-900neo1. צילום: Airbus
מטוסה החדש ביותר בצי של דלתא איירליינס, ה-A330-900neo, יגיע לראשונה לישראל בתחילת השנה הבאה, וישרת את קו הטיסה היומי שבין ת"א לניו יורק – JFK, החל מה- 16 בינואר 2021. המטוס יאפשר ללקוחות החברה ליהנות מחוויית הטיסה המודרנית ביותר שמעניקה החברה כיום, הכוללת לראשונה בישראל את סוויטות ה- Delta One (מחלקת העסקים פלוס של דלתא). הסוויטות מציעות חוויה אישית, מרווחת, עם דלת בגובה מלא לשיפור הפרטיות והנוחות. כל סוויטה כוללת מושב שניתן להשכיבו במלואו למצב מיטה עם גישה ישירה למעבר, מקום רב יותר לאחסון של חפצים אישיים, מסכי בידור גדולים יותר וכריות שינה נוחות במיוחד. מה עוד כולל המטוס?עיצוב פנים מודרני ויוקרתי הכולל את כל 4 המותגים של מחלקות השירות: Delta Premium Select, Delta Comfort+, מחלקת התיירים ומחלקת Delta One. • תוספות מתחשבות בנוסע כמו חיבורי טעינה במושב, תאורת לד עם ספקטרום מלא, תאי אחסון מרווחים וכריות שינה עשויות ספוג ייחודי עם זיכרון בכל מחלקות המטוס, לשיפור הנוחות • בידור חינם באמצעות מסכי צפייה לכל מושב, המופעלים על ידי מערכת בידור אלחוטית חדשה של חברת Delta Flight Products • קישוריות אינטרנט מהירה של 2Ku, הכוללת אפשרות משלוח הודעות סלולריות בחינם ב- iMessage, WhatsApp ו- Facebook Messenger "הטיסה בקו ת"א-JFK היא אחת מקווי הטיסה הבינלאומיים הפופולריים ביותר שלנו, ואנחנו מצפים לכך שהנוסעים שלנו ייהנו מטיסה במטוס החדש ביותר בצי שלנו, המצויד גם בסוויטות Delta One", מסרה אסתי הרשקוביץ', המנהלת המסחרית של דלתא ישראל ומצרים. "בקיץ הבא נשאף גם להגדיל את תדירות הטיסות שלנו כדי להציע יותר אפשרויות טיסה בין ישראל לארצות הברית". כזכור, בחודש שעבר הודיעה דלתא כי תאריך את נוהל החסימה של המושב האמצעי ותגביל את מספר הנוסעים על סיפונה בכל טיסה - לפחות עד ינואר 2021. כמו כן, בכרטיסים לטיסות החדשות שיירכשו עד ל-30 בספטמבר, ניתנת האפשרות להחליף טיסות ללא דמי שינוי, למשך שנה מיום הרכישה דרך אתר החברה.
חיטוי במטוס דלתאחיטוי במטוס דלתא
חיטוי במטוס דלתא. צילום: דלתא איירליינס בנוסף, כחלק מצעדי השמירה על הבריאות והבטיחות בימי COVID-19, דלתא דורשת מעובדיה ולקוחותיה לעטות מסכת פנים או כיסוי מתאים בעת הטיסה והקימה גם חטיבת ניקיון ייעודית אשר אמונה על פיתוח סטנדרטים גבוהים של ניקיון בכדי להבטיח לנוסעים חוויה נקייה ובטוחה על סיפון טיסות החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדלתא איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: