אא

דלתא אייר ליינס מחדשת את חווית הטיסה במחלקת התיירים בטיסות הבינלאומיות

חברת התעופה מפעילה שירות ראשון מסוגו לנוסעי מחלקת התיירים בטיסות דלתא בקו ת"א - ניו יורק – ת"א. קוקטיילים, שירות מגבות חמות, ארוחה בסגנון ביסטרו ועוד

דלתא מחדשת את חווית הטיסה במחלקת התיירים. צילום: דלתא אייר ליינס|דלתא מחדשת את חווית הטיסה במחלקת התיירים. צילום: דלתא אייר ליינס דלתא מחדשת את חווית הטיסה במחלקת התיירים. צילום: דלתא אייר ליינס|דלתא מחדשת את חווית הטיסה במחלקת התיירים. צילום: דלתא אייר ליינס
  נוסעי דלתא אייר ליינס, הטסים מתל אביב לניו יורק במחלקת התיירים, יכולים ליהנות החל מהיום מחוויית טיסה מחודשת וייחודית. דלתא העלתה את הרף בתחום האירוח כאשר השירות החדש במחלקת התיירים בטיסות הבינלאומיות יצא לדרך. לנוסעים מחכים במטוס בין היתר משקאות קוקטייל, שירות מגבות חמות, ארוחה בסגנון ביסטרו ועוד. "הדרך להקנות לכל נוסע להרגיש מעולה במהלך כל הטיסה מאד חשובה לנו", אומר אליסון אוסבנד, סגן נשיא בכיר בדלתא, האחראי לשירות בטיסה. "זאת הסיבה שהקבוצה שלנו עצבה ותכננה את השירות החדש מנקודת מבטו של הלקוח.- המטרה הייתה ליישם את הרעיונות של הנוסעים הלכה למעשה ולהעניק להם חוויה נפלאה שתעלה על כל הציפיות שלהם. חשוב לנו שכל נוסע ולא משנה איפה הוא יושב במטוס, ידע עד כמה הוא מוערך". חווית הטיסה המשודרגת במחלקת התיירים של דלתא, שנועדה לשמח ולהעניק רגעים מדהימים ומפעימים הינה תוצאה של משוב מנתונים שנתקבלו מצוות העיצוב והתכנון המורכב מ- 20 דיילי אוויר שהובילו את הפרויקט בניסויים בלתי פוסקים במהלך יותר מ 1200 טיסות, בצירוף סקרי לקוחות. כל אלה הביאו לשורה של שינויים שנועדו לשכלל את השירות החדשני בטיסות הבינלאומיות של דלתא.

בין היתר נהנים נוסעי מחלקת התיירים מקוקטייל קבלת פנים המוגש מייד לאחר שהמטוס מגיע לגובה שיוט. מדובר בקוקטייל האיטלקי הקלאסי בליני- יין תוסס עם נקטר אפרסק. בעת הגשת הארוחה הנוסעים יכולים לבחור ממגוון של מתאבנים משודרגים ומנות פתיחה גדולות יותר- מערבבים ומתאימים בדומה לארוחה מסורתית במסעדה. המגשים הסטנדרטיים הוחלפו באלגנטיים יותר עליהם יוגש האוכל בכלים משודרגים. בטיסות ארוכות הטווח כגון הטיסה בקו תל אביב - ניו יורק, בנוסף לקוקטייל ולארוחה החדשה דלתא השיקה סלסלה חדשה עם חטיפים מתוקים ומלוחים שתעמוד לרשותם של נוסעי מחלקת התיירים בכל שעות הטיסה.

דלתא מחדשת את חווית הטיסה במחלקת התיירים. צילום: דלתא אייר ליינס   השירות החדש של מחלקת התיירים בטיסות הבינלאומיות הוא חלק מההשקעה הרב-שנתית ורבת-המיליארדים של חברת התעופה בחוויית הלקוח הכוללת. בשנים האחרונות, חברת התעופה הכניסה שיפורים משמעותיים לחוויית הטיסה במחלקת התיירים, שכללה, בין היתר: ארוחות חינם למחלקת התיירים בטיסות נבחרות מחוף לחוף בארה"ב, שירות מסרונים סלולאריים חינם, אמצעי בידור חינם במהלך הטיסה, מבחר משופר של חטיפים למחלקת התיירים, תוספת של יין תוסס, גישה ל- Wi-Fi כמעט בכל הטיסות ומבחר מחודש לאופציות של Flight Fuel - תפריט מזון נוסף לרכישה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםהזירה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: