דלתא: נתב”ג – התחנה המצטיינת של חברת התעופה האמריקנית

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
התחנה של דלתא אייר ליינס בנתב"ג נבחרה ע"י הנהלת החברה לתחנה הבינלאומית המצטיינת לשנת 2019. ניר צדיקביץ', מנהל התחנה, מספר על הביצועים שהובילו לזכייה בפרס

 

לחברת התעופה האמריקנית, דלתא אייר ליינס, 85 יעדים – תחנות בינלאומיות ברחבי העולם, להוציא, כמובן, את מגוון יעדי הפנים בארצות הברית, והנהלת החברה מקיימת מעקב מתמיד אחר כל התחנות ומציבה להן יעדים ביצועיים.

והנה התבשרנו, כי התחנה של החברה בנתב”ג נבחרה לתחנה הבינלאומית המצטיינת של דלתא אייר ליינס לשנת 2019.

פנינו אל ניר צדיקביץ’, מנהל התחנה, כדי לשמוע על מה ולמה.

ניר, המנהל את התחנה של דלתא בנתב”ג מזה 4 שנים, ולפני כן ניהל במשך 10 שנים את התחנה של אייר קנדה ובמשך 8 שנים את התחנה של יו.אס.איירווייס/אמריקן איירליינס, גאה בהכרה ובזכייה בפרס המיוחד, ומצהיר: “זה הישג יוצא דופן. בפעם הראשונה, גם לי וגם לתחנה”.

 

ובכל זאת, ספר מה הוביל אתכם לזכייה בפרס?

“לכל תחנה של דלתא יש יעדים שנתיים במגוון נושאים, ואנחנו השגנו את כל היעדים, ובכל הקטגוריות הגענו לשיא הדירוג – 5 מתוך 5. זה לא הישג של מה בכך. כדי להגיע להישג כזה צריך שותפים נאמנים, ואני רוצה לציין את QAS, חברת השירות שלנו, ואת רשות שדות התעופה, שבלעדי שיתוף הפעולה שלהם לא היינו מגיעים לכך. וכמובן כל זה לא היה מתאפשר ללא הצוות המסור והמקצועי של התחנה שלנו”.

 

מהן הקטגוריות, בהן נבחנת התחנה?

“קודם כל, נושאי בטיחות, כמו פגיעות של עובדים, פגיעות במטוס. עמדנו בכל הפרמטרים. קטגוריה נוספת היא משוב של הנוסעים. לפני הנחיתה הם מתבקשים לענות על סקר של שביעות רצון, בין השאר, מהליכי העלייה למטוס, מהנוחות והתנאים בטיסה וכו’, וגם בקטגוריה זו השגנו את כל היעדים”.

 

מה לגבי עמידה בלוחות זמנים, קטגוריה נחשבת ביותר?

“גם ביעדים האופרטיביים, השגנו את התוצאות הטובות ביותר בין 85 התחנות הבינלאומיות של דלתא. המראות בזמן מתל אביב היו הטובות ביותר – 85%. נוסף על כך, מזוודות, מטען ודואר – השארנו הכי פחות מאחור. ויש עוד קטגוריה חשובה – התקציב. במשך כל השנה לא חרגנו ממנו. וראוי לציין כי את כל הפרמטרים מודדים כל חודש, וגם מינהל התעופה האמריקני מודד את הביצועים, הגעה בזמן, יציאה בזמן, מזוודות ועוד”.

 

לאיזה יחס אתם זוכים מהנהלת החברה?

“בלא קשר להישגים שלנו, בוחנים את תל אביב בצורה מאד מקצועית ומתייחסים לקו ולתחנה ברצינות רבה מאד. מובן שההישג המיוחד הוסיף לנו נקודות ומהווה אתגר לעתיד. החברה ערכה טקס מיוחד באטלנטה ונציגה שלנו קיבלה מסגן הנשיא את אות ההוקרה”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.