אא

דלתא מאריכה חסימת מושב אמצעי עד ה-30 במרץ 2021

חברת התעופה שהינה היחידה שמבין חברות התעופה האמריקאיות שחוסמת את המושב האמצעי מאריכה את המועד עד לוח טיסות אביב 2021

דלתא איירליינס. צילום: יחצ חברה דלתא איירליינס. צילום: יחצ חברה

דלתא אייר ליינס, מאריכה את אחד מפרוטוקולי הבריאות והבטיחות העיקריים שלה.

חברת התעופה האמריקאית המציינת כי היא חברת התעופה האמריקאית היחידה שחוסמת את המושבים האמצעיים בטיסות, מפרסמת כי גם בעונת החורף הקרובה – תמשיך בחסימת המושבים האמצעיים והגבלת מספר הנוסעים בכל טיסה עד ה-30 במרץ, 2021 לפחות.

כזכור, ענקית התעופה האמריקאית הודיעה כבר בחודש מרץ בעקבות משבר הקורונה, כי כחלק מפרוטוקול הבטיחות שלה תחסום את המושב האמצעי בכל טיסותיה ולא תאכלס יותר מ-70% תפוסה בטיסותיה. “מחקרים עצמאיים רפואיים, מאמתים את חשיבות התוכנית שלנו Delta CareStandard, שמקטינים משמעותית את הסיכוי להידבקות בטיסה, חוזר ואומר ביל לנטש, מנהל שירות לקוחות ראשי של החברה, שכבר בעבר הסביר חלטה קודמת של החברה שקבעה את מועד חסימת המושב האמצעי עד חודש ינואר 2021.

“אנחנו מכירים בכך שחלק מהלקוחות עדיין לומדים לחיות לצד נגיף הקורונה ורוצים לטוס בביטחון. אנו מאזינים וקשובים ללקוחותינו ועובדינו ועושים הכל כדי להמשיך ולהבטיח להם אמון ובטיחות בטיסות של דלתא אייר ליינס. תוכנית הבטיחות של דלתא כוללת יותר מ-100 אמצעי הגנה ובינהם אמצעי חיטוי מתקדמים לפני כל טיסה, בדיקות מקיפות לקורונה לכל העובדים, שימוש במסנני אוויר מתקדמים וחדשים המנטרלים יותר מ-99.99% מהחיידקים כולל וירוסים", ציין לנטש.

כאמור, עד 30 במרץ 2021 לפחות, החברה תגביל את מספר הנוסעים בכל המטוסים, תגביל את תא הנוסעים במחלקה הראשונה, ובקווים עמוסים תשתדל להקצות מטוסים גדולים או להוסיף טיסות. נוסעי דלתא יכולים לבדוק את בחירת המושבים שלהם בכל עת לפני הטיסה ב- delta.com או באפליקציית Fly Delta כדי לוודא שהמרחב נשמר בתא הנוסעים. כמו כן, דלתא תמשיך להקפיד על חבישת מסכות ברחבי שדות התעופה, במועדוני דלתא סקיי ובמטוסים במשך כל הטיסה.

כזכור, כפי שפורסם בפספורטניוז השבוע, דלתא אייר ליינס, נמל התעופה התעופה של רומא ונמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג’קסון באטלנטה, פועלים יחד בתוכנית טרנסאטלנטית ניסיונית ראשונה מסוגה בנושא הקורונה, שתאפשר כניסה לאיטליה בלא צורך בבידוד, בהתאם לצו שצפוי להינתן בקרוב על ידי ממשלת איטליה

דלתא איירליינסדלתא איירליינס
צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדלתא איירליינסדלתא אייר ליינס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: