שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

דרושה סמנכ"לית שיווק למשרד התיירות. מדוע אישה?

משרד התיירות יצא בקמפיין למציאת מנהלת שיווק. התפקיד הוא ל-6 שנים עם אפשרות להארכה בשנתיים נוספות. מהן הדרישות לתפקיד ומדוע עדיפות לאישה?
מינויים חדשים בשדרת הניהול של רשת מלונות פתאל
צילום: 123rf

משרד התיירות מחפש סמנכ"לית שיווק.

באותיות קטנות אומנם המשרד מציין כי התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד, אך הכותרת תחתיו החל בקמפיין החיפוש היא: "אתגר של פעם בחיים, בואי לנהל את השיווק של ישראל".

הקדנציה היא לתקופה של 6 שנים עם אפשרות להאריך אותה בשנתיים נוספות.

גורמים המכירים את הדברים טוענים כי במשרד התיירות רוצים לתת הזדמנות לקדם נשים לתפקיד בכיר זה.

דרישות התפקיד:

6 שנות ניסיון ניהולי הכולל ניהול צוות עובדים המונה לפחות 8 עובדים; מעורבות משמעותית או הובלה של שינויים ותהליכים משמעותיים ומורכבים חוצי ארגון/יחידה; ניסיון קודם של פעילות במערכת מורכבת ברמה רחבה של לפחות 8 גורמים ובעלי עניין; וניהול תקציב בהיקף הגדול מ-10 מיליון שקל.

התפקיד כולל בין שאר:

· אחריות על ניהול מערך השיווק של משרד התיירות לקהלי יעד בעולם ובישראל במטרה לפתח ולהגביר את תנועת התיירות לישראל ולבסס את תדמיתה כיעד תיירות אטרקטיבי בהתאם למדיניות השר והנהלת המשרד.

· בנייה, הובלה ויישום של האסטרטגיה השיווקית והמיתוגים של משרד התיירות בהתאם למדיניות משרד.

· ייזום, ריכוז והובלת עבודת המטה להתאמת מוצרי התיירות הישראליים לקהלי יעד מגוונים בעולם ובישראל.

· ייזום ופיתוח פעילות שיווקית התומכת בהגברת תנועת התיירות לישראל ממדינות יעד בעולם באמצעות: ייזום וניהול קמפיינים שיווקיים בארץ ובעולם. הבנה מעמיקה בנושא שיווק פנימי ובינלאומי לרבות הבנת הצרכים וייחודיות של כל יבשת, ניהול האופציה של הירידים השנתיים, בעל/ת הכרות מעמיקה עם השווקים החיצוניים.

· גיוס, פתוח ושימור של ערוצי שיווק (חברות תעופה, סיטונאים, סוכנים).

· הובלה וקדום של פעילות יחסי ציבור במדינות היעד, פרסום בכל ערוצי המדיה לרבות ניו מדיה ופעולות שיווק .B.T.L.

· אחריות על פעולות לשכות התיירות ברחבי העולם, הנחייתן המקצועית, תפעולן ויישום אסטרטגיות השיווק של המוצר התיירותי הישראלי במדינות המקור בהתאם למדיניות.

· ביצוע פעולות שיווק להגדלת ביקושים בקרב הקהל הישראלי.

· ייזום וניהול פעילויות יחסי ציבור, תקשורת שיווקית (Marcom) ופרסום של משרד התיירות.

· ריכוז ותיאום פעילויות ושיתופי פעולה לעידוד תנועת התיירות לישראל מול כלל בעלי העניין: משרדי ממשלה ויחידות סמך ממשלתיות, תעשיית התיירות, חברות תעופה וספנות סיטונאים וסוכני נסיעות וגורמים נוספים רלוונטיים ועבודה עם ממשקים בין לאומיים.

· התמודדות עם עמימות ואי וודאות – היכולת להתנהל באופן בטוח ויעיל במצבים שאינם מוגדרים, מוכרים או מובנים.

· גיבוש תכנית העבודה של המנהל וביצוע בקרה על יישומה.

· אחריות לגיבוש וניהול תקציב המנהל וביצוע בקרה על מימושו.

· ייצוג המשרד ושותפות בצוותים מקצועיים ברמה המשרדית, בין משרדית ובין מגזרית, הרלוונטיים לתחומי העיסוק. ביצוע תפקידים ומטלות נוספות, בהתאם לצרכי המשרד ולהנחיות הממונה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.