דרושים

מחפשים עבודה בתיירות?

‘פספורטניוז’ מרכז עבורכם את כל המשרות החמות המוצעות בענף התיירות:

מס׳ משרה:1264 21/04/2021

רשת אברהם הוסטלס וטורס מגייסת למגוון משרות בירושלים, תל אביב ואילת

רשת אברהם הוסטלס & טורס הוקמה עבור מטיילים עצמאיים המחפשים חוויות ייחודיות, בסביבה אותנטית ומבלי להתפשר על אירוח מעולה.
הצטרפו אלינו, לסביבת עבודה משפחתית ודינמית.

אנחנו מחפשים מנהלים, מנהלות ועובדי מטה להוסטלים שלנו בירושלים, תל אביב ואילת.

תל אביב:
– מנהל.ת משק בית
– רכז.ת סושיאל ומדיה (החלפה לחל״ד)

אילת:
– מנהל.ת אחזקה
– מנהל.ת בר ומטבח

ירושלים:
– מנהל.ת בר ומטבח
– נציג.ת מרכז ההזמנות הטלפוני

קורות חיים יש לשלוח ל- cv@abrahamhostels.com ולציין בשורת הנושא את שם המשרה.
פירוט על המשרות ניתן למצוא באתר המשרות של אברהם
בהצלחה!

מס׳ משרה:1263 05/04/2021

לחב’ תיירות גדולה ומובילה למגזר העסקי, דרוש/ה: מנהל מכירות

 

דרישות תפקיד:

השכלה אקדמאית (רצוי בתחום השיווק)
ידע בהפעלת תוכנות שיווק שונות
ידע בהפעלת אקסל, שימוש במצגות(פאוור פויינט)
נסיון מוכח בניהול מכירות גלובאלי
זמינות 24/7
תודעת שירות גבוהה
הופעה ייצוגית
נסיון בענף התיירות-יתרון
אנגלית-שפת אם
היקף משרה – מלאה

המודעה פונה לגברים ונשים כאחד

jobs184u@gmail.com

מס׳ משרה:1262 05/04/2021

לחב’ תיירות גדולה ומובילה למגזר העסקי, דרוש/ה: סוכן/ת נסיעות עסקי מצטיין לעבודה דינאמית ומאתגרת ב- IN HOUSE

 

דרישות התפקיד:

ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בטיפול בלקוחות עסקיים אסטרטגים.
שליטה מלאה במערכות GDS וגלבוע
שליטה בשפות: עברית ואנגלית
תודעת שירות גבוהה מאוד
זמינות 24/7
היקף משרה – מלאה
תנאים מעולים למתאימים!

המודעה פונה לגברים ונשים כאחד

jobs184u@gmail.com

מס׳ משרה:1261 05/04/2021

לחב’ תיירות גדולה ומובילה למגזר העסקי, דרוש/ה: מנהל/ת שירות מוקד24/7

 

דרישות התפקיד :

ידע במערכות התיירות השונות
שליטה בשתי מערכות ההזמנות – Sabre ו-Amadeus
ניסיון בעבודת סוכן עיסקי במשך 3 שנים לפחות
יכולות ניהול בשילוב עבודת צוות, סדר, ארגון ויחסי אנוש מעולים
אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה – מלאה, מבוססת משמרות ערב/לילה וסופ”ש
עבודה מהבית
תנאים מעולים למתאימים!

המודעה פונה לגברים ונשים כאחד

jobs184u@gmail.com

מס׳ משרה:1260 25/03/2021

נציג/ה למוקד הזמנות – השכרות רכב SIXT בצריפין

נציג\ה למוקד השכרות רכבים SIXT בארץ ובחו”ל.
מענה טלפוני לסוכני נסיעות וללקוחות פרטיים, קבלת פרטי הזמנה, כרטוס וחיוב הלקוחות.

משרה מלאה
ימים א’-ה’ 17:00/18:00-08:00
יום ו’ 12:00-8:00
(ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות)
משרה לטווח ארוך!

דרישות
אנגלית ברמה טובה, אחריות,
רצינות, תודעת שירות ומכירה,
אדיבות, יכולת עבודה תחת לחץ.

לשליחת קורות חיים:

anatr@shlomo.co.il

מס׳ משרה:1259 16/03/2021

למחלקת טיסות פרטיות בחברת קיו.איי.אס בנתב”ג

עולם התעופה זורם לך בעורקים?
מחלקת טיסות פרטיות בחברת QAS, מטפלת במטוסי מנהלים וטיסות מיוחדות מכל רחבי העולם, ומחפשת עובדים לתפקיד שטח הכולל ליווי VIP, מבצעים ורחבת מטוסים.

דרישות התפקיד:

עבודת שטח מאתגרת הכוללת סיוע בכבודת הנוסעים
עבודה במשמרות 24/7, כולל שבתות וחגים
גמישות בימים ושעות העבודה
רכב פרטי ורישיון נהיגה בתוקף, מעל גיל 21 – חובה
ניסיון של שנה לפחות בתחום התעופה
עברית ואנגלית ברמה גבוהה, והתכתבות עם גורמים מחו”ל,
שפות נוספות – יתרון
יכולת ניהול שיחה עם הלקוח בשפות זרות
תודעת שירות גבוהה והופעה ייצוגית

המשרה ממוקמת בנתב”ג ומיועדת לנשים וגברים כאחד.

לשליחת קורות חיים:

HRMGR@QASISRAEL.CO.IL

מס׳ משרה:1258 11/03/2021

MSC CRUISES ISRAEL

משפחת MSC CRUISES ISRAEL מתרחבת ומחפשת מומחי שייט שיבואו לטרוף את העולם ושישחו איתנו למעמקים ולמקומות נפלאים.

דרישות התפקיד – ניסיון במכירות, אסרטיביות, **אנגלית טובה**, שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, סדר וארגון ומוטיבציה בשמיים!!
למתאימים – שכר בסיס+בונוסים, אווירה צעירה.
המשרה ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן.

היקף המשרה – מלאה – ימים א’-ה’ ושישי לסירוגין.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד קו”ח יש לשלוח ל:

batel.abas@msc.com

מס׳ משרה:1257 10/03/2021

לחברת ג’נסיס תיירות בפ”ת

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן.
נסיון בתיירות הכרחי.
שליטה באקסל חובה.
ידע בתוכנות טרוולבוסטר/גלבוע , Yaya -יתרון משמעותי.
נסיון עבודה בחשבשבת
אנגלית ברמה טובה

alon@genesis-tours.com

מס׳ משרה:1256 08/03/2021

לקבוצת תיירות מובילה דרושים:

סוכני נסיעות עצמאיים (פרילנסרים) מנסים עם תיקי לקוחות פרט\עסקי, אלינו אתם רוצים להגיע!

מעטפת שירות, תמיכה מקצועית, צוות הנהלת חשבונות ייעודי.
מערך מחירים מיוחד באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.
יציבות פיננסית המאפשרת מתן אשראי ללקוחות.

 

תנאים טובים למתאימים
סודיות מובטחת

רוצים לשמוע פרטים נוספים?
לחצו כאן להעברת קו”ח
המודעה פונה לגברים ונשים כאחד.

מס׳ משרה:1255 07/02/2021

MSC – COUNTRY MANAGER ISRAEL

JOB PURPOSE

In line with the Head Office and regional policies, the MSC Cruises’ strategy and the commercial objectives, the Country Manager leads the commercial organisation, contributes to and implements the commercial action plan in Israel in order to achieve revenue, cost and other commercial targets to ensure the efficient running of the operations in the office. Additionally he/she is the company representative towards partners, clients and local authorities.

KEY ACCOUNTABILITIES

In line with the strategic guidelines of MSC Cruises, under the leadership of the CEO of MSC Cruises S.A., the Country Manager is responsible for the following activities:
Leads, governs, coordinates and develops the MSC commercial organization in Israel in order to optimize revenue, margin and market share.
Develops the markets’ commercial strategy including: distribution, pricing, CRM, sales and marketing in coordination with the headquarter in Geneva.
Identifies new market potential and ensures that the organization adapts quickly and effectively to changes in the market by prognosis and tactical planning.
Identifies and evaluates business opportunities with strategic partners relevant to MSC Cruises as well as potential new customers.
Leads, manages and inspires the team in order to enhance performance, support sales efficiency and professionalization as well as to increase staff motivation, service quality and customer satisfaction.
Develops sales and marketing plans.
Leads negotiations with local partners and contractors and is in direct contact with MSC’s major partners throughout Israel.
Participates in and organizes partner events in order to strengthen long term business relationships.
Liaises with MSC’s head office in Geneva to ensure the effective integration of the Israeli business in the company’s overall business plans.
Uses effectively local communication channels to ensure the implementation of central policies and procedures.
Consults with corporate IT and E-commerce departments in the development of appropriate business systems, procedures, marketing and PR applications and procedures.
Manages the expense budgets for both marketing and general administrative expenditures for the Israeli office
Ensures effective and accurate administration (social, legal and fiscal) and supervises the integrity of the financial processes

QUALIFICATIONS (skills, competencies, experience)

Excellent verbal and written English and Hebrew.
University or comparable degree, ideally in tourism related field.
Strong working knowledge in leading a country office and strong sales and/or commercial experience in a multinational environment.
Strong knowledge of Sales, Marketing and Revenue Management processes.
Confident and competitive professional with at least 10 years’ experience in people and team management.
Good knowledge of the Israeli and international cruise market.
Good knowledge of the Israeli tourism distribution structure esp. in the cruise industry.
Personal contact network to middle and higher decision- making levels in tourism.
Detailed knowledge in the preparation of revenue models and cost plans.
Ability to recognize and identify new business areas and activities.
Entrepreneurial thinking, conceptual strength as well as excellent communication and argumentation skills.
Excellent soft, team management and leadership skills.
Excellent analytical and conceptual abilities.
Result orientation, flexibility and hands-on mentality.
Adaptability to work in a multi-cultural environment.

VISA REQUIREMENTS (if any)

Right to work in Israel

Link for CV

מס׳ משרה:1254 13/01/2021

מנהל מכירות ואופרציה תיירות יוצאת

A leading B2B group travel provider is looking for

outgoing Sales & Operations Manager based in Israel

 

:The right candidate will be expected to

Build strong relationships with Israeli travel companies and provide them with suitable products and competitive pricing for groups travelling to Europe
L
iaise with the head office to quote and confirm reservations using the internal booking system
Handling of incoming requests and calls from Israeli agents
Monitor the bookings on-going process
Determine whether space is available for travel dates requested by customers and prepare offers accordingly
Identify new products according to client requests and market demand
Analyze and review pricing
Control client payments
Look for solution and alternatives and handle complaints

:Skill Requirements

Exceptional customer service skills and a strong customer orientation
Travel industry background with experience in flights, charter, family and religious group travel
Ability to work under pressure and to tight deadline
Requires close attention to detail
A solid working knowledge of Microsoft Word, Excel, Outlook and the Internet
Flexibility to learn and adapt to a new computer system
Driver’s license and willingness to travel all over Israel
Willingness to travel abroad from time to time

Home based position. Start work on April/May

mk.uk@outlook.com

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה