חברות התעופה הישראליות דורשות: קבלת היתר לשיתוף פעולה ביניהן

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
כמו כן דורשות אל על, ארקיע וישראייר מתן פיצוי לענף התעופה בדומה לכלל הענפים במשק, ביטול הדרישה לקיום הנפקה/הצטיידות במטוסים נוספים, תיקון אפליה מול מדינות בהסכמי תעופה וקידום מתווה כניסת תיירים מחוסנים. פירוט מלא של הדרישות בתוך הידיעה
חברות התעופה הישראליות דורשות: קבלת היתר לשיתוף פעולה בין החברות
נתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמן

במכתב ששלחו מנכ”לי חברות התעופה הישראליות – אל על, ארקיע וישראייר, לראש הממשלה, נפתלי בנט, השלושה העלו שורת דרישות להתמודדות עם משבר הקורונה.

אביגל שורק, מנכ”ל אל על; אורי סירקיס, מנכ”ל ישראייר ומנכ”ל ארקיע, גדי טפר, מפרטים בנספח למכתב ששלחו לרה”מ את דרישותיהם כדלקמן:

באחריות משרד האוצר:

מתן פיצוי לענף התעופה בדומה לכלל הענפים במשק.

פתרון לחל”ת דיפרנציאלי.

ביטול הדרישה לקיום הנפקה/ הצטיידות במטוסים נוספים.

תקצוב מערך אבטחת התעופה.

באחריות משרד התחבורה :

חקיקה מחודשת של הוראת שעה חוקי שירותי תעופה/טיבי.

ביטול תשלומי אגרות חנייה ואחרות.

תיקון אפליה מול מדינות, בהסכמי תעופה-טורקיה/אמיריות (טיסה מעל סעודיה).

באחריות משרד הבריאות:

הקמת צוות משותף למשרדים השונים, רת”א (רשות התעופה האזרחית), רש”ת (רשות התעופה האזרחית) וחברות התעופה על מנת לגבש מתווה שיאפשר ניהול סיכונים ומזעור הסיכוי לכניסה של תחלואה ארצה. בכל מקרה לדעתנו, לא נכון להטיל יותר מ-4 ימי בידוד לשבים ארצה מחו”ל.

גיבוש מתווה מידי לכניסת תיירים מחוסנים על סמך בדיקת PCR שלילית.

באחריות משרד התיירות:

קידום מתווה כניסת תיירים מחוסנים.

הקצאת משאבים לקמפיין תיירות נרחב.

משרד הכלכלה :קבלת היתר מרשות התחרות לשיתוף פעולה בין החברות הישראליות בנתיבים, לתקופה של 24 חודש.

העדפה מתקנת לחברות התעופה הישראליות ותמיכה בתעשיית התעופה בדומה למדינות אחרות וכמקובל בתעשיות אחרות בישראל.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

8 מחשבות על “חברות התעופה הישראליות דורשות: קבלת היתר לשיתוף פעולה ביניהן”

  1. מה נסגר איתכם?

    על מה ולמה 4 ימי בידוד?????
    מדוע לא נדרש בידוד לאחר הופעה/הצגה/אירועי ספורט/ביקור בקניון, אבל כן נדרשים ימי בידוד לאדם מחוסן שחוזר מחו”ל ומציג 2(!!!!!!!!) בדיקות שליליות???
    על מה ולמה???? השתגעתם????

  2. עמית

    בשלב ראשון ששלוש החברות יתאחדו למותג אחד. לפני שמבקשים כסף מהציבור שיעשו סדר אצלן בבית. אין מקום לשלוש חברות זעירות עם שלוש הנהלות יקרות בעולם התעופה הישראלי.

  3. עמית

    תתחילו אצלכן בבית ותתאחדו לחברה אחת. לפני שמבקשים כסף מהציבור. אין מקום לשלוש חברות זעירות עם שלוש הנהלות יקרות בעולם התעופה הישראלי.

  4. ארו

    כל הכבוד על היוזמה! ומדוע בידוד 4 ימים מספיק 24 עד 48 שעות!

  5. שולה

    צודק בהחלט ..זה כמו לתת לישראלים לצאת למדינות זרות ..ולו לתת לתיירים לבוא לארץ אני לו מבינה
    הרי התיירים מכניסים כסף למדינה. והאשראלים מוצאים
    כסף ..והתיירים מחוסנים אז מה הבעיה ..פוליטיקה

  6. ויוי

    מעבר ל24 שעות בידוד ולפחות 50 אחוז ירידה בטיסות הם יראו. אף אחד לא יסע לסופש או לנופש אפילו של שבוע אם הוא יצטרך להשאר בבידוד יותר מחצי שבוע לאחר מכן

  7. א .ל.

    אסור לתת להם כי אם ינתן אישור כזה מהר מאוד יהיה נסיון לקרטל

    1. איך בדיוק

      איך בדיוק יהיה לך קרטל כשיש את רפורמת ה”שמיים הפתוחים”?
      הרפופרמה הזאת יצרה בדיוק ההפך מקרטל – היא יצרה תחרות פרועה פרוצה ולא שיוויונית שפוגעת בתעשייה הישראלית.
      נא להבין בדברים לפני שסתם כותבים שטויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.