אא

חגיגת אורות בגן הבוטני בירושלים עד 31 בדצמבר

כמו בחו"ל: הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם שבירושלים השיק את פסטיבל ה-Winter Lights - חגיגת אורות ואוכל עד סוף חודש דצמבר 2021. בין איזה שעות פתוח וכמה עולה כניסה?

הגן הבוטני בירושלים. צילום: 
תום עמית הגן הבוטני בירושלים. צילום: תום עמית
הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים השיק את פסטיבל ה-Winter Lights, חגיגת אורות ואוכל עד סוף חודש דצמבר 2021. במסגרת אירועי פסטיבל ה-Winter Lights, הגן פתח מסלול באורך של כ-700 מטר, המתפרס על שטח של 14 דונם, בו המבקרים יכולים ליהנות מתאורה מרשימה המוצגת על גבי העצים, השיחים, האגם ועל שבילי ההליכה וממוזיקה של התזמורת הסימפונית ירושלים. בגזרת האוכל, במקום דוכני אוכל ופוד טראקס עם ערמונים קלויים, תפוחי אדמה ברטבים, קרפ צרפתי, נקניקיות, שתיה חמה, סנגריה ועוד.
הגן הבוטני בירושליםהגן הבוטני בירושלים
הגן הבוטני בירושלים. צילום: תום עמית הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם פועל כמרכז חינוכי, גנני ומחקרי ובו אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הבוטני, הנחשב לגדול בארץ, משתרע על שטח של 120 דונם ובו  יותר מ-6,600 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם המוצגים ב-6 חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות פריחות מרהיבות לאורך כל השנה. שעות הפעילות: ימים א'-ה' בשעות 17:00-21:30 ומוצ"ש 18:00-21:30. כניסה אחרונה בשעה 21:00. מחיר כניסה: 40 שקל למבוגר, 25 שקל לילדים (מגיל 5- 12) ולחיילים, חינם לילדים עד גיל 5.
הגן הבוטני בירושליםהגן הבוטני בירושלים
הגן הבוטני בירושלים. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מטיילים בארץירושליםהגן הבוטני האוניברסיטאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: