אא

הדרמה נמשכת: דמרי מציע לרכוש את ישראייר בסכום של 170 מיליון שקל

מחזיקי האג"ח החליטו לדחות את ההצעה עד מחר (ה'), בבוקר לאחר שאיש הנדל"ן שיפר את הצעתו ל-140.400 מיליון שקל במזומן ועוד כ-17% ממניות ישראייר אותה הוא מתכוון לרשום במסחר בבורסת ת"א

צילום: 123rf צילום: 123rf

הקרב על ישראייר נמשך.

מחזיקי האג"ח החליטו ברגע האחרון לדחות את ההצבעה עד מחר (חמישי) בשעה 10:00, זאת לאחר שהקבלן יגאל דמרי שיפר את הצעתו.

דמרי מציע כעת על ישראייר סכום של 170 מיליון שקל,  המחולקים לסך של 140.400 מיליון שקל במזומן ועוד כ-17% ממניות ישראייר אותה מתכוון לרשום במסחר בבורסת ת"א.

דמרי מציין כי אם בתוך 18 חודשים ישראייר לא תירשמנה למסחר הוא ישלם למחזיקי האג"ח סכום של 29.500 מיליון שקל תוספת על ה-140.400 מיליון שקל.

בנוסף, ההצעה כוללת וויתור על החוב של אי.די.בי פיתוח בסך של כ-10 מיליון שקל, מה שמעמיד את כלל ההצעה לסך של כ-180 מיליון שקל.

כאמור, מחזיקי האג"ח החליטו לדחות את ההצבעה למחר, וכעת נותר להמתין ולראות מה יעשה מוטי בן משה שהציע סכום של 168.4 מיליון שקל  במזומן עבור החברה. האם בן משה יפנה לבית משפט ויטען שההצעה של דמרי הוגשה אחרי שבמכרז הסתיים?

כמו כן, לא ברור עדיין כיצד ינהג רמי לוי שהציע 101 מיליון שקל, בנוסף לשליש ממניות ישראייר בכ-50 מיליון שקל שיהיו בידי מחזיקי האג"ח ושוויין עשוי לעלות בזכות "אפסייד" עתידי.

עוד כתבות בפספורטניוז על הדרמה מאחורי מכירת ישראייר:

האם בו משה יהפוך היום לבעלים החדש של ישראייר?  “עם המותג של רמי לוי אפשר להגיע לשווי של 400-500 מיליון שקל לישראייר” פעם שלישית גלידה: בעלי האג”ח דוחים בפעם השלישית את ההצבעה על זהות הרוכש של ישראייר
מכירת ישראיירמכירת ישראייר
ישראייר. צילום: עידו וכטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםישראייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: