ההסתדרות השעתה את ועד טייסי אל על כי עברו להסתדרות הלאומית

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
כפי שנחשף לראשונה בפספורטניוז, הטייסים אשר החליפו ייצוג אינם מתרגשים: "הועד נבחר ע"י טייסי אל על, ורק הם ישעו או ידיחו את הועד שממשיך לעבוד במלוא הכוח". ההסתדרות :הועד פועל מזה תקופה ממושכת במנותק מהמציאות שפקדה את עולם התעופה. לא נאפשר לגורמים קיצוניים לחבל בעתידה של החברה"
מטוס אל על
צילום: עידו וכטל

שוב בלגן ביחסים בין טייסי אל על וההסתדרות, לאחר שהאחרונה השעתה את ועד הטייסים כי עברו להיות חברים תחת ההסתדרות הלאומית.
על הכוונה של טייסי אל על לעבור להסתדרות הלאומית, נחשף לראשונה בפספורטניוז, כבר בחודש אוקטובר 2020.
הטייסים לא מתרגשים מהצעד של ההסתדרות ואומרים כי :”הטייסים באל על מרוב אכזבה עברו להסתדרות הלאומית באופן אישי, ההסתדרות מאוכזבת אז הודיעה שהוועד מושעה” . יו”ר ועד הטייסים, ניר ראובני, הוסיף ואמר : “וועד הטייסים נבחר ע”י טייסי אל על ורק הטייסים ישעו או ידיחו את הוועד. הוועד ממשיך לעבוד בכוח מלא”.
ועד הטייסים הגיע לאחרונה להסכם עם הנהלת אל על. במסגרת ההסכם,  הטייסים עוברים לעבוד 75% משרה זאת כדי לאפשר לטייסים נוספים לחזור לעבוד בחברה. במקום 75 שעות טיסה חודשיות, הטייסים טסים 56.5 שעות חודשיות. ההסכם בתוקף עד סוף שנת 2021.

אבי אדרי, יו”ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, מסר בתגובה כי:” ועד טייסי אל על פועל מזה תקופה ממושכת במנותק מהמציאות שפקדה את עולם התעופה. עובדתית, ועד טייסי אל על הסתכסך עם בעלי החברה, עם הנהלת החברה, עם שאר ועדי העובדים בחברה ועם ההסתדרות. לא יעלה על הדעת שוועד שמייצג עובדים סוגר כל דלת אפשרית מול כל גורם שמהווה גורם השפעה על עתיד העובדים שהוא מייצג. אסתפק בלציין שבית הדין לעבודה קבע מפורשות שוועד העובדים הנוכחי פעל בחוסר תום לב מובהק, אישרר שהוועד הנוכחי ״ניתק את צינור החמצן״ שהיה לחברה ועוד אמירות קשות על התנהלות ועד הטייסים. אתמול אף התחוור לנו שוועד הטייסים שאמור להיות האורגן של ההסתדרות במקום העבודה פעל להעברת טייסים לארגון עובדים אחר. כמו שפעלנו תמיד, נמשיך לשמור על אל על ועובדיה ולא נאפשר לגורמים קיצוניים לחבל בעתידה של החברה”.

ראובני בתגובה מסר: ״התגובה של אדרי שקרית. ההסתדרות הלכה יד ביד עם הבעלים הקודמים שראו אך ורק את טובתם האישית ושמירת שליטתם בחברה. הוועד משתף פעולה מעל ומעבר עם הבעלים החדשים ועם ההנהלה אשר רואים את טובת החברה לנגד עיניהם.״

עוד הוסיף ראובני: ״טייסי אל על רבים בחרו מיוזמתם לעזוב את ההסתדרות הכללית ולעבור לארגון עובדים אחר, כיוון שארגון העובדים שהיה אמור לייצג אותם, לא היסס וחתם על הסכם עבודה, מעל ראשם, הסכם הפוגע בתנאים ובזכויות של הטייסים לשנים קדימה ולא רק לתקופת הקורונה. ההסתדרות נחפזה לפגוע בלגיטימיות של מי שהיתה אמורה לייצג, ולראיה ההסכמים הכפויים עדין לא נכנסו לתוקף.״

״יותר מזה, ההסתדרות הכללית הוסיפה חטא על פשע ולא היססה לתקוף את ועד הטייסים, על כך שהסכים עם ההנהלה החדשה על הפחתת אחוזי המשרה, על-מנת לסייע לבעלים החדשים ולהנהלה הנכנסת להפחית את עלויות התפעול, ובו בזמן להוסיף ולתת עבודה לעוד טייסים שנמצאים בחלת ולאפשר להם לחזור למעגל העבודה. בכך היא איבדה את שארית האמון שרחשו לה טייסי החברה”

צילום: פספורטניוז

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

54 מחשבות על “ההסתדרות השעתה את ועד טייסי אל על כי עברו להסתדרות הלאומית”

  1. מושון

    לא הזכרתם את הסבל שהטייסים גרמו לנוסעים עם השביתות שלהם

    1. כן גם הסבל שבריטיש, לופטהנזה, איטליה, וחברות מאמריקה.ועוד שגם ביטלו טיסות בגלל ‏מאבק פנימי. ‏ובמלחמות ‏ופריצת הר געש. מה הם לא ביטלו טיסות? אלעל ביטלה 4 טיסות פלוס מינוס 3. ‏לעומת ‏‏מאות טיסות שחברות אחרות ביטלו. אני ישראלי שלא רק ‏מצביע אצבע לתחום התעופה אני גם ‏רואה מה קורה בחברות אחרות מחוץ לתעופה. אז מספיק להיות ‏עיוור לתמונה הגדולה.

      1. מוריס שליש

        אתה חי בעולם אחר.
        היו המון ביטולים ומי שחטף זה עובדי הקרקע שעמדו בפרונט.
        את ועד הטייסים זה לא עניין , ראו רק את טובתם האישית .
        מעדיף לא להמשיל לפרט

  2. כול הכבוד לטייסים .
    אני עובד אלעל ולא טייס מה ההסתדרות נתנה לנו כלום.
    חוץ מהכסף שהורידו לנו כול חודש וסכום יפה הם היו איתנו רק שהכול היה בסדר.
    כאשר התחיל הבלאגן הם נעלמו פיזרו את הוועדים ורק אחרי שהטייסים עזבו את ההסתדרות הם חיברו את כול המגזרים שוב לוועד אחד.
    חבל שלא כול הוועד של אלעל עזב את ההסתדרות הכללית כי חוץ מלהוריד כסף כול חודש לא קיבלנו כלום.

      1. עובד נמל אשדוד

        כל הכבוד לועד הטייסים ההסתדרות כהרגלה עושה מה שהיא רוצה בלי קשר לרצון העובדים.

    1. משה שעובר להסתדרות הלאומית

      הסתרות כוחנית וחסרת אחריות. כעובד בחברה שההסתרות מייצגת אותו ,אני יכול להגיד לכם שהדבר היחידי שמעניין אותם זה שמירת הכוח שלהם ושמירת הכסא שלהם. אני עובר להסתדרות הלאומית !!!

  3. לימור

    בעלי טייס והורידו לו 30 אחוז שכר
    תתבישו ההסתדרות
    איך נסתדר ממה נחיה

    1. יש 5000 עובדי אל על בחלת שרובם על שכר מינמום.אז אין ממה להוריד להם.
      אז קצת פרופורציות

    2. מה 70 אחוז שנשארו אפשר לפרנס 10 משפחות..תודה לאל נגמרה בקטנה החזירות באל על

    3. לימור היקרה רק לדייק המשכורת של בעלך עתידה לרדת בחצי בשנה הקרובה ותהיה בערך שווה לדמי האבטלה להם הוא זכאי כי ועד הטייסים החליט להחזיר יותר אנשים בפחות שכר לעומת ועדים אחרים שהעדיפו בחסות ההסתדרות לפטר את עמיתיהם על מנת לשמור על שכר גבוה לנשארים זו לא דרכם של טייסים והמצקצקים בתגובות האחרות יש הבדל גדול בין אדם שמשקיע ומנתב את כל חייו לקריירה ורוכש מקצוע שדורש השקעה ומיומנות לתפקידים שלא דורשים כמעט מיומנות או השקעה קודמת

  4. ההסתדרות מנותקת מהעובדים אותם היא אמורה לייצג, תמיד היתה כזו ותמיד תהיה.

  5. טייס אלעל

    ההסתדרות זה גוף ללא נשמה גוף מנותק מהעובדים
    שחצנים וכוחניים .. חושב מחזיק תיק התחבורה אבי אדרי שכולם צריכים לכרוע ברך מולו .. אז טעה!!!
    ההסתדרות כבר אינה מייצגת אותי כטייס ואותנו כקבוצה ואנחנו נחליט בכספנו למי ניתן את הייצוג שלנו ..

    1. עברתם את גבול הטעם הטוב ,מה שעשו לכם זה כלום לאומת מה שמגיע לכם,חוצפנים

    2. כדאי שכולם יידעו שהסיבה היחידה שעדיין הטייסים מנסים לעשות שרירים זה ביגלל סעיף ישן ברת”א שאומר שטייס אל על חייב להיות אזרח ישראלי, אבל החוק ישן ולא רלוונטי להיום כי השמיים פתוחים וחברות זרות עם טייסים זרים נוחתים פה, מה גם שכשאל על חוכרת מטוס עם צוות זה אומר שטייס וצוות שלם של זרים מטיס מטוס של אל על.
      ברגע שיורידו את הסעיף הלא רלוונטי הזה אז כל טייס בעולם יוכל לעבוד בכל חברה שייחפץ, גם באל על ואז המשכורות של הטייסים ייצנחו למטה כי יש המון טייסים מוכשרים בעולם שמטייסים במשכורות אפילו של 12 אלף בחודש !!!
      מקווים שרת”א יחכימו וכמה שיותר מהר !!!

  6. תמשיכו ככה הסוף שלכם שהבוס החדש יחליף אותכם עם טיסים ברבע מחיר זה רק עניין של זמן

  7. לא יעזור כלום חוץ מאשר טייסים מחול
    בעולם יש המון טייסים מובטלים

    1. נהג בוס

      אתה תטוס עם טייסים זרים שמקבלים תשלום מועט ורמתם בד”כ נמוכה? כאלה עם 1000 שעות טיסה בלבד?

  8. כעובד החברה, דייל אויר, אני מייחל בכל ליבי שהחברה הזאת תסגרי, יפוטרו כל העובדים ותוקם מחדש, אם בכלל. הטייסים היהירים מדושני העונג האלו הם צרה צרורה!

  9. עובדי אלעל שאינם טייסים מברכים ומחזקים את ההסתדרות על החלטתה הצודקת

    1. טייס אל על

      אני כטייס אשמח שהבעלים יתחילו להראות לעמיתיי מי הבעל הבית…
      נמאס מהחוסר וודאות הזו בנוסף למצב העולמי
      מקווה שברגע שהבעלים החדשים יחזיקו תמושכות ויתחילו לקלוט טייסים מצויינים מחו”ל ונעבור את המשוכה והסאגה שבוודאי תהיה רק אז נקבל יציבות ארגונית גלובלית באל על לאחר התייצבות המצב העולמי
      בהצלחה להנהלה החדשה
      (נ.ב עכשיו הזמן לנקות תאורוות)

  10. וולדו

    פועלי ישראל- הזהרו מהסתדרויות ש’יסדרו’ גם לכם הפחתות שכר ופיטורים.שאדרי ילמד לטוס.

  11. תפרחת

    מה ההסתדרות חשבו?
    שהם ידפקו את עובדי אלעל והם ימשיכו להיות חברים הסתדרות?
    ההסתדרות משקשקת שיהיו לה בעיות עכשיו במקומות אחרים כמו בנמל

  12. ההסתדרות לוקחת הון תועפות! מגנה על העובדים?? מגנה על הקופה שלה ותו לא!

  13. שמואל

    כל הכבוד לטייסים על היוזמה לרדת ל 75 אחוז ולצרף עוד טייסים מחל״ת. לעומת זאת בקרקע נוצרו 2 מעמדות . אלה שעובדים בפול משכורת ותנאים ולעומתם החלתנקים שמתחשבנים איתם על כל אגורה .

  14. יהודה

    אבי אדרי מי אתה בכלל מה עשית בחיים שלך.
    אתה אלוף בלמכור עובדים ולא משנה באיזה סקטור.
    יבוא יום ואתה תתן את הדין.
    לגביי ההסתדרות מאז שאדנון בר דוד התיישב על הכסא יש הרבה בעיות קחו את נמל אשדוד לדוגמא.
    העובדים רוצים בחירות וההסתדרות לא מאשרת דוחה מגיע לרשןת השיפוט שלה מפעילה את כל הכוחות שלה כנגד רוב העובדים בנמל שרוצים בחירות משמרת ומשחדת את הוועדים כדאיי שבסוף יישבו יחד ויחתמו על הסכם רפורמה הכי גרוע איי פעם שהיה בנמל.
    יוצא מכך שחייבים להפטר מהנוכלים האלה שכל תפקידם הוא לרצות את בעליי ההון ואת משרדיי הממשלה למינהם.
    העובדים חייבים להתעורר ולחפש אירגון אחר מייד.
    בנוסף חתמו הסכם מעבר למחלקת ים החזקה החלישו אותה הפרידו בין הוועדים שיקרו ורימו פיצלו את הוועד והחלישו אותו כפו מעבר לחברה אחרת .
    מה עוד לכתוב שלא נכתב.

  15. וועדי מינהלי תחזוקה ודיילי אוויר

    מתי אתם תעזבו את ההסתדרות שנתנה את ה 108 כספי פיצויים להנהלת החברה
    שפיצלה אותכם ל4 וועדים
    שתומכת בהנהלה מושחתת ולא יעילה

  16. מבזקון

    ניר ראובני מי כמוך יודע שההסכמים לא בתוקף כי הם מתונים
    בהלוואות שלא מגיעות
    בנתיים אתה והחברים שלך הטייסים מקבלים 100000
    שח בחודש ואני בחל”ת

  17. הסתדרות כללית מוכרת עובדים.. זה ידוע מזמן.. הוכחה למכירת עובדים בהסתדרות הכללית היא, רשות השידור, נמלים, חברת חשמל ועוד ועוד.

  18. עובד נמל אשדוד

    נמל אשדוד התפכח ועבר לארגון אחר הסתדרות לאמית.
    הסתדרות כללית פשטה רגל, עושה יד עם הנהלות.
    אבי אדרי חבר טוב של הנהלות, בנמל אשדוד הוא חבר של סמנכ”ל כח אדם, ושניהם ביחד דופקים עובדים בצוותא.
    תפנימו את זה עובדי אל על

  19. עובד אל על

    כל הכבוד לטייסי אל על!!!!!!.
    אבי אדרי בישל וארנון אוכל את זה
    איפה פה חרות האדם!!!!! מה לא ברור לכם
    99.9 לא רוצים היסתדרות באל על .
    פעמים היו צריכים עובדי אל על אותם פעמים דפקו את אל על גם ב82 וגם היום.
    פעם היסתדרות היתה בשביל העובדים היום הסתדרות זה הנהלה נגד עובדים

  20. דוד מנקר

    אדון ניר ראובני , תפסיק כבר, תפסיק כבר.
    די !!!!! די !!!!!
    תלמד מהקודם שלך איך להתנהג

    1. לוחם חירות

      שלא תקרא בחיים שלך לניר ראובני אדון
      הוא טייס / נהג של מטוס עובד שכיר באל על
      זהו לא יותר לא פחות

  21. טיסים חזירים. הרסתם את כלל העובדים, נמאסתם, אתם כן אתם טיסים נחמדים פירקתם את הוועדים.
    זו דרישה שלכם וכל העובדים יודעים זאת. יש לעובדים ציטוטים מבית הדין שזהו תנאי מקדים הפרדת הוועדים להגעה בכלל אל שולחן המשא ומתן.
    עכשיו גלגל מסתובב על הפרצוף שלכם, הפסדתם בעבר בנסיון ליחידת מיקוח ולגמור את אלעל ועובדיה ותפסידו שוב!!!

  22. עובד אלעל

    אנו עובד אלעל ותומך בטייסים במאה אחוז ועד אלעל סייםהאת תפקידו כשנכנע להנהלה ולהסתדרות שחתמה בשמם ועושה מה שרוצה 6000+עובדי אלעל משלמים להסתדרות כל חודש מעל 130 שח תחשבו כמה הכנסה זה להסתדרות המושחתת
    חברי הועד שפיתלו אותן משקשקים על מקומם ולכן מרבלים סהכנעה כל גחמה גם שהעובדים כולם ביקשו לעבור ךגןף מייצג אחר הם לא הסכימו וגם כשהציעו להם פהתפטר כולם כאות מחאה הם לא הסכימו רק טובתן האישית מעניינת אותם . זה וועד של פורימון לא יותר מזה והם יודעים את זה טוב מאוד . כית כשסמנכלית משאבי אנוש הכוחנית נשארה בחרהה היא תשרת טוב מאוד את האינטרס של ההנהלה ותזרוק לוועד פירורים כדי להראות מי הבעל בית . הטייסים צודקים הם קנחברחו עי העובדים והם אלו שצריכים לחתום על ההסכם . וכל הבכיינים על שכר הטייסים תבינו זו דרכו של עולם יש היצע וביקוש אם מדינת ישרטל רוצה לאשרצליברה ישראלית להביא טייסים מחול בבקשה שיביאו יורידו את המחירמאז טייסים ישראלים יתחילו להרוויח פחות עד אז תלינו לממשלת ישראל לדורותיה.

  23. כל השנים , הטייסים הלכו עם האף למעלה, כי היה מי ששיתף איתם פעולה. תודה לאל שנגמר המשחק. אולי יעשה קצת צדק. אנשי הקרקע ובמיוחד במחלקת תחזוקה למדו שנים, עברו הכשרות ואף התעסקו בכך בצבא ,לא פחות מהטייסים, השקיעו בתיקון תקלות, בדיקות ושיפוץ לפני ששחררו מטוס לטיסה. אחריות חשובה גם חלה עליהם, לא רק על הטייסים והגיע הזמן שיכירו בכך!!! אין לרחם על הטייסים, כולם מסודרים וגם ילדיהם. זו רק תאווה שמניעה אותם. שיחשבו על קבוצות אחרות ולא רק על עצמם.

  24. המוכיח בשער

    ללא טייסים לא יטוס אף מטוס. אך ללא נוסעים לא תטוס אל על.
    כל עוד הטייסים לא ירדו מהעץ, הנוסעים יצביעו ברגליים ואל על לא תמריא.
    לא משנה לאיזה הסתדרות אתם שייכים,הנוסעים יודעים אצל מי לרכוש כרטיסי טיסה ללא סיכון כספם.

  25. ראובני
    אתה בחור מדושן שלא חי ומתפרנס מאלעל ,
    אלעל בשבילך זה פיצוחים לשבת.

  26. יהודה

    לא הבנתי , ההיסתדרות מפטרת את הלקוח שלה ? ההסתדרות הופכת להיות גולם שקם על יוצרו , ייצור פוליטי חסר תוחלת

  27. עובד אל על

    לאחר כמעט שנה שרוב טייסי אל על מרוויחים את המקס של דמי החלת 10000 עשר אלף שח בחודש
    הם הבינו כמה קשה לחיות משכר ממוצע במשק
    היו רגילים לקהל פי 10
    קשה להם לקבל שניגמרה החגיגה והשחיתות
    ילחמו עד הדם האחרון
    אבל יפסידו כי יש צדק וחוק
    מתחילת המשבר כל צעד שעשו טעו
    כל החלטה היתה שגויה
    ב2018 הסכם FTL
    עובדי אל על עמדו לצידם היה וועד אחד
    עכשיו
    נגמר הסיפור
    לטייסים אין את הבעלים
    אין את ההנהלה
    אין את ההסתדרות
    אין דעת קהל תומכת להפיך
    ואין להם את שאר העובדים
    קצת טייסים מחוול (מותר לפי חוק הטייס ושלא יספרו סיפורים )
    קצת מטוסים חכורים עובדי אל על יטפלו בהם
    ומי צריך טייס ישראלי באל על
    לשם השוואה
    טייס ארקיע וישראייר מרוויח יפה ועדיין לא מגיע לשכר טייס אל על לאחר ההפחתת השכר בשם ההתיעלות
    ועכשיו נשחק נדמה לי
    לטייסים היה נדמה שיפצלו את הוועד הכללי
    לא קרה
    לטייסים היה נדמה שההנהלה תעזור להם ןלא תדרוש מהם התיעלות מהפחד
    לא קרה
    הטייסים חשבו תמי תלך יגיע בעל בית חדש וישלם להם שכר מופקע
    לא קרה
    הטייסים הפסידו בתביעה נגד ההסתדרות בבית המשפט זה קרה
    ויפסידו גם בעירעור זה יקרה
    לטייסים נדמה שהם בשנת 1982
    עברו 40 שנה תתעוררו
    העולם השתנה
    טייס בחברות ארופיות ואמרקאית טס בפחות מ1000 שעות טיסה
    והמטוסים שם לא נופלים
    טייסים רדו מהר מהעץ
    אל על טוס תטוס איתכם ובלעדיכם
    מינהלי לנצח ישארו השכר זעום ממוצע 8000 שח
    דיילים לנצח ישארו השכר זעום ממוצע 6000 שח
    תחזוקה לנצח ישארו השכר זעום ממוצע 9000 שח
    טייסים ב 100000 מאה אלף שח בחודש לכל אחד
    לא צריך יותר מדי יקר
    נביא טייסים מבחוץ יותר זול יותר בטוח יותר טוב

  28. טייס ארקיע

    אני קורא לכל חברי טייסי ארקיע, שתמיד ראינו את טובת החברה לפני האינטרסים הפרטיים שלנו, שיזמנו הורדות שכר לעצמנו כשהיה צריך-לעזוב את ההסתדרות ואבי אדרי, שעשה יד אחת עם ירון זליכה להוריד לנו 60%!!! בשכר.
    וחשוב להכיר את העובדות:, בחלק קטן ממצב ארקיע ניתן להאשים את הקורונה.
    ניהול כושל והנהלה חסרת אחריות, ודירקטורים שלא עשו את עבודתם(כן…כן…פרופסור ירון זליכה, במשמרת שלך זה קרה)-הביאו את החברה למצבה!

  29. חשבתי שאצל טייס שאמון על חיי אנשים רבים, תהיה אמינות גבוהה יותר.
    כמות הדברים שנמצצו מהאצבע בכתבה זו, מביישת את הטייסים אפילו עוד יותר מההתנהלות שלהם בשנים האחרונות. כן, בשנים האחרונות עוד מלפני הקורונה. כולנו זוכרים איך תקעתם אותנו במטוס כי לא רציתם לטוס וחיכינו שטייס יגיע מהבית. באמת, טייס גיבור שהתנדב לטוס אבל רק כיוון אחד. מסכנים האנשים שעובדים אתכם באותו חברה וכל הכבוד שעברתם ביוזמתכם הפרטית להסתדרות אחרת, ממש אמין.
    גועל נפש.

  30. הטייסים מספרי הסיפורים
    חוזרים כמו מנטרה ואומרים טייס בחוול מרוויח יותר ממני אנחנו חברה בין לאומית צריכים להרוויח אותו דבר
    רשם וענה להם השופט הטענה לא רלוונטית
    ואני מוסיף
    1 אתם חיים בישראל
    2 שאתם בחוול אתם מקבלים דמי אשל מהיקרים שיש
    150 דולר ליום ובנוסף מלון 5 כוכבים במיקום הכי יקר שיש בחדרים הכי טובים שיש ארוחת בוקר והסעות
    3 מי שלא רוצה לעבוד ביייי בייי שלום שלום
    ושלא תביאו בחלום
    4 כל הכבוד להסתדרות

  31. מה חדש? ההסתדרות הכללית לא רלוונטית
    (זה לא המקום שממנו יצא אמיר פרץ?)
    עוד אחד שלא רלוונטי

  32. יעקב חיפה

    כנוסע שאוהב לנסוע באל על, תמיד יש את הפחד שהטיסה לא תצא בגלל איזה שהוא גחמה פתאומית של הטיסים…. ואז כל החופשה שלנו, הכסף שהשקענו בבתי מלון, אוטו שכור וחופשה עצמה.
    הכל בגלל טיסים רודפי בצע.
    בסופו של דבר, החברה תיסגר בגללכם.

  33. לא צריך את החברה הכושלת הזאת שלא יודעת להתמודד עם משכורות טייסים הכי גבוהות בעולם ועושים מה שרוצים בחברה.
    שכחתם את השביתות שנגעו בכל מגזרי אל על ובכל הלקוחות. הייתי נוסע מתמיד של אל על ועזבתי אותם ולא מעניין אותי מכל הצבירה שהייתה לי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה