אא

מלון ״המלך דוד״ ירושלים בסופ״ש מיוחד עם עברי לידר, רקדני להקת בת-שבע ומגוון הופעות

הסופ״ש, שהיה עתיד להתקיים ב-27-29/5 בשיתוף ישראכרט, נדחה ל17-19/6. במהלך הסופ״ש יהנו אורחי המלון מארוחת ערב של שף המלון רועי ענתבי וממופע חד פעמי של עברי לידר, די ג'יי תומר מייזנר ורקדנים מלהקת המחול בת-שבע

מלון ״המלך דוד״ ירושלים. צילום: יורם אשהיים מלון ״המלך דוד״ ירושלים. צילום: יורם אשהיים
מלון "המלך דוד" ירושלים, מרשת מלונות דן, מציע סופ״ש מיוחד שיכלול מופע חד פעמי של עברי לידר, די ג'יי תומר מייזנר ורקדנים מלהקת המחול בת-שבע, ארוחות שף, ומגוון הטבות ופעילויות, בין התאריכים: 17-19/6. כזכור, האירוע היה מתוכנן להתקיים ב-27-29/5, אך לאור המצב הבטחוני נדחה. במהלך סוף השבוע, בשיתוף ישראכרט, אורחי המלון ייהנו ביום חמישי ה-17/6 מארוחת ערב על טהרת המטבח הלבנטיני של שף המלון רועי ענתבי שלאחריו מופע חד פעמי של עברי לידר, די ג'יי תומר מייזנר ורקדנים מלהקת המחול בת-שבע.
עברי לידרעברי לידר
עברי לידר. צילום: ראובן שניידר ביום שישי בבוקר ה-18/6 האורחים יוזמנו לסיור טעימות אוכל בשוק מחנה יהודה  ויקבלו פנקס טעימות במגוון דוכני האוכל בשוק המיתולוגי בירושלים. בערב ייהנו האורחים מארוחת שישי המסורתית של מלון המלך דוד בניצוחו של שף המלון, רועי ענתבי. ביום שבת בבוקר אורחי המלון יוזמנו לסיור מודרך בסמטאות העיר העתיקה הקסומות של ירושלים. הסיור על בסיס מקום פנוי וברשום מראש. צפו בראיון שנערך עם מנכ״ל מלון ״המלך דוד״ בתכנית המיוחדת של פספורטניוז לרגל יום ירושלים: 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמטיילים בארץהדיל החםרשת מלונות דןמלון המלך דוד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: