הושקה פלטפורמת פרסום ממוקדת תיירים ונוסעים

החברה הבינלאומית IMM International מיוצגת בארץ ע"י 'ארמל אסטרטגיות תקשורת' ותרכז את כל פתרונות הפרסום לנוסעים ותיירים תחת קורת גג אחת

צילום: 123rf

חברת ארמל אסטרטגיות תקשורת מייצגת בארץ את חברת IMM הבינלאומית, המספקת פתרונות פרסום ממוקדים וחדשניים לקהל התיירים ונוסעי עסקים בכל העולם.

IMM International מספקת פתרונות פרסום בכל שלבי הנסיעה ובכל התחנות בדרך. היא מאפשרת להגיע לתייר עוד במהלך החיפוש באון-ליין ומרגע רכישת כרטיס הטיסה, בזמן ההגעה והשהות שלו בשדה התעופה, במטוס, בזמן הנחיתה ביעד, השהייה ביעד ובמהלך חזרתו של הנוסע ליעדו הסופי.

הפרסום נעשה באמצעות מכשירי הסלולאר, הטבלטים, המחשבים הניידים והנייחים, על גבי מסמכי הטיסה הנשלחים למייל הנוסע, במגזיני טיסה, בטרקלינים בשדה התעופה, ובתוכן שיווקי בטלוויזיות במטוסים באמצעות מערכת הדיגיטל הפנימית במטוס (Inflight Digital System).

חברת הדיוטי פרי James Richardson תהייה הראשונה שתשתמש בפתרונות הפרסום של IMM.

לדברי ארמל חיים: "מדובר בשירות פורץ דרך למפרסם הישראלי. הפלטרפומה של  IMM International מאפשרת למפרסמים לפנות ישירות לקהל הנוסעים באופן ממוקד ביותר עוד בשלבי תכנון הנסיעה, וללוות אותו לכל אורך החופשה. ניתן לפלח את קהל הנוסעים לפי מדינות המוצא שלהם, מעמד סוציואקונומי ולהתמקד בפרסום על פי מיקום גיאוגרפי. בנוסף ניתן לשמור על קשר ישיר  ושוטף עם הנוסע בזמן השהות שלו בארץ ובחזרה למדינה אליה הוא טס. IMM למעשה מהווה One-Stop-Shop עבור המפרסם הישראלי בבניית אסטרטגית קמפיין לאוכלוסיית התיירים".

לדברי ז'אן מארק שבסוס, מנכ"ל הדיגיטל של IMM: "אנו מאמינים כי IMM  פתרונות פרסום יהפוך לשחקן מרכזי בישראל בכל הנוגע לפנייה לקהל התיירים בזמן הנכון ויהווה פלטפורמת שיווק אטרקטיבית, שתביא למפרסמים הישראלים תוצאות מקסימליות. ניסיוננו העשיר של למעלה מ-30 שנה, הטכנולוגיות המתקדמות ושיתופי הפעולה הנרחבים שלנו עם כל השחקנים המשמעותיים בתחום התיירות, עם יותר מ-180 חברות תעופה, אתרי סוכנויות נסיעות אונליין, חברות מידע מתחום התיירות, ובכך נותנים יתרון משמעותי ללקוחותינו המעוניינים להגיע לכלל התיירים ונוסעי העסקים מסביב לעולם".

נושאים שמוזכרים בידיעה