אא

הרברט סמואל חונכת מלון חדש (ואחד בקנה)

רשת המלונות מקבוצת נקש, משיקה את רויאל שנגרילה אילת, מבטיחה חוויית אירוח ייחודית, ומתכננת מלון יוקרה נוסף בעיר. סמנכ"ל קבוצת נקש: "רצינו לתת חוויה שונה וחדשה לאורחים, ברייק מהשגרה ומהמולת היומיום"

מלון רויאל שנגרילה אילת. צילום: אסף פינצ'וק מלון רויאל שנגרילה אילת. צילום: אסף פינצ'וק
שנגרילה היא מילה מקבילה לקסם, לחלום גן עדן, מקום אגדי של שלווה אינסופית. וזה בדיוק מה שדמיינו ברשת "הרברט סמואל", כשהשיקו את מלון "רויאל שנגרילה אילת", שמקווה לספק לאורחיו חוויה אחרת, חלומית, כפי שמבטיחים בעליו. רויאל שנגרילה הוא המלון החדש בעיר הדרומית, השביעי במספר של רשת מלונות הרברט סמואל מקבוצת נקש, שבבעלותה גם מלונות הריף ואורכידאה באילת. המלון החדש ממוקם ממש מעל מלון אורכידאה, על פסגת הר מול המצפה התת-ימי, ובו 53 יחידות אירוח, בהן וילות עם בריכות פרטיות, ווילות עם ג'קוזי, ומרפסת פנורמית עם נוף מרהיב לים האדום ולמפרץ. רויאל שנגרילה היה עד לאחרונה חלק ממלון אורכידאה אילת (שגם בו מתחיל שיפוץ כללי בימים אלה). מטרת השינוי של מבנה המלון המקורי, ויצירת שני מלונות נפרדים, הייתה להדגיש את חוויית היוקרה והשדרוג של מלון 'רויאל שנגרילה', כפי שמסביר אבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש בישראל. "כבכל המלונות הנמנים על רשת 'הרברט סמואל' שדרגנו את חוויית השהות, וקבענו סטנדרט חדש של יוקרה ואירוח... להבטיח שהאורחים ירגישו את המגע המיוחד והיחס האישי של רשת הדואגת לחוויה נעימה ומפנקת".     ואכן ברויאל שנגרילה מורגשות היטב השפעות המזרח הרחוק, והאורחים ייהנו מצ'ק-אין בחדר, שירות חדרים 24/7, טרקלין חופשי עם מזון ובר משקאות, טיפולי ספא בחדרים ואפילו באטלר אישי צמוד במהלך השהייה שימלא כל צורך או גחמה (בתוספת תשלום 300 שקל ליום). החדרים נעימים ומאובזרים היטב. מכונת נספרסו, מיני בר, חדר אמבטיה עצום משקיף לים, ואפילו חדר ארונות מרווח. רן בלבוס, סמנכ"ל קבוצת נקש בישראל אומר לנו: "רצינו לתת חוויה שונה וחדשה לאורחים, ברייק מהשגרה ומהמולת היומיום. לתת אירוח אחר, בדגש על שירות חם ואישי, בכל שעות היממה. הכוונה שלאורחים לא תהיה סיבה לצאת מפה". שרון גדעוני סמנכ"ל השיווק של קבוצת מלונות נקש מוסיפה: "התייר הממוצע כבר שבע ממלונות סטנדרטיים, מיצו את המלון עם הלובי, והמעלית לחדר. מתבקש משהו אחר, באווירה אחרת. למשל ההגעה לכניסת המלון והתנועה בו באמצעות טוק-טוק כמו בתאילנד. ניסינו ליצור אירוח אחר".   רויאל שנגרילה אילת. צילום: מרב מילר   מחירים לדוגמה: אמצע שבוע 1,200 שקל לזוג בחדר, סוף שבוע 1,500 שקל לזוג בחדר, וילות החל מ- 2,500 שקל ללילה. האירוח כולל ארוחת בוקר וטרקלין חופשי עד 17:00.

מאמינים באילת ומתכננים מלון נוסף

"מעמדה של אילת איתן, גם בעידן של נופשונים לואו קוסט", מציין בלבוס, "אנחנו מאמינים שהעיר תמשיך להיות יעד התיירות המוביל בישראל, ושקצב התיירים מחו"ל יגדל". באותה נשימה מגלה לנו בלבוס שבתכנון כבר מלון נוסף באילת, סמוך לאורכידיאה. מדובר בבית מלון יוקרתי שיהיו בו כ 100-120 חדרים. בקבוצת נקש הבטיחו 23 מלונות עד 2023, והם בהחלט נחושים לעמוד במשימה.   מבט מתוך הווילה, רויאל שנגרילה. צילום: אסף פינצ'וק   טרקלין הרויאל שנגרילה. צילום: אסף פינצ'וק   מלון רויאל שנגרילה, אילת. צילום: מרב מילר   הכתבת היתה אורחת מלון רויאל שנגרילה אילת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםכלליאילתקבוצת נקשהרברט סמואל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: