אא

היו"ר היוצא על היו"ר הנכנס: "גדי טפר היה מנכ"ל תותח ויידע להוביל את ארקיע"

ארקיע המושבתת לחלוטין בחודשים האחרונים נערכת להמראה. אבי חורמרו, יו"ר ארקיע היוצא על גדי טפר, יו"ר ארקיע הנכנס: "גדי ידע להפעיל מחדש את החברה. הוא יהיה פנטסטי בתפקיד"

ארקיע. צילום: יח"צ ארקיע ארקיע. צילום: יח"צ ארקיע

כפי שכבר פורסם כאן, גדי טפר, לשעבר מנכ"ל ויו"ר חברת ארקיע, חזר לחברה פעם נוספת כיושב ראש שלה. טפר החליף את אבי חורמרו, מנהל העסקים של האחים נקש בישראל, ששימש כיו"ר ארקיע. האחים נקש מחזיקים 70% בארקיע והיתר בבעלות עובדי החברה.

לאחר שהעביר את מושכות הניהול לטפר וחוזר להתמקד בניהול עסקי האחים נקש, אומר חורמרו לפספורטניוז: "גדי היה תותח כמנכ"ל ואני בטוח שכעת כיו"ר הוא יידע להפעיל מחדש את החברה. הוא יהיה פנטסטי". בחודשים האחרונים עסק חורמרו כיו"ר בהצלת ארקיע ואילולא פעילותו - ארקיע ככל הנראה הייתה נסגרת.

ארקיע מושבתת לחלוטין בחודשים האחרונים ועל טפר מוטלת כאמור המשימה להחזיר את החברה למסלול המראה. בימים אלה מתנהל מו"מ מול טייסי החברה על הקיצוצים הנדרשים. במגזר זה ישנם קשיים ובחברה יצטרכו להגיע להבנות עם הטייסים על מנת לשוב לפעילות. בתוך כך, בארקיע אמורים להגיע להבנות גם עם הבנקים פועלים ודיסקונט בנוגע להלוואה של כ-130 מיליון שקל הנדרשת לפעילותה מחדש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: