אא

היסטוריה: צפו בטיסה המסחרית הראשונה נוחתת בשדה"ת רמון

אתמול, ה-4 בפברואר 2019, בשעה 18:42, נחתה הטיסה המסחרית הראשונה של חברת ישראייר בנמל התעופה ע"ש אילן ואסף רמון. פספורטניוז התלווה לטיסה הראשונה ולזאת שהמריאה בחזור לשדה דב. מה אמר ראש עיריית אילת על הקשר בין שדה דב לשדה"ת רמון?

||| |||
"מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו בפעם הראשונה?" במילים אלו פתח טייס ישראייר, הקברניט עומר בן, את נאומו המרגש במהלך הטיסה המסחרית הראשונה לשדה התעופה הבינלאומי על שם אילן ואסף רמון, שנחתה אמש בשעה שש ארבעים ושתיים דקות, ועשתה היסטוריה. "התרגשות גדולה עבור החברה ועבורי באופן אישי, פעם ביובל במדינה שלנו נפתח שדה חדש" אמר.
על טיסת הבכורה של ישראייר אמר גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק של החברה: "אנחנו מאוד גאים שישראייר נבחרה להיות חברת התעופה שתבצע את הטיסה הזאת. היו פה הרבה מאוד הכנות, הרבה מאוד היערכויות, תרגולים. אנחנו רוצים להאמין ומקווים מאוד שקהל הלקוחות שלנו ימשיך לבחור בטיסות ובחבילות, וליהנות משדה התעופה החדיש". שלומי שהרבני, ראש המטה של ישראייר, אמר: "הובלנו צוות בישראייר, שטיפל בהיערכות של החברה תקופה ארוכה, היערכות מאוד משמעותית. אנחנו מקווים מאוד שהשדה הזה יפרח ויגדיל את הפעילות בין אילת למרכז וגם לחו"ל". לא כל הנוסעים הבינו שהם עולים לטיסה היסטורית וזוכים להיות הראשונים שנוחתים בשדה החדש, כמו למשל חבורת תלמידי י"ב מעמק יזרעאל, שטסו לפגוש את השכבה שלהם בטיול השנתי באילת. תמר דודאי, תלמידת י"ב מעמק יזרעאל, אמרה: "כרגע הבנתי שאנחנו בטיסה הראשונה שנוחתת ברמון, וזה ממש מגניב, לדעתי. זה מאוד מלהיב אותי ומרגש". אייל ואורי גולדברג, אב ובן מקיבוץ נען, שיצאו ליום כיף באילת: "לא, לא ידענו שזו הטיסה הראשונה. ידענו שזה לרמון, אבל לא ידענו שזו טיסה ראשונה. מגניב!" יחד עם זאת, על ההתרגשות מפתיחתו של השדה החדש העיבה התכנית לסגירתו של שדה דב בתל אביב, כפי שתיאר ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי: "אני רק מקווה שהרוטינה הזו שעולים לשדה דב ומשדה דב ממריאים תימשך עוד הרבה מאוד זמן. חלילה ואם השדה הזה ייסגר, זה יעיב על עוצמת האירוע בשדה רמון, משום שזה שדה מזין וזה השדה שמהווה תחנה מרכזית שלנו וסגירתו תסגור גם את העיר, ולצערי, גם את שדה רמון. ולכן יש כאן שמחה ענקית, התרגשות גדולה, שמהולה בעצב לא קטן". בשורה התחתונה, תושבי אילת מברכים על פתיחתו של השדה החדש ומאמינים שיוביל לשגשוג התיירות בעירם, כפי שאומרת זמירה עמר, תושבת אילת למעלה מ 50 שנה: "מזל טוב לשדה החדש, שיביא לנו הרבה תיירים. שלילדים שלנו, לנכדים שלנו, לנינים, יהיו מקומות עבודה". לאט לאט ובהדרגה תנועת המטוסים לאילת וממנה תעבור כולה לשדה החדש, ונוכל לדמיין את השדה העצום מתמלא במטוסים עמוסי תיירים מכל רחבי תבל ולזכור שהיינו עדים לרגע ההיסטורי, כפי שניסחה זאת מורן דיארי, דיילת הטיסה, בהודעת הכריזה: "זהו רגע היסטורי עבורנו, עבור חברת ישראייר, ואנו שמחים לחלוק אותו איתכם, מקווים שתיהנו, ומאחלים לכם טיסה נעימה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםישראיירוידאושדה התעופה רמון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: