הישג להתאחדות: ניתן לפרסם חבילות נופש בארץ כמו בחו"ל

הממונה על הגנת הצרכן מתיר למשרדי הנסיעות ולבתי המלון לפרסם "מחיר ללילה לאדם בחדר זוגי" ובלבד שמשרד הנסיעות המשווק ומוכר את החבילה, ידגיש לצד המחיר כי הוא מותנה בתפוסה זוגית. כזכור ב-2017 הוציא הממונה הנחייה אשר אוסרת על חברות תיירות ישראליות להשתמש במונח "מחיר ללילה לאדם בחדר זוגי" בעקבות פניות צרכנים

צילום: shutterstock

הממונה על הגנת הצרכן הוציא היום (שלישי) הנחייה בנושא פרסום חבילות נופש בישראל, המבהירה כי במכירת חבילות נופש בישראל (דוגמת טיסה ומלון באילת), ניתן לפרסם "מחיר ללילה לאדם בחדר זוגי" ובלבד שמשרד הנסיעות המשווק ומוכר את החבילה, ידגיש לצד המחיר כי הוא מותנה בתפוסה זוגית. הבהרה זו נועדה לאפשר למשרדי הנסיעות בישראל לפרסם באותה דרך הנהוגה באתרים בינ"ל הפועלים בישראל ופונים לקהל ישראלי, באופן שיקל על השוואת מחירים על ידי הצרכן ועל יכולת התחרות של משרדי נסיעות ישראלים באתרי הזמנות הבינ"ל.

כזכור ב-2017 הוציא הממונה הנחייה אשר אוסרת על חברות תיירות ישראליות להשתמש במונח "מחיר ללילה לאדם בחדר זוגי" בעקבות פניות צרכנים אשר התלוננו כי המונח מבלבל ולא ניתן לדעת האם המחיר המוצג הינו מחיר החדר המלא, או מחיר אדם אחד בתפוסה של 2.

פספורטניוז דיווח בחודש ינואר השנה כי הממונה הוציא הנחייה משלימה אשר קובעת כי חברות התיירות יוכלו להשתמש במונח זה לצורך מכירת חבילות נופש בחו"ל בלבד ולא במכירת חבילות נופש בארץ.

חשוב להדגיש כי ניתן להשתמש במונח "מחיר לאדם בחדר זוגי" רק במידה שמחיר המלון הינו חלק מחבילה כוללת של טיסה+מלון. פרסום מחירי מלון בלבד ידרשו בהצגת מחיר אמיתי לחדר זוגי.

 

נושאים שמוזכרים בידיעה