המאבק נמשך: אל על הוציאה 100 טייסים נוספים לחל”ת

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
על רקע סירוב הטייסים לטוס, אל על נשארת עם כ-300 עובדים בלבד, ומבצעת טיסות מטען עם חברת אטלס. אנשי צוות האוויר בודקים משפטית את המהלך
אל על
אל על. צילום: עידו וכטל

המאבק בין טייסי אל על לדירקטוריון החברה נמשך.

לאחר שהוציאה כבר 100 טייסים לחל”ת, החברה הוציאה כעת גם את 100 הטייסים שנותרו  לחל”ת, זאת על רקע סירוב הטייסים לאייש את טיסות החברה.  

בחברה יישארו רק כ-300 עובדים בלבד. החברה מבצעת טיסות מטען באמצעות חברת אטלס.

וועד העובדים של אנשי צוות האוויר עדכן הערב את חבריו כי: “סמנכל מבצעים התקשר לעדכן שדירקטוריון החברה החליטלהשבית את פעילות החברה ולהוציא את שארית אצ״א לחל״ת החלממחר. כבר עדכנו אתכם על כוונה זו כפי שאמר המנכ״ל בשיחתה היכרות עם הוועד.  אנו בודקים משפטית מהלך זה של החברה ונעדכן משמעויותחברינו בקבוצת הטסים קיבלו זימון לשיחת זום מחר עם חובב בשעה11:00. מי שחפץ בכך, יכול להשתתף בשיחה. הוועד מזכיר שלאנשוב מחל״ת ללא אישור הוועד. הדבר ייעשה אך ורק לפי סדרהבכירות, והפעילות בהתאם להסכמים. הוועד מתכנן אספות הסברהבתחילת שבוע הבא. בתקווה לחזרה מהירה לפעילות, כוחנובאחדותנו מסיסמה למציאות. ועד אצ״א.

מחברת אל על נמסר בתגובה:

“מאחר והטייסים מסרבים לאייש את טיסות החברה (טיסות מטען ומספר מצומצם של טיסות נוסעים), אנו נאלצים לבצע התאמות כוח אדם ולהוציא 500 עובדים נוספים לחל”ת, מתוכם 100 טייסים.”

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

6 מחשבות על “המאבק נמשך: אל על הוציאה 100 טייסים נוספים לחל”ת”

  1. לואיז

    סוף סוף מישהו נלחם בטייסים
    במשך שנים עבדו על כולם
    על ההנהלה ועל ההסתדרות
    עכשיו נגמר הסרט
    הבלוף יוצא החוצה

    1. לא הבנתם שהטייסים לא אשמים במצב אליה הגיעה החברה, כמובן שיש להם משכורות גבוהות והם תופסים את ההנהלה בביצים כשנדרש מהם להתייעל. אבל ההנהלה החזירית היא זאת שהורידה את החברה למטה וגרמה שלא ישאר שקל בקופתה ליום קשה.
      צריך לצמצם את כמות הסמנכלים, התפקידים הבכירים וחגיגת הבונוסים שמקבלים כולם ואז תראו התייעלות, ולא לפטר עובדים שמרוויחים 7000 ש”ח ויש כאלה המון.
      חוץ מזה כל מי שמאחל לסגירתה של החברה ופיטורי אלפי עובדיה אני מאחל לו להיות באותו מצב.

  2. טפשים. כורתים את הענף שעליו הם יושבים בגלל חמדנות. טייסי חיל האוויר האיכותיים…

  3. רלי נורמנג

    שימו לב . חזרה לטיסה רק לפי בכירות. דהיינו הטייסים רוצים שטייסי ה 737 יוכשרו לטוס על הדריליינר. הטייסים העצלנים ובעלי השכר הגבוה שלא רצו לטוס רחוק יטוסו . במקום שייקחו את הצעירים שמוכנים לעבוד קשה. הם גם מאיימים . סשלא ידריכו את מי שייפר את הוראות הוועד. חברה במשבר קולוסלי והטייסים ממשיכים לנהל אותה.לא יאומן.

  4. חבל שהטייסים שוב רואים רק את עצמם. לא מעניין אותם שהתנהגותם גורמת לכל כך הרבה אנשים בעלי משפחות לאבד את פרנסתם. שום דבר לא חדש תחת השמש. טייסים יקרים אולי לשם שינוי תחשבו על הכלל ולא רק על האינטרסים האישיים שלכם? אנחנו בתקופה קשה בכל העולם. אתם לא מבינים שהמצב כרגע אינו רגיל וצריך להוריד קצת את הראש כדי שהחברה תשרוד. לאן תלכו כשלא תהיה חברה??? היכן תעבדו? התרגלתם לחיים של מלכים, התנהלתם כך שנים. לא אשכח ששמתם בביזנס ילד של אחד מכם בן 5, כאשר בצוות היתה אמא מבוגרת של דיילת דחוסה מאחור בטיסה של 14 שעות. תמיד ראיתם רק את עצמכם והנה אתם ממשיכים. הבצע כסף יעלה לכם ביוקר וחבל שאתם גם גוררים את שאר העובדים יחד אתכם לאבדון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה