אא

המהלך הנדל"ני: בית איסתא החדש יוקם בפרויקט "אונו סנטר"

כחלק מכניסתה של איסתא לפרויקט הנדל"ן "אונו סנטר", מתעתדת החברה להעתיק את כל משרדיה לבניין משרדים שרכשה בפרויקט זה ולפנות 3 משרדים בהם היא יושבת כיום בת"א ששוויים מוערך בעשרות מיליונים

פרויקט "אונו סנטר" בבקעת אונו. צילום מתוך הדמיית הפרויקט. סטודיו לומו פרויקט "אונו סנטר" בבקעת אונו. צילום מתוך הדמיית הפרויקט. סטודיו לומו

חברת איסתא דיווחה אתמול (א') לבורסה לניירות ערך בת"א על כניסתה באמצעות "איסתא נכסים" לפרויקט המגורים והמסחר "אונו סנטר" באור יהודה-צומת סביון. מאחורי המהלך הזה - אותו מוביל שמעון סיבוני, מנכ"ל איסתא נכסים המרכזת את פעילות הנדל"ן של הקבוצה - עומד מהלך נדל"ני ענק נוסף מבחינת איסתא: הקמת בית איסתא במקום. עם השלמת הפרויקט, כל משרדי החברה צפויים לעבור ולהתאחד בבניין המשרדים החדש שהחברה רכשה בפרויקט. יצוין כי הקו הסגול של הרכבת הקלה עובר צמוד לבניין המשרדים העתידי של איסתא ובסמוך מתוכנן לקום גם מחלף נוסף בכביש 6.

איסתאאיסתא
כך זה יראה. הדמייה של בניין איסתא החדש שיוקם בבקעת אונו. סטודיו לומו

נכון להיום, 3 משרדי איסתא יושבים על קרקע יקרה בתל אביב, אותם היא מתעתדת לפנות לטובת המעבר לבקעת אונו. החברה כבר ציינה בעבר בדוחותיה כי פנתה לבעלי הקרקע היושבים בסמוך לשלושה המבנים שבבעלותה בת"א לצורך מיזם משותף גדול. רק בית איסתא בעיר לבדו מוערך בכ-50 מיליון שקל. גורמים בשוק הנדל"ן מעריכים את שוויו האמיתי בכ-100 מיליון שקל. הוצאה לפועל של מיזם נדל"ני גדול בעתיד כאמור, צפוי להכניס לה עוד מאות מיליוני שקלים. מצד אחד, נראה שהבחירה להיכנס לפרויקט "אונו סנטר" היא בחירה נכונה מבחינת האזור המתפתח ומנגד, המהלך יפנה לאיסתא את כל המשרדים כאמור לטובת מיזם גדול.

עוד דבר חשוב מבחינת איסתא בפרויקט אונו סנטר, 82% מהתמורה שאיסתא צריכה לשלם בסך הכול, כ-195 מיליון שקל, היא תצטרך לשלם בתוך 7 ימי עסקים מהמועד שבו יודיע המוכר ויתקבל אישור מהנדס המוכר כי התקבל טופס 4 לממכר. כמו כן, איסתא גם התקשרה עם המוכר בהסכם לפיו תעניק את כל שירותי הניהול ברכוש המשותף של הפרויקט לתקופה של 10 שנים החל ממועד האכלוס של היחידה הראשונה בכל אחד מחלקי הפרויקט וזאת בתמורה לתשלום הוצאות ניהול ודמי ניהול מוסכמים.

במסגרת פרויקט "אונו סנטר" איסתא רכשה גם את בניין D בן 4.5 קומות, בשטח כולל של כ-10,564 מ"ר, אליהם יוצמדו 190 חנויות תמורת כ-100 מיליון שקל. משמע, איסתא צפויה להשכיר את אותם חנויות ולהכניס מבחינתה סכום כספי נאה. המיקום של אונו סנטר הוא נחשב למעולה עם השקעות מסיביות. כמו כן, מבחינת המחירים, בפחות מ-8,000 שקל למטר עבור משרדים ופחות מ-14,000 שקל למטר עבור מסחר.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםאיסתא

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: