שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

מנכ"ל המועצה לצרכנות: "חשש שחברות תעופה לא יפצו צרכנים"

הבוקר אושר בוועדת הכלכלה של הכנסת לדחות את מועד החזרת הכסף ללקוחות בגין טיסות שבוטלו ל-1 באוקטובר במקום ב-14 באוגוסט. מנכ"ל המועצה לצרכנות, עופר מרום: "אי אפשר להשאיר את הצרכנים ככני ערובה בידיהן של חברות התעופה"
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
המועצה לצרכנות
עופר מרום, מנכ"ל המועצה לצרכנות. צילום: יחצ

בדיון שקיימה הבוקר (ד') ועדת הכלכלה של הכנסת, התנגד עופר מרום, מנכ"ל המועצה לצרכנות, לאשר לקריאה שנייה ושלישית לדחות את מועד החזרת הכסף ללקוחות בגין טיסות שבוטלו ל-1 באוקטובר במקום ב-14 באוגוסט, כפי שאושר בסופו של דבר. "קיים חשש שחברות התעופה לא יפצו את הצרכנים באם תינתן להם דחייה נוספת. הצרכנים הממתינים להשבה כבר מתחילת חודש מארס", אמר מרום.

עוד קבל מרום על דחיית מועד החזרת הכספים, "אי אפשר להשאיר את הצרכנים ככני ערובה בידיהן של חברות התעופה. ביטול הזכות לפיצוי מובנת בנסיבות אלו, אולם את הכסף ששילמו על טיסות שבוטלו כבר לפני חצי שנה- צריך להחזיר ולא להמשיך ולדחות את ההחזר. העובדה כי הכנסות החברות נפגעו מאחר ועוד לא חזרו לטיסות סדירות מלאות, לא יכולה לבוא מכיסם של הצרכנים. לכן דרשנו כבר בישיבות הקודמות  טענה המועצה לצרכנות כי  קבלת הכספים לחברות התעופה כסיוע להיחלצות מהמשבר (כהלוואה או כמענק מהמדינה) תגיע רק עם התניה והוכחה להשבת הכסף לצרכנים".

יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ יעקב מרגי, סיכם כך את הדיון שבו כאמור אושר לדחות את מועד השבת הכספים: "למרות התסכול מהתיקון הנוכחי, הדבר מתבקש מאחר והחלופה של קריסת חברות התעופה היא גרועה יותר".

המועצה לצרכנות
ההצבעה היום בוועדת הכלכלה של הכנסת. צילום מסך מהוועדה

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

השאירו תגובה לפוסט

6 תגובות

    1. אנו ששילמנו ובוטלה טיסתנו לא נהיה הקורבן.
      צדק ייעשה בהשבת כספנו.

      1. למה אני כצרכן אמור לסבסד את חברות התעופה מכיסי. לא יאמן. חוצפה ישראלית.

  1. להחזר מחודש 3/2020 הטיסה היתה אמורה להמריא ב-4/2020 התשלום לחברה בוצע עוד בשנה שעברה .
    ממש בושה שמיזיקים את הצרכנים כבני ערובה .
    חברת גוליבר לא עונה לטלפונים ולא יוצרת קשר עם הלקוחות לצורך הרגעה , אבל לפנות להארכת זמן ההחזר הם פונים לכנסת בושה וחרפה .
    מי ערב לנו הצרכנים ? יש לעזור לכל החברות ובכפוף לכך שהם מחזירים כסף ללקוחות .
    מי ערב לצרכן ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.