Makam-Teaser

מנהלי משרדי הנסיעות כועסים: "אל על פנתה לפקידים מעל ראשינו"

מתיחות בין אל על לסוכני הנסיעות. קובי קרני הבעלים של סיגנל טורס: "הכוונה טובה, הדרך לא נכונה", אל על :"החברה מקיימת מעת לעת מבצעים במטרה לתמוך במאמצי המכירות המשותפים"

אל על מטוס הרטרוראשונה אל על. צילום: עידו וכטל

מנהלי משרדי הנסיעות זועמים בשבוע האחרון על חברת אל על, לאחר שלטענתם הם גילו כי החברה פנתה במבצע טרגטים לפקידים במשרדים מבלי ליידע ראשית את מנהלי ובעלי המשרדים.

אל על פתחה במבצע טרגטים חדש לפקידים לרגל ציון 15 שנים למועדון Sell& Fly, ולטענת המנהלים היא אף הציעה לקבל כפל נקודות לאלו שיעמדו ביעדים במועדון Sell&Fly של החברה. 

מנהלי המשרדים סיפרו לפספורטניוז, כי ציפו שאל על תפנה ראשית אליהם על מנת לקבל את רשותם לפנות ישירות לפקידים, ולא כפי שעשתה כעת.

היחסים בין הצדדים מתוחים, זאת כזכור לאחר שאל על הצטרפה לרוב החברות והודיעה על ביטול תשלום עמלות הבסיס לסוכנים החל מיוני 2019. אולם, יחד עם זאת, אל על תהיה המוביל הרשמי של הסוכנים באירוע השנתי בחודש נובמבר במסגרת האסיפה השנתית, שתתקיים השנה בפאפוס שבקפריסין, שם ינסו הצדדים להתקרב שוב במודל הכלכלי החדש בינהם.

           קובי קרני

קובי קרני, הבעלים של רשת סיגנל טורס אמר על כך ל'פספורטניוז': "הכוונה מבחינת אל על הייתה טובה, אך הדרך לא נכונה. לא פועלים בצורה כזו כאשר פונים ישירות".

מאל על נמסר בתגובה: "אל על מקיימת מעת לעת מבצעים לחברי מועדון Sell&Fly במטרה לתמוך במאמצי המכירות המשותפים של אל על והסוכנים כפי שנעשה במקרה זה".

תגיות: אל על

נושאים שמוזכרים בידיעה