הסכם עבודה קיבוצי חדש בין עובדי חברת סמייל תיירות בשיתוף ההסתדרות

הסכם עבודה חדש בין עובדי חברת סמייל שרותי תיירות העובדים בקבלה וליווי תיירים בנתב"ג, השייכת ללשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, בשיתוף הסתדרות העובדים הלאומית. יוסי פתאל מנכ"ל הלשכה: "המו"מ היה ענייני ונעשה בשיתוף פעולה מלא"

יש הסכם. צילום: סמייל שרותי תיירות

נחתם הסכם עבודה בין עובדי חברת סמייל שרותי תיירות העובדים בקבלה וליווי תיירים בנתב"ג, השייכת ללשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, בשיתוף הסתדרות העובדים הלאומית.

יוסי פתאל מנכ"ל הלשכה, מסר כי המו"מ היה ענייני ונעשה בשיתוף פעולה מלא, וכי לאורך כל המו"מ כמעט ולא נתגלו מחלוקות.

מהנהלת חברת סמייל נמסר כי היא רואה חשיבות בשמירת זכויות העובדים וטיפוחם. במסגרת ההסכם הובטחו, מעבר לזכויות הבסיסיות, אפשרויות לקידום ברמות השכר לפי ותק ותרומה.

עוד הוסכם בין הצדדים על הקצאת תקציבים לפעולות חברה וגיבוש ומתן כלים ותקציבים לפעולות הועד.

יוסי פתאל מנכ"ל הלשכה מסר כי חברת סמייל עברה תהליך עמוק של ארגון מחדש, החל מתחום מערכות הניהול, הגדרות תפקיד, ומינוי אחראי משמרת כמו גם ארגון מחדש של סל השרותים ותמחור וכי "שביעות רצון העובדים תתרום לרמת שרות וביצועים גבוהה שגם תתרום לתוצאות כספיות."

בתמונה למעלה: ירדנה חזן, נציגת ועד העובדים, יוסי פתאל מנכ״ל סמייל שרותי תיירות בע״מ, אודי מנור, מנהל חטיבת ארגונים יציגים, תמי כהן, רכזת יחסי עבודה בהסתדרות העובדים הלאומית.

 

נושאים שמוזכרים בידיעה