הערב של החברה הגיאוגרפית: כ-500 משתתפים וחשיפת טיולי הדגל ל-2020

חברת התיירות אשר קיימה את הערב השנתי שלה יחד עם כ-500 לקוחותיה, הפתיעה את האורחים עם הופעה של להקת החלונות הגבוהים והמנכ"ל רענן בן בסט חשף את היעדים החדשים וטיולי הדגל של החברה לשנת 2020. רשימת היעדים והטיולים בכתבה

הרכב החלונות הגבוהים – אסף אמדורסקי, יעל קראוס ושלומי שבן. צילום: לנס הפקות

 

בערב יום חמישי האחרון (9.1), הצטופפו למעלה מ-500 לקוחות החברה הגיאוגרפית לערב הלקוחות השנתי במוזיאון ארץ ישראל.

הערב הוגדר ע"י מארגני האירוע כ'ערב לבן' ותוכנו לא נמסר לאורחים מראש, אלא היה בגדר הפתעה.

בערב המסורתי של החברה הגיאוגרפית חשפה החברה את היעדים החדשים וטיולי הדגל שלה לשנת 2020 על ידי המנכ"ל, רענן בן בסט.

בין היעדים החדשים: דגאסטן, אזרביג'אן, בוטצואנה וזימבבואה, חזרה מחודשת עם יוסי גינסברג לנהר הטואיצ'י, שייט על הדנובה, מסע מיוחד לנורבגיה בעקבות הזוהר הצפוני, טיול קולינרי חוויתי עם השף ניר צוק, מסע לאנדלוסיה בעקבות הגיטרה הספרדית עם האמן דיוויד ברוזה וטיולי הליכה חדשים בעולם באמצעות חברת טריפולוג'י.

בתוכנית האמנותית הרצתה ד"ר ליעד מודריק בנושא 'תעתועי המוח האנושי' ולאחר מכן עלה הרכב החלונות הגבוהים (שלומי שבן, אסף אמדורסקי ויעל קראוס) ששרו עם הקהל את התקליט מתחילתו ועד סופו.

סמנכ"ל השיווק של החברה הגיאוגרפית' ניר פדרבוש, שפיקח מקרוב על הערב המושקע כיאה לערבים קודמים של חברת התיירות המצליחה, סיכם את המפגש: "אנחנו שמחים שנוסף על מקלחות הגשם שהיו בערב בחוץ, קהל לקוחותינו חש שקיבל ב'ערב הלבן' גם מקלחת של תוכן איכותי ומרתק. מכיוון שלא חשפנו את התוכנית השנה היה חשוב לנו במיוחד לשמר את רף האיכות משנים עברו. אני רוצה להודות עד מאוד ללקוחותינו שנתנו בנו אמון מלא להעביר להם ערב חוויתי ומפתיע".

לכתבות אחרונות בנושא החברה הגיאוגרפית:

בסימן מהפכה: הערב של החברה הגיאוגרפית

מנכ"ל החברה הגיאוגרפית: "אנחנו חברה שמתווכת בין תרבויות"

החברה הגיאוגרפית מציגה: וודסטוק סטייל

החברה הגיאוגרפית רוכשת את טריפולוג'י

 

 

 

רענן בן-בסט. צילום: לנס הפקות

 

רענן בן-בסט וניר פדרבוש עם הרכב החלונות הגבוהים. צילום: לנס הפקות

 

אירוע לקוחות של החברה הגיאוגרפית. צילום: לנס הפקות

 

נושאים שמוזכרים בידיעה