הערכה: החלטת אל על לטוס לאילת תדחה מיזוגים אפשריים בענף התעופה

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
גורמים בענף הנסיעות והתעופה: חזרת אל על על לקו לאילת תדחה אפשרות למיזוגים בין חברות התעופה הישראליות. גורם מעכב נוסף הוא הליך ההנפקה של ישראייר וארקיע בבורסה לניירות ערך בת"א
החלטת אל על לטוס לאילת תדחה מיזוגים אפשריים בענף התעופה
אל על. צילום: יח"צ אל על

האם כניסתה של אל על לקו נתב”ג-אילת יעכב מיזוג אפשרי בין חברות התעופה הישראליות?

זה זמן רב שלכל ברור שאין מקום ל-3 חברות תעופה ושמיזוג הוא מהלך הכרחי. אך גורמים בענף הנסיעות והתעופה סבורים כי כניסתה של אל על על לקו לאילת תגרום לדחיית האפשרות של מיזוגים בין חברות התעופה הישראליות. גורם מעכב נוסף הוא תהליך ההנפקה של ישראייר וארקיע בבורסת ת”א.

אילת לא נחשבת לבוננזה. עיר הנופש הדרומית סופגת בשנים האחרונות ירידה במספר הטסים אליה. ירידה שהעמיקה עם סגירת שדה דב ושדה התעופה באילת והעתקתו לשדה התעופה ע”ש רמון שליד אילת. זה גרם לנופשי רבים לרדת לאילת במכונית. גם חברת אגד הודיעה שבכוונתה לרכוש אוטובוסים מפוארים לטובת הנופשים היורדים לאילת.

ישראייר, בזכות מטוסי ה-TAR שלה, נהנית מהעלות הזולה בהפעלת הטיסות לאילת, לא כך באל על. טייסי אל על אומנם הסכימו להוריד את התשלום שהם מקבלים עבור הטיסות לאילת מ-5 שעות ל-3 שעות עבודה, אך עדיין צפויות לאל על הוצאות כבדות סביב הפעלת הקו. גם אם המדינה תסייע לאל על בסבסוד הטיסות, עדיין מדובר בעלות של לא פחות מ-3,000 שקל לטיסה.

הטיסות לאילת צפויות אומנם לסייע לאל על להכשיר ולהחזיר יותר טייסים למעגל העבודה, אך הקו לאילת לא ישרת את החברה מבחינת הכנסות כספיות.

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

7 מחשבות על “הערכה: החלטת אל על לטוס לאילת תדחה מיזוגים אפשריים בענף התעופה”

  1. עוד קומבינה של טייסי אל על לא מתרוממת
    הטייסים חושבים בטוחים שהם יכולים לעבוד על כולם כל הזמן לא מבינים הזמנים השתנו

  2. אתם לא חושבים מספיק רחוק, “אילת לא נחשבת לבוננזה”?
    טיסות לנמל התעופה רמון הן לא רק עבור הגעה לאילת.
    מאז שרמון נפתח, יש משם הרבה טיסות מוזלות ליעדים רבים, וחברות התעופה הישראליות יכולות להציע “CONNECTION” לטיסות המוזלות לחו”ל שיוצאות מרמון.

    זה נכון גם לישראלים, אבל גם לתיירים שתפסו טיסה מוזלת לישראל ונוחתים ברמון, ועדיין מעוניינים לראות את ירושלים ותל אביב.

    אם מסתכלים על זה כך, פוטנציאל הטיסות בקו נתב”ג-רמון הוא אדיר, וכולל הרבה מעבר לטיסות לטובת נופש באילת. זה יכול להפוך את הקו הזה לסופר רווחי.

  3. אבישרון

    לא לדאוג – מי יטוס בחברה לאילת שאינה זזה בשבתות וחגים

    1. בשבת תטוס לאילת רייאנאייר
      לדעתי אלעל וישראייר משחקים עם השבת באש.

  4. שלומי

    טייסי אל על באמת מאכזבים בהתנהגות שלהם, מרגיש שהם אוכלים את החברה (או מה שנשאר ממנה)

  5. חברה תעופה אל על אכי גזעניים אסור לטוס באלעל התעקבתי שעה וחצה בדובאי לישראל חשבו אותי מחבל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה