אא

הפשרה: ועד טייסי אל על זז הצידה, יו"ר הוועד לא יפוטר

ברגע האחרון, ועד טייסי אל על הודיע להסתדרות כי הוא מוכן להפסיק לפעול. ההסתדרות, שתקיים בחירות לוועד חדש, ביקשה מאל על שלא לערוך בירור משמעתי ליו"ר ועד הטייסים. יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות: "שמח שהטייסים יבחרו וועד אותנטי שייצג את האינטרסים שלהם"

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל

לפני הפיצוץ הגדול, ועד טייסי אל על, שהודח לא מכבר ע"י ההסתדרות, הודיע כי יפסיק לפעול.

כעת, ההסתדרות תקבע מועד לבחירת ועד חדש לטייסי אל על, כאשר הועד הנוכחי סיים את תפקידו.

כזכור, ועד הטייסים, בראשות היו"ר ניר ראובני, יצא בזמנו באופן גלוי נגד בעלת השליטה לשעבר, תמי בורוביץ', וגם הנהלת אל על הנוכחית רצתה לפטרו לאור התנהלות הוועד שבראשותו.

ראובני הוזמן אתמול (שני) לוועדת בירור משמעתי באל על בפני יהודית גריסריו, סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל, ליהוא הכהן, סמנכ"ל המבצעים באל על ונציג ההסתדרות. סיבת הזימון, טענה שראובני ממשיך לפעול כיו"ר ועד הטייסים למרות שהודח ע"י ההסתדרות.

בתלונה של אל על נגד ראובני נאמר בין השאר כי: "בשבועות האחרונים העובד המודח מתפקידו בוועד העובדים, ממשיך הוא וה'ועד' המודח שבראשותו להציג עצמו ולפעול כראש ועד אצ"א כלפי ציבור העובדים, החברה וגורמים חיצוניים. נותן הנחיות והוראות לעובדים ללא סמכות ובניגוד להסכמים, להנחיות ולכוונות החברה. כחלק מהפעילות אותו 'ועד מודח' אף מאיים במפורש על החברה, מתוצאות אי המשך התנהלות מולו ומול חבריו המודחים כ'ועד עובדים עצמאי', תוך דרישה או "הצעה" לפעול מול אותו 'ועד מודח' באופן עצמאי ודיסקרטי".

עוד נטען נגד ראובני, כי היה אחראי "למתן הנחיות לציבור הטייסים שלא להישמע להנהלה ולא לקיים שיח עם המנכ"ל ויו"ר החברה. זאת, תוך איום לפיו אם החברה לא תשמע לדרישות ה"ועד" המודח שבראשותו הם ימנעו את קיום השיח".

בסופו של דבר, ראובני והוועד הבינו שעליהם ״לזוז הצידה״, אחרת יסיים את דרכו בחברה. 

אבי אדרי, יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, פנה אל החברה וביקש שלא להעמיד לדין את ראובני לאור העובדה שהוועד המודח הבין היטב את המסר וזז הצידה.

אדרי אמר לפספורטניוז: "אני שמח שהטייסים יבחרו ועד אותנטי שייצג את האינטרסים שלהם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: