הקורונה ‘מחסלת’ את הסופר ג’מבו A380

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מרבית חברות התעופה, המחזיקות במטוסי הסופר ג'מבו הדו קומתיים, כולל אמירייטס, ברשותה 115 מטוסי A380, הגיעו למסקנה שאינם שימושיים עוד בעקבות משבר הקורונה, ואייר פראנס החליטה להוציאם מיידית משירות פעיל
A380 - אייר פראנס
A380 של אייר פראנס. צילום: 123rf

בהמשך למגמה הכלל עולמית, כשאף חברת אמירייטס, השותפה האסטרטגית של איירבוס בייצור הסופר ג’מבו A380, שברשותה 115 מטוסי ענק, החליטה להשבית ולהיפטר מהמטוס היקר והלא רלוונטי, במיוחד בתקופה של ירידה משמעותית בהיקף הנוסעים, גם חברת אייר פראנס החליטה להשבית מיידית את כל צי מטוסי האיירבוס A380 שלה.
“בהקשר למשבר הקורונה הנוכחי והשפעתו על רמות הפעילות הצפויות, אנו מכריזים על סיום סופי של פעילות אייר פראנס במטוסי איירבוס A380”, ציינה חברת התעופה בהצהרה.
עפ”י התכנון המקורי, אייר פראנס תכננה להוציא משירות פעיל את מטוסי הסופר ג’מבו הדו-קומתיים בסוף 2022, אך ההשבתה המיידית של צי מטוסי האיירבוס A380 מתאימה לאסטרטגיה של קבוצת Air France-KLM, כשהמטרה היא להפוך את הצי לתחרותי יותר באמצעות מטוסים מודרניים ובעלי ביצועים משופרים יותר תוך כדי הפחתה משמעותית של זיהום האוויר.
5 ממטוסי איירבוס A380 בצי הנוכחי הם בבעלות אייר פראנס או בחכירה מימונית, ואילו 4 נוספים הם בחכירה תפעולית. ההשפעה של השבתת מטוסי האיירבוס A380 נאמדת בכ-500 מיליון אירו והיא תירשם ברבעון השני של 2020 כהוצאות לא שוטפות.
מטוסי האיירבוס A380 יוחלפו במטוסים מהדור החדש, איירבוס A350 ובואינג 787, שחלקם כבר שולבו בפעילות של קבוצת התעופה.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.