בהמשך למגמה הכלל עולמית, כשאף חברת אמירייטס, השותפה האסטרטגית של איירבוס בייצור הסופר ג’מבו A380, שברשותה 115 מטוסי ענק, החליטה להשבית ולהיפטר מהמטוס היקר והלא רלוונטי, במיוחד בתקופה של ירידה משמעותית בהיקף הנוסעים, גם חברת אייר פראנס החליטה להשבית מיידית את כל צי מטוסי האיירבוס A380 שלה.
“בהקשר למשבר הקורונה הנוכחי והשפעתו על רמות הפעילות הצפויות, אנו מכריזים על סיום סופי של פעילות אייר פראנס במטוסי איירבוס A380”, ציינה חברת התעופה בהצהרה.
עפ”י התכנון המקורי, אייר פראנס תכננה להוציא משירות פעיל את מטוסי הסופר ג’מבו הדו-קומתיים בסוף 2022, אך ההשבתה המיידית של צי מטוסי האיירבוס A380 מתאימה לאסטרטגיה של קבוצת Air France-KLM, כשהמטרה היא להפוך את הצי לתחרותי יותר באמצעות מטוסים מודרניים ובעלי ביצועים משופרים יותר תוך כדי הפחתה משמעותית של זיהום האוויר.
5 ממטוסי איירבוס A380 בצי הנוכחי הם בבעלות אייר פראנס או בחכירה מימונית, ואילו 4 נוספים הם בחכירה תפעולית. ההשפעה של השבתת מטוסי האיירבוס A380 נאמדת בכ-500 מיליון אירו והיא תירשם ברבעון השני של 2020 כהוצאות לא שוטפות.
מטוסי האיירבוס A380 יוחלפו במטוסים מהדור החדש, איירבוס A350 ובואינג 787, שחלקם כבר שולבו בפעילות של קבוצת התעופה.
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מרבית חברות התעופה, המחזיקות במטוסי הסופר ג'מבו הדו קומתיים, כולל אמירייטס, ברשותה 115 מטוסי A380, הגיעו למסקנה שאינם שימושיים עוד בעקבות משבר הקורונה, ואייר פראנס החליטה להוציאם מיידית משירות פעיל

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
השאירו תגובה לפוסט

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?
הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7
פרסומים נוספים מאותה קטגוריה
תעופה
על קו הסיום: הצעת בן משה נראית בעלת הסיכוי הגבוה ביותר לזכיה במכרז לרכישת ישראייר
מאת גידי ליפקין
תעופה
צוותי עבודה של משרדי התחבורה והבריאות נערכים לפתיחת השמיים. מה כולל המתווה?
מאת ספיר פרץ זילברמן