אא

איזי ג'ט בסימן חדשנות

חברת התעופה מוסיפה לאפליקציה שלה מאפיין המאפשר באמצעות מצלמת הטלפון הנייד לבדוק האם תיק היד עונה על המידות הנדרשות לנשיאה בגוף המטוס. התמונות בכתבה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
איזי ג'ט משיקה מאפיין חדש לאפליקציה שלה לטלפון הנייד, העושה שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה. באמצעות המאפיין החדש ניתן מעתה לסרוק את תיק היד ולוודא שאכן הוא במידה המתאימה המותרת לנשיאה בגוף המטוס. המאפיין החדש מאפשר לנוסעים לבצע את הבדיקה בדרך פשוטה ומהירה בטרם הגעתם לשדה התעופה ובכך למנוע מעצמם טרחה. נכון לעכשיו, המאפיין זמין רק בטלפונים עם מערכת הפעלה iOS של APPLE (אייפון 6S ואילך).

איזי ג'ט היא מחברות הלואו קוסט הנדיבות ביותר בנושא כבודת היד, שכן נוסעים יכולים לשאת עימם כבודת יד ללא הגבלת משקל. המימדים המקסימליים המותרים לכבודת יד מוצגים באופן ברור באתר החברה. עם השקת המאפיין החדש, ניתן יהיה לכאמור בדוק האם התיק מתאים למימדים המותרים וזאת באמצעות הטלפון הסלולרי.  המאפיין מבוסס על טכנולוגיית המציאות הרבודה בשילוב המצלמה של הטלפון החכם. תוצאות הסריקה מוצגות על המסך בתיבה בתצוגת תלת מימד ובהתאם מתקבל אישור האם מידות התיק מתאימות או לא לנדרש.   דניאל יאנג, מנהל תחום החוויה הדיגיטלית באיזי ג'ט: "אנו כל הזמן חושבים על דרכים לשפר את חווית הלקוחות שלנו והטכנולוגיה הזו היא דוגמא מצוינת לכך. איזי ג'ט ממשיכה להשקיע בחדשנות שהיא בליבת החברה. חשבנו על דרכים להוריד את המתח שחווים הלקוחות בשדה התעופה ועל ידי אימוץ הטכנולוגיה החדשנית הזו אנו מסייעים להפוך את חוויית הטיסה למהנה וקלה יותר עבור הלקוחות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםPassportech&Bizאיזי ג'ט

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: