השנה של קראון פלזה: “ביצענו שינוי ארגוני ומחשבתי”

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
שרון אלון מסכם את השנה הראשונה המוצלחת כמנכ"ל רשת מלונות קראון פלזה, מספר על תפיסת העולם המלונאית שלו היוזמות החדשניות לפיתוח הרשת בשנה הקרובה. "עברנו בצורה ניכרת את היעדים שהצבנו לעצמנו ב-2018"

שרון אלון, מנכ”ל קראון פלזה, סוגר שנה וחודשיים כמנכ”ל רשת המלונות, המצויה בתנופה מאז כניסתו לתפקיד המנכ”ל, אחרי שמשפחת דיין רכשה את הרשת.

על השנה הראשונה כמנכ”ל מספר אלון: “חברי הצוות והמנהלים ברשת המלונות חיפשו יציבות לאחר תקופה מאוד ארוכה של חוסר ודאות. מטרתנו הראשונה הייתה להקנות תחושה של בטחון תעסוקתי ואישי מחד ואופק מקצועי מאידך.

האני מאמין שלי הוא: כשחבר צוות מקבל את השירות הטוב ביותר, יחס, סביבת עבודה נאותה, תשומת לב ואופק מקצועי, התפוקות שלו משתפרות בצורה ניכרת. לאור זאת, הנושא הראשון, בו טיפלנו ואליו הופנה הזרקור שלנו, היה חברי הצוות והשבחת המשאב האנושי”.

אלון, הנחשב למוערך מאוד בענף המלונאות כיהן במגוון תפקידים בכירים בענף, ובתפקידו האחרון היה למנהל אזור המרכז של רשת פתאל, ממשיך ומציין: “מונה סמנכ”ל משאבי אנוש, אשר מהיום הראשון פעל במספר מישורים. בפן של רווחת העובדים, שכלל, בין השאר, טיפול יסודי בכל האזורים של חברי הצוות בכל המלונות, ובכלל זאת, מסעדות חברי הצוות (רמת הנראות ואיכות המזון), טיפול בסביבת העבודה של חברי הצוות, טיפול במלתחות (החלפת לוקרים, שיפוץ וניקיון). וכמו כן בפן האדמינסטרטיבי, שכלל, בין השאר, הגדרת נהלים, בקרה ומעקב, הפחתת שיעור התחלופה, הטמעת נהלים הנוגעים לאיתור, מיון והשמת כוח אדם במלונות, יצירת תכניות CROSS   EXPOSURE  עם מלונות הרשת הבינלאומית בחו”ל, ניתוח ובניית מערך הדרכה המותאם לאתגרים, עמם אנו מתמודדים בעת הנוכחית, עם דגש מהותי על נושא השירות”.

אלון המשיך והוסיף: “בכלל, כאמור לעיל, נושא השירות ברשת קיבל מיקוד מרכזי בחלוקה לשני מעגלים עיקריים. מעגל ראשון מתייחס לשירות, אותו אנו אמורים לספק לחברי הצוות על מנת להקנות להם ‘גאוות יחידה’, תוך בחינה יסודית של המבנה הארגוני ברשת והתאמתו לאסטרטגיה ולצורת החשיבה שלנו, כפי שפורט מעלה.

המעגל השני עוסק בשירות וחוויית האורח במלונות וטיפול ברמת שביעות הרצון של האורחים בהתאם לדרישות הרשת הבינלאומית.

לצורך כך בוצע מיקוד מחדש לנושא מערך השירות לאורח בכל המלונות, שכלל הטמעה אינטנסיבית ומינוי מנהלי שירות לאורח ( מספרי 2 במלונות), שמובילים את יישום תכנית העבודה המדידה ועמידה ביעדיה, תוך מתן דגש על עבודת צוות, Team work- dreams Work.

ביצענו שינוי ארגוני ומחשבתי בהפיכה של המשרד הראשי (המטה) למרכז שירות למלונות, במסגרתו אנו מעניקים שירות למלונות, ולא להיפך. צורת חשיבה הפוכה מהצורה המקובלת בענף המלונאות”.

כדי להעלות את הכנסות הרשת אלון מספר כי “בוצעו מספר מהלכים לטובת מקסום ההכנסות. הוקמה מחלקת תשואה המונה 4 אנליסטים לטובת בקרה, אנליזה ומקסום הכנסות.

אנו בשלבי הטמעה של מערכת מלונאית בינלאומית (אופרה) אשר תאפשר לנו שליטה ובקרה ומיצוב מחדש של המותג והחברה כמובילה בענף המלונאות בארץ.

אסטרטגיית השיווק שלנו התמקדה בהעלאת המחיר הממוצע ע”י תעדוף סגמנטלי ומכירה על פי סוגי חדרים.

במקביל התחלנו בשיפוץ נרחב ואינטנסיבי של מלונות הרשת בכל הארץ, וזאת תוך כדי המשך עבודה שוטפת וסדירה במקביל”.

אלון מסכם במשפט אחד את השנה החולפת: “מבחינת יעדים כספיים עברנו, לשמחתי, בצורה ניכרת את היעדים שהצבנו לעצמנו בשנת 2018”.

שרון אלון

על תכניות קראון פלאזה לשנת 2019, אומר אלון:

“בשנה זו בכוונתנו להמשיך באותם דגשים של שנת 2018 – העצמת המשאב אנושי ופיתוח החברה באמצעות מספר מהלכים:

  • הוספת מלונות חדשים לחברה בקונספט של מלונות בוטיק ייחודיים
  • פיתוח פלחי שוק נוספים באמצעות הרחבת יריעת המותגים
  • העצמת היתרון הבינלאומי ופיתוח מודעות למותג קראון פלזה
  • סיום הטמעת מערכתPMS חדשה (צפי סיום: יוני 2019), שתאפשר חיבור ישיר למערכת ההזמנות החדשה של הרשת הבינלאומית (IHG) ותאפשר ניהול מלאי חדרים ומחירים מקצועי ברמה טכנולוגית מעולה, תוך התייעלות מרשימה בתהליכי העבודה, הספק ומשאב אנושי מצומצם
  • הטמעה של מערכת MOBILE CHECK IN & KIOSKS , שיחל במהלך 2019 במלונות תל אביב וירושלים, להשבחת השירות לאורח ולחיסכון בעלויות כוח אדם
  • הטמעה של תכניות לפיתוח מנהלים המותאמות לאתגרים הניהוליים של העידן הנוכחי, אשר יונחו הן ע”י מנהלי הרשת הבכירים והן ע”י מנחים עסקיים מן השורה הראשונה, ולצידם יונחלו תכניות עתודה ניהולית לראשי צוותים ודרגי הביניים
  • אגף משאבי אנוש יעבור תהליך של הטמעת טכנולוגיות שונות, כגון: אפליקציה לשיפור התקשורת הפנים ארגונית, מערכת גיוס חדשנית שתסייע בתהליכי מיון וגיוס חברי הצוות, מערכת בקרת למידה לניהול מערך ההדרכות, ומערכת למדידת שביעות הרצון של חברי הצוות לאורך השנה כולה
  • חיזוק הקשר עם האקדמיה, תהליכים שהחלו כבר ב 2018 ויישאו פרי ב-2019 עם שילובם של סטודנטים ובוגרים מבתי הספר למלונאות במלונות הרשת
  • יישום מבנה ארגוני חדש באגף הכספים, הרכש ומערכות המידע
  • המשך השבחה קולינארית

על השנה הקרובה אלון אופטימי ומסכם: “במהלך 2019 יסתיימו עבודות השיפוצים במלונות שלנו וסופסוף נוכל להציג לקהל אורחינו מוצר איכותי בכל הרבדים, החל מרמת שירות גבוהה ובלתי מתפשרת, דרך איכות ומגוון קולינרי נרחב וכלה ברמת הנראות של המלונות”.

קראון פלזה סיטי סנטר. צילום: יח”צ קראון פלזה

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה