חברות הלואו קוסט ממשיכות לצמוח בנתב"ג.
בחודש יוני שלושת החברות המובילות: רינאייר, וויז אייר ואיזי ג'ט רשמו ביחד נתח שוק מצרפי של כ-12.2%, ואילו בחודש יולי שלושת החברות הגיעו יחד לנתח של 16.55%, ואת אוגוסט סיימו שלושת החברות כבר עם נתח יחד של כ-18% בנתב"ג, ובחודש ספטמבר חברות הלואו קוסט ממשיכות בצמיחה עם נתח שוק של כ-18.40% .
רינאייר סגרה את אוגוסט במקום השני מבחינת היקף הפעילות בנתב"ג עם 67,221 נוסעים ונתח שוק מדהים של 9.17%.
לאחר שאת חודש אוגוסט היא סגרה עם 48,207 נוסעים , עם נתח שוק של כ-7.3%, לאחר שביולי היה לה נתח של 7.41%, לאחר שבחודש יוני היא סיימה את נתח שוק של כ-6% .
חברת הלואו קוסט השנייה היא איזי ג'ט שמדורגת במקום הרביעי בהיקף הפעילות בנתב"ג עם 37,680 נוסעים ונתח שוק של 5.14%, לאחר שבחודש אוגוסט 27,268 נוסעים טסו עימה ונתח שוק של 4.12%. את יולי סיימה איזי ג׳ט עם נתח שוק של 2.67%, לאחר שבחודש יוני נתח השוק שלה הסתכם ב- 0.94% בלבד.

ואילו חברת הלואו קוסט השלישית וויז אייר ההונגרית, מדורגת במקום השביעי בהיקף הפעילות בנתב"ג וירדה בהיקף הפעילות שלה לעומת חודש אוגוסט, כאשר טסו עם החברה בחודש ספטמבר 29,867 נוסעים עם נתח שוק של 4.07%. בחודש אוגוסט טסו עם החברה 44,056 נוסעים עם נתח שוק של 6.66%, כאשר את חודש יולי סיימה עם נתח שוק של 6.47%, ואילו בחודש ביוני נתח השוק שלה היה 5.20% מכלל הנוסעים.

5 תגובות
פעם אחת טסתי ודי! בחיים לא אטוס איתם!
אני אפילו לא פעם אחת ולא אטוס איתם.
שאל על לא יוצרת ביקוש ולא פותחת טיסות למגוון יעדים
אז יהיה מי שיעשה ויקח את נתח השוק
ההנהלה החדשה לא מביאה בשורה
אין על אלעל
מייצגת את כלל האינטרסים הישראלים
בטחון אישי וכללי
מקצועיות של צוותי אויר וקרקע
חשיבות לאומית עליונה
רק שהיום הכל זה כסף. ולכן נמכרנו לסין.
כן, יש תמיד מה לשפר בשירות. אבל בית לא עוזבים ומזניחים, וגם על אורח חיים דמוקרטי וכלכלה חופשית צריך לדעת להגן ולהציב גבולות.
אחת התגובות המטופשות שקראתי