אא

השת"פ המפתיע של MSC ישראל

חברת הקרוזים קיימה שת"פ עם בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל המתמחים בפרסום מסחרי. מנכ"לית MSC בישראל: "הרעיונות שהוצגו מעניינים ובהחלט נותנים חשיבה מחודשת על אופן הצגת המותג ושיווקו"

השת"פ המפתיע של MSC ישראל. צילום: MSC ישראל השת"פ המפתיע של MSC ישראל. צילום: MSC ישראל
חברת הקרוזים MSC קיימה שיתוף פעולה עם המכללה למינהל, במסגרתה סטודנטים לתואר ראשון בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל, המתמחרים בפרסום מסחרי, הציגו את עבודות הגמר שלהם שעסקו ב MSC CRUISES ישראל. יעל פודקמיין, ראש תכנית הלימודים בפרסום ושיווק, שהנחתה את הסטודנטים ביחד עם מוטי בן בכר: "שמחנו שיכולנו לתת לסטודנטים שלנו, במסגרת פרויקט הגמר, בריף על חברה אמיתית ובועטת מתחום התיירות והקורונה הכניסה רכיב אתגרי לעבודות הגמר. היה לנו חשוב כי הסטונדטים יציגו עבודות ברמה גבוה ויפצחו את הבריף שניתן על ידי MSC CRUIES בתחילת הפרויקט. אין לי ספק, שעבודות מסוג אלו נותנות כלים פרקטיים לסטודנטים שלנו בהמשך חייהם המקצועיים". צוות MSC CRUISES שנכח באירוע התרשם מאופן ניתוח הנושא, בדיקות הרקע שערכו הסטודנטים ובעיקר מהתוצרים היצירתיים והמפתיעים שהוצגו. טלי נוי מנכ"לית MSC ישראל מסרה: "אנו מודים לסטודנטים ולמרצים שלהם על העבודה המאומצת התוצרים המרהיבים, הרעיונות שהוצגו מעניינים ובהחלט נותנים חשיבה מחודשת על אופן הצגת המותג ושיווקו. העבודה עם הסטודנטים מלמדת מאוד ומאפשרת גישה רעננה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםMSC CRUISES ישראל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: