התאחדות המלונות בקמפיין אגרסיבי על ההחלטה לסגירת שדה דב

התאחדות המלונות החלה בקמפיין פרסום נרחב הכולל מודעות ענק הכוללות כיתוב קטן במרכז ובו נכתב: "כך בדיוק מתייחסת מדינת ישראל לעיר אילת: קטנה, רחוקה, כמעט בלתי נראית"

שדה דבשדה דב. צילום: פספורטניוז

התאחדות המלונות החלה בסוף השבוע האחרון בקמפיין אגרסיבי נגד ההחלטה לסגירת שדה דב.

הקמפיין אותו מוביל אמיר חייק נשיא התאחדות המלונות, נעשה בשיתוף התאחדות המלונות באילת, ומלווה במודעות ענק בתקשורת.

במסגרת הקמפיין, ההתאחדות מפרסמת מודעות עמוד, הן ריקות ולבנות רק עם ריבוע קטן באמצע בו כתוב בכתב דפוס קטן :" כך בדיוק מתייחסת מדינת ישראל לעיר אילת: קטנה, רחוקה, כמעט בלתי נראית. המדינה מקדמת תוכנית לסגירת שדה התעופה דב בת"א- תוכנית שתמיט אסון על העיר אילת ותביא לניתוקה משאר ממשלת ישראל".

הכיתוב מסתיים במילים :"מדינת ישראל- אל תתנתקי מאילת. ההחלטה על סגירת שדה דב היא אסון לאילת".

כזכור, בהתאחדות המלונות התקבלה החלטה לצאת למאבק נגד סגירתו המתוכננת של שדה דב, כבר לפני זמן רב והחלו בקמפיין ציבורי למען התומכים במתווה שהציע רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, להמשיך להפעיל את שדה התעופה האזרחי ולבנות באזור כ-8,000 יחידות דיור, זאת במקום פינוי כולל של השדה, והקמה של כ-16,000 יחידות דיור.

מי שמוביל את המאבק מצד ההתאחדות הוא אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות, שאמר בעבר לפספורטניוז כי :"זו תהיה בכייה לדורות לסגור את שדה דב. אנחנו מאמינים כי בסוף תהיה החלטה נכונה והשכל הישר ינצח". עוד הוסיף חייק: "במקום עוד כמה אלפי יחידות דיור, המשך הפעלת השדה הוא קריטי לתושבים של העיר ת"א ולעסקים של העיר. אני מאמין ששר האוצר, משה כחלון, ימצא פתרון מתאים ארוך טווח להמשך קיומו של שדה דב".

 

נושאים שמוזכרים בידיעה