אא

התיירת ה-100 אלף מספרד נחתה בישראל

משרד התיירות ערך טקס קבלת פנים לתיירים הנכנסים בנתב"ג לציון הישג זה. שר התיירות : "בארבע שנים הצלחנו להכפיל את מספר התיירים מספרד ולהפוך את ישראל ליעד תיירותי אטרקטיבי עבור הספרדים"

נתב"ג. צילום: 123rf נתב"ג. צילום: 123rf
השבוע נחתה בישראל התיירת ה-100 אלף מספרד לשנת 2019. בשנת 2018 הגיעו לישראל בסך הכל 77.7 אלף תיירים מספרד. בשדה התעופה בן גוריון ערך משרד התיירות טקס קצר לציון הישג זה ולקבלת  Susana Jaén Lara, התיירת ה-100 אלף. שר התיירות יריב לוין: "התיירת המאה אלף מספרד מסמלת את הזינוק האדיר שעשינו בתנועת התיירות מספרד לישראל. בארבע שנים הצלחנו להכפיל את מספר התיירים מספרד ולהפוך את ישראל ליעד תיירותי אטרקטיבי עבור הספרדים." Lara סיפרה לפספורטניוז שהיא ומשפחתה הגיעו לישראל לטיול בן 8 ימים, לספוג את התרבות, האוכל, המקומות הקדושים ואת החום האנושי בישראל. בנוסף, כחלק מעבודתה כבלוגרית אופנה הגיעה לישראל גם בעקבות האופנה והמעצבים הישראלים.  
התיירות מספרד עולההתיירות מספרד עולה
Susana Jaén Lara וטל לקטוש בקבלת הפנים בשדה. צילום: משרד התיירות   Lara סיפרה על קבלת הפנים לה זכתה בשדה התעופה: "לא נשכח זאת. האנשים היו כל כך נחמדים ולבביים. תודה רבה!". מדוע בחרתם בישראל? "בחרנו בישראל מכיוון שתמיד רצינו להגיע לביקור בארץ הקודש והרבה מאוד חברים שלנו ביקרו פה וחזרו רק עם מילים טובות. באחת מהארוחות המשותפות שלנו עם החברים בעוד שהם משתפים סיפורים מביקורם בישראל החלטנו שתל אביב היא היעד הבא." האם המצב הביטחוני בישראל העלה אצלכם חששות בקשר לטיול? "כן, אולם לאחר מספר ימים בישראל אני יכולה להגיד שאני מרגישה מאוד בטוח כאן. אנחנו מאוד  נהנים מהאוכל, האווירה, מזג האוויר והאנשים. אנחנו בוודאי נמליץ על ישראל כיעד מהמם!" Susana Jaén Lara, בלוגרית אופנה אמרה על חנויות האופנה בישראל: "הסטייל בישראל הוא מגוון, חנויות הבוטיק בתל אביב יפו מהממות."    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםספרדכללימשרד התיירותכניסות תיירים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: