אא

התיירנים נואשים: "אפשרו לנו לפתוח צימרים מיד אחרי הסגר"

בדומה למלונאים, גם בתיירות הכפרית חוששים שמא המדינה לא תאפשר להם לפתוח אחרי הסגר. אורלי שטרית, הבעלים של מתחם הצימרים "ספא במורד ההר" במושב אבן מנחם: "אנחנו חווים משבר גדול וירידה עצומה בהכנסות. אפשרו לנו לחזור לפעילות"

מתחם הצימרים "ספא במורד ההר" במושב אבן מנחם. צילום: ארנולד צילום מתחם הצימרים "ספא במורד ההר" במושב אבן מנחם. צילום: ארנולד צילום
לא רק המלונאים. גם בענף התיירות הכפרית זועקים ומבקשים מהממשלה לאפשר להם לפתוח את הצימרים ובתי הארחה מיד בתום הסגר השלישי. "אנחנו חווים משבר גדול וירידה עצומה בהכנסות מאז פרצה מגפת הקורונה. משבר גדול מאוד", משתפת אורלי שטרית, הבעלים של מתחם הצימרים במושב אבן מנחם, "ספא במורד ההר". שטרית היא פנסיונרית המפעילה ב-15 השנים האחרונות 3 צימרים במתחם שבחצר ביתה במושב. שטרית מדווחת כי עתה, לקראת סיום הסגר, ישנה התעניינות בקרב הישראלים לחופשה מחוץ לעיר. "מצלצלים אלינו. יש כאלה שרק מתעניינים ויש כאלה שסוגרים חופשה". עוד לדבריה, "אצלנו, כל משפחה גרעינית יכולה ליהנות מחופשה בטוחה. הצימרים שלנו מרוחקים מספיק זה מזה. לכל בקתה יש חצר פרטית, ג'קוזי וסאונה. בריכת השחייה המשותפת, סגורה בחורף". שטרית גובה כ-800-1,400 שקל ללילה לזוג ו-150 שקל תוספת לכל ילד לא כולל ארוחת בוקר. מתחם הצימרים "ספא במורד ההר" במושב אבן מנחם. צילום: ארנולד צילום

בתוך כך, אילנה אלוני, מנכ”לית קבוצת ALLOVE, המפעילה את אתרי הנופש וילה לנד וצימר לנד, חזרה ואמרה היום (ה') שוב, “תעשו את הצעד הנדרש ותודיעו על פתיחה מידית של ענף התיירות הכפרית עם היציאה מהסגר. אין כל הגיון בהשארת הצימרים ומתחמי הנופש סגורים, כי הם אופציית הנופש הבטוחה ביותר לישראלים בנקודת הזמן הנוכחית כשנתב”ג סגור”.

עוד אמרה, “הצימרים ווילות היוקרה הם מתחמי הנופש הבטוחים ביותר לישראלים כעת. הם מציעים נופש רק למשפחות גרעיניות, ללא התקהלויות ובשטחים פתוחים וכל זה תחת ההנחיות המחמירות של התו הסגול. אני לא רואה כל הגיון בהשראתם סגורים ודורשת מראש ממשלת ישראל והשרים לאפשר לענף להיפתח, להציל את העסקים ולתת לציבור הישראלי אפשרות להתאוורר ולנפוש אחרי תקופה ארוכה של סגר”.

אלוני הוסיפה: “ענף הצימרים נמצא בנקודת זמן קריטית, רגע לפני ה-וולנטיין דיי שיחול ב-14 בפברואר ומהווה נקודת שיא מבחינת הזמנות ותנועה. דרושה מנהיגות אמיצה ואחראית שתדע לקבל את ההחלטה הנכונה, רגע לפני שאלפי עסקים קטנים – צימרים, וילות יוקרה ומתחמי נופש, יקרסו באופן סופי”.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםצימרים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: