התכנית של רוזנברג ברכישת אל על: לקחת את ההלוואה של 400 מיליון דולר

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
סאגת אל על: אלי רוזנברג שהגיש הצעה לרכוש 44.99% ממניות אל על תמורת 75 מיליון דולר מעוניין ללכת על המתווה של 400 מיליון דולר הלוואה בערבות מדינה. טייסי החברה, שהתנגדו למתווה זה, מסכימים לו כעת
אל על
צילום: עידו וכטל

אלי רוזנברג, שהגיש באחרונה הצעה לרכישת כ-44.99% ממניות חברת אל על תמורת כ-75 מיליון דולר, מתכנן – במידה ויצליח לרכוש את אל על – ללכת על המתווה של כ-400 מיליון דולר הלוואה בערבות מדינה של 82.5%.

כזכור, טייסי אל על התנגדו בתוקף שדירקטוריון אל על ילך על מתווה זה של כ-400 מיליון דולר הלוואה בערבות מדינה של 82.5%, מתווה שכלל גם הזרמה לחברה של כ-150 מיליון שקל מצד בעלי המניות או הנפקת מניות, כאשר בעלי המניות יצטרכו להשלים ל-150 מיליון שקל. המתווה השני שהוצע על ידי האוצר הוא הלוואה בגובה 250 מיליון דולר ב-75% ערבות המדינה והנפקה בסך של כ-150 מיליון דולר בבורסה בת”א, כאשר בעלי הבית ידוללו והמדינה מתחייבת לרכוש מניות שהציבור לא ירכוש, מהלך שעשוי להוביל להלאמתה של אל על.

טייסי אל על סירבו להיכנס בזמנו למו”מ מבלי שהחברה תתחייב ללכת על מסלול ההלוואה הכספית שלא יכלול הנפקת המניות. כעת, הטייסים תומכים בכך שרוזנברג ירכוש את ה-44.99% תמורת 75 מיליון הדולר וילך על מתווה ההלוואה של 400 מיליון הדולר. בין הטייסים להסתדרות, שחתמה בשמם על הסכם התייעלות עם הנהלת אל על, קיים נתק. כל צד מאשים את הצד השני בכל מה שקורה.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

8 מחשבות על “התכנית של רוזנברג ברכישת אל על: לקחת את ההלוואה של 400 מיליון דולר”

  1. צדוק ברגיל

    העניין פשוט,
    הסדר רע לטייסים, שווה טוב לחברה
    הסדר טוב לטייסים, שווה רע לחברה.

    1. עמית הנביא

      רני רהב במיטבו
      משפ בורוביץ צריכה להצטרף למשפ פישמן

  2. הזנב מקשקש בכלב, זה מה שקורה בחברת אל על, שמשפט הקיום היחידי שלה הוא שהיא לכאורה “החברה הלאומית”.
    הטייסים הם טייסים וזהו. לא המממנים, לא הבעלים ולא הממשלה. שבו בקוקפיט ותטוסו לאן שיגידו לכם. ולמי שלא מתאים, שיעבור לקליפורניה, נוואדה וטקסס, לשדות התעופה בהם עומדים מטוסים חדשים כחפצים שאין להם הופכים. דרושים טייסים שיניעו את המנועים פעם בשבוע וילכו.

    1. טייסים מתנשאים, אתם בסהכ” הנהגים…
      אתם לא המנהלים,רק סתם סחטנים נילאים
      סעו לאן שיגידו לכם ואם לא נראה לכם הדיל, לכו הביתה ,יהיו אחרים למלא בשמחה את מקומכם!!
      תתביישו …אין גבולות לחוצפה שמנהלת אתכם!!

  3. לרוזנברג יש כסף לשלם את ההלוואה. הוא קונה כסף בזול. לתמי אין כסף ואז היא לא יכולה לכנות הלוואה בזול.

  4. לגברת בורוביץ ומשפחת יש מספיק כסף בכדי לעזור לחברה להתאושש.אבל מי שאוהב לקחת לא אוהב לתת.שנים לקחו דיבדנטים,אפילו שהחברה לא הרויחה.שילמו מיליונים למנכלים,ולעובדים אמרו להדק את החגורה.הטייסים הם לא נהגים.אולי שכחנו שרובם טייסי קרב,ששמרו על המולדת.כלל ידוע,מי שיש בידו כוח משץמש בו.מקווה מאד שמישו עם ביצים יבוא ויעשה סדר בחברת אלעל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה