אא

התעשייה האווירית תקים אתר הסבות למטוסי 777 בדרום קוריאה

זאת בעקבות הצפי העולמי לביקוש גבוה למטוסי מטען רחבי-גוף ולטווח טיסה ארוך. האתר החדש יוקם בשיתוף חברת Sharp ו-Incheon International Airport

טקס החתימה. מימין לשמאל: יוסי מלמד, סמנכ"ל ומנהל חטיבת תעופה בתעשייה האווירית, President Kim Kyung-wook of Incheon International Airport Corporation, CEO & President Soon-Suk Paik of Sharp Tech טקס החתימה. מימין לשמאל: יוסי מלמד, סמנכ"ל ומנהל חטיבת תעופה בתעשייה האווירית, President Kim Kyung-wook of Incheon International Airport Corporation, CEO & President Soon-Suk Paik of Sharp Tech
חטיבת תעופה של התעשייה האווירית חתמה הבוקר (שלישי) על מזכר הבנות עם חברת Sharp Technics (Sharp) ונמל התעופה Incheon International Airport להקמת אתר הסבות בדרום קוריאה למטוסי 777-ERSF Big Twin - ממטוסי נוסעים למטען. במסגרת שיתוף הפעולה, התעשייה האווירית מתכננת להסב משנת 2024 כשישה מטוסי בואינג 777-300ER, ו-LR777-200 בשנה. הקמת אתרי הסבות ברחבי העולם נדרשת כמענה לביקוש הצפוי למטוסי מטען רחבי-גוף ובעלי טווח טיסה ארוך. בימים אלה מפתחת חטיבת תעופה של התעשייה האווירית את הסבת מטוסי 777, שתהליך הרישיון שלהם צפוי להסתיים במהלך 2023. מטוסי ה-777, צפויים להצטרף למשפחת ההסבות של התעשייה האווירית, הכוללת כיום מטוסים מדגם בואינג 747, 767, NG737 ו-737 הקלאסי. סמנכ"ל ומנהל חטיבת תעופה בתעשייה האווירית, יוסי מלמד: "חטיבת תעופה של התעשייה האווירית הינה מובילה עולמית בתחום הסבות מטוסי מטען רחבי-גוף מתצורה של מטוסי נוסעים לתצורת מטען, ומפעילה קווי הסבות בישראל ובאתרים שונים בחו"ל. החתימה היום עם חברת Sharp  ושדה התעופה הבינלאומי ב-Incheon מהווה המשך ישיר לשיתופי פעולה רבים בין התעשייה האווירית וחברות בדרום קוריאה״ מלמד הוסיף ואמר: ״החתימה מדגישה את האמון של החברה ביכולות הקוריאניות להקמת אתר הסבות במועד הנדרש, תוך הכשרת כוח האדם המתאים. בשנים האחרונות התעשייה האווירית העבירה את ייצור כנפי מטוס המנהלים המוביל שלה, המקטע המרכזי וחלקי זנב לחברות קוריאניות. אני מצפה להמשך ולהרחבת שיתופי הפעולה האסטרטגיים עם חברות קוריאניות ועם ממשלת דרום קוריאה". Kim Kyung-wook, נשיא Incheon International Airport Corporation: "פתיחת הקו הראשון להסבות מטוסי הענק של בואינג מתצורת נוסעים למטען, בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של התעשייה האווירית, יתרמו רבות לתעשייה המקומית ולצמיחת הכלכלה הלאומית והאזורית. תודות לתשתיות המתקדמות של נמל התעופה Incheon נוכל למשוך עוד ועוד חברות בתחום ה-MRO. אנו נמשיך לתרום ליצירת תחרותיות ביולם התעופה הקוריאני. Soon-Suk Paik, מנכ״ל ונשיא Sharp Technics K: "תהליך הסבת מטוס מתצורת נוסעים למטען דורש עלויות גבוהות, טכנולוגיה מתקדמת, רישיון מקומי וכוח אדם מיומן. כל אלה משקפים את המחסומים העומדים בפני מי שרוצה להיכנס לעולם ה-MRO. על אף העובדה ש Sharp הינה חברה פרטית, אנו נעשה כל מאמץ בכדי לתרום לפיתוח תעשיית התעופה הקוריאנית."
מטוס האבטיפוס ER777-300 במטס יום העצמאותמטוס האבטיפוס ER777-300 במטס יום העצמאות
מטוס האבטיפוס ER777-300 במטס יום העצמאות. צילום: התעשייה האווירית

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםהתעשייה האווירית

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: