וירג’ין אטלנטיק: שוויון מגדרי וגיוון חברתי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק תנסה לעודד ילדות לחלום להיות טייסות באמצעות מיזם משותף עם מותג הבובות Barbie. החברה שינתה את אחד האייקונים שלה שיעביר את המסר של שיוון מגדרי וחברתי

וירג’ין אטלנטיק ממשיכה בפעילותה לקידום נושאים של שוויון מגדרי וגיוון חברתי.

מוקדם יותר השנה הכריזה החברה כי הדיילות שהיא מעסיקה לא ידרשו יותר להגיע מאופרות למשמרות.

שבועיים לפני שהיא משיקה את קו הטיסות הסדירות שלה בין תל אביב ללונדון, חברת התעופה חושפת בימים אלה שיתוף פעולה עם המותג Barbie. במסגרת שיתוף הפעולה ייצרה Barbie סדרה של בובות בדמותן של טייסת, מהנדסת ודיילת החברה, שיחזקו את הרצון של הילדות הצעירות לשאוף לתפקידי מפתח בעולם התעופה ובתוך כך טייסת, מהנדסת תעופה וכמובן גם דיילת אוויר.

 

דיילת, טייסת ומהנדסת ברבי. צילום: Virgin-Atlantic

 

הבובות עוצבו ע”י חברת ברבי תוך הקפדה על ייצוג של מבני גוף שונים ושימוש בנעליים שטוחות התואמות את המדים הרשמיים, בסטירה מכוונת לנעלי העקב הגבוהות המהוות סימן היכר של בובות הברבי הקלאסיות. הבובות יוצעו למכירה בהמשך השנה בטיסות של Virgin Atlantic ובחנויות נבחרות.

החברה שינתה לאחרונה את אחד מהסמלים האייקוניים שלה שקישט את צי המטוסים ב-30 השנים האחרונות ה-“Flaying Lady”  שדמותה מבוססת על דמותן של נערות הפין-אפ משנות ה-40. את מקומה של נערת הפין אפ האייקונית תפסו 5 דמויות חדשות, גברים ונשים העונים לשם אוסקר, זיידי, ריי, דיילי ומירה. ומתכתבים למעשה עם הגיוון האנושי המאפיין את בריטניה של ימינו.

 

האייקונים החדשים בחברה. צילום: Virgin-Atlantic

 

האייקון הישן של החברה. צילום: Virgin-Atlantic

 

בנוסף התחייבה החברה להתמודד עם פערי השכר המגדריים אצלה בחברה, להגדיל את מגוון העובדים ולהכיל את המגמה הזו בכל העסקים שלה.

מחברת התעופה נמסר שהיא שואפת להגיע לאיזון של לפחות 50:50 בין גברים לנשים בתפקידי ההנהלה וההנהגה בחברה. ניקי המפרי, שהגדרת התפקיד שלה אומרת “סגן נשיא לענייני אנשים”, ציינה: “שהחברה עובדת במרץ בשנים האחרונות כדי להתמודד ולשנות את פערי השכר המגדריים בחברה וליצור גיוון הרמוני בצוות העובדים בכדי לאפשר לאנשים מכל רקע או מוצע אתני להתברג ולהתקדם בסולם הדרגות. החברה מפתחת שורה של תוכניות מיוחדות לקידום נשים בתוך החברה.

הטיסה הראשונה בקו לונדון –תל אביב תצא לדרך ב-25 בספטמבר 2019. הטיסה היומית תופעל באמצעות מטוסי Airbus A330-300, ותערך כחמש שעות. הקו החדש יציע ללקוחות 180,000 מושבי טיסה מדי שנה באמצעות טיסות יומיות ישירות לנמל התעופה הית’רו.

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020
  • תא לחץ

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.